Aihe: Mad Professor RED Cable -käärmeöljyä vai mullistava uutuus?
1 2 3 4 510 11 12 13 1488 89 90 91 92
Gary Enfield
24.07.2015 19:43:27
trih: Eli jengi tutkii taajuusvastegraafeja Youtube-mainoksesta. Hei kamoon :D

PS Missä on mythbusterit, tää on hyvää viihdettä :)

No sitähän tässä odotetaan, että joku ostais ja tutkis, vaan taitaa kaikki olla yhtä persaukisia.
trih
24.07.2015 19:44:08
gary field: No sitähän tässä odotetaan, että joku ostais ja tutkis, vaan taitaa kaikki olla yhtä persaukisia.

Ei kai koko tuotetta ole edes saatavilla.
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
Gary Enfield
24.07.2015 19:46:48
trih: Ei kai koko tuotetta ole edes saatavilla.

No nyt tunnustamaan, kuka osti ne kaks custosoundista?
trih
24.07.2015 19:55:19
Ehkä tässä vaan tehdään koetta, että miten paksua pajunköyttä ihmiset on valmiita syömään, kun käytetään sanoja nanoteknologia ja mad professor...
midprice
24.07.2015 20:27:39

Meidän treeniksellä on tollainen :)
Gary Enfield
24.07.2015 20:32:17
midprice: Meidän treeniksellä on tollainen :)

Niin just, sää olisit tarvinnu kaks, mutta basisti tykkäs. Ei hyvältä vaikuta :)
midprice
24.07.2015 20:41:21

gary field: Niin just, sää olisit tarvinnu kaks, mutta basisti tykkäs. Ei hyvältä vaikuta :)

Itseasiassa ei välttis olis edes ne kaks riittäny. Se propellihattu selitti, että mun spedulaudan kanssa olis laudan virransyöttökin pitänyt vetää ihmenanokaapelilla (sellainen on kuulemma protoasteella), jotta vaikutus olisi merkittävä.

Noh, anyway vaikka olen tuon kaapelin vaikutuksen itse havainnut, niin enpä koe itselleni tarpeelliseksi.

Voisin kyllä tietty äänitellä jotain suoraan audiointerfaceen tuolla kaapelilla ja ilman, kun sellaiseen kerta käsiksi pääsen. Klipit jakoon ja saatte viisaammat analysoida :)
Gary Enfield
24.07.2015 21:06:00
midprice: Itseasiassa ei välttis olis edes ne kaks riittäny. Se propellihattu selitti, että mun spedulaudan kanssa olis laudan virransyöttökin pitänyt vetää ihmenanokaapelilla (sellainen on kuulemma protoasteella), jotta vaikutus olisi merkittävä.

Noh, anyway vaikka olen tuon kaapelin vaikutuksen itse havainnut, niin enpä koe itselleni tarpeelliseksi.

Voisin kyllä tietty äänitellä jotain suoraan audiointerfaceen tuolla kaapelilla ja ilman, kun sellaiseen kerta käsiksi pääsen. Klipit jakoon ja saatte viisaammat analysoida :)

Tietäjistä taitaa olla yleisemminkin puutetta, mutta jos joskus aikasi kuluksi laitat klippejä tyhmien ihmeteltäväksi se olisi ystävällisesti tehty.
Zeeboo
24.07.2015 21:07:31
gary field: No nuo kaikki kolme nimikettä tosiaan löytyy kyseisestä kirjasarjasta.

Selevä. Eikus selaamaan Suomalaisen ja Adlibriksen sivuja.
Rupes nimittäin sähkölasku pysymään kurissa =D
White men can't Monk
PIM
24.07.2015 21:20:49
trih: Ehkä tässä vaan tehdään koetta, että miten paksua pajunköyttä ihmiset on valmiita syömään, kun käytetään sanoja nanoteknologia ja mad professor...

Eli kuvittelet, että kymmenen vuotta nimeä itselleen kovalla vaivalla tehnyt ja vientipalkintoja kahminut yritys alkaa yhtäkkiä myymään jotain aivan skeidaa? Varmaan ihan hyvä bisnesidea pidemmän päälle.
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
trih
24.07.2015 21:30:26 (muokattu 24.07.2015 21:31:28)
PIM: Eli kuvittelet, että kymmenen vuotta nimeä itselleen kovalla vaivalla tehnyt ja vientipalkintoja kahminut yritys alkaa yhtäkkiä myymään jotain aivan skeidaa? Varmaan ihan hyvä bisnesidea pidemmän päälle.

En. Meinaan, että kyse on jostain kokeesta. Käsittääkseni MP on ihan kansainvälisesti arvostettu brändi ja ehkä nyt ollaan tosi-tv:ssä jossain pilailuohjelmassa.

Lisäys:

Ja monelle menee läpi samantien nähtävästi :)
Gary Enfield
24.07.2015 21:32:50
Zeeboo: Selevä. Eikus selaamaan Suomalaisen ja Adlibriksen sivuja.
Rupes nimittäin sähkölasku pysymään kurissa =D

Harmi, että sähköverkkoon takaisinsyötöstä ei vielä saa rahaa. Olis sitten rahahuoletkin hoidettu.
trih
24.07.2015 21:59:06
Teknologian kehittäneen firman nettisivut:

http://spindeco.fi/

Nuffisti sanottu :D
midprice
24.07.2015 22:17:27

trih: Teknologian kehittäneen firman nettisivut:

http://spindeco.fi/

Nuffisti sanottu :D

Ööö, tän pointti oli?
Arkka
25.07.2015 00:06:39

Luin patentin ja lueskelin hyvin vähän spintroniikasta.

Elektronit laitetaan siis pyörimään (spin) saman akselin ympäri. Eri tavalla spinnaavat elektronit ovat vuorovaikutuksessa toistensa kanssa magneettikenttiensä vuoksi, niin tästä syntyy se "spin wave", joka leviää, eikö? Siis RED Cablen elektronit vaikuttaa esim. sen normipiuhankin elektronien spinneihin.

Näin?
Gary Enfield
25.07.2015 00:23:27 (muokattu 25.07.2015 02:21:11)
Arkka: Luin patentin ja lueskelin hyvin vähän spintroniikasta.

Elektronit laitetaan siis pyörimään (spin) saman akselin ympäri. Eri tavalla spinnaavat elektronit ovat vuorovaikutuksessa toistensa kanssa magneettikenttiensä vuoksi, niin tästä syntyy se "spin wave", joka leviää, eikö? Siis RED Cablen elektronit vaikuttaa esim. sen normipiuhankin elektronien spinneihin.

Näin?

No näin minäkin olen sitä yrittänyt ymmärtää, vaikka voihan tuo olla väärinkin. Hiipuisi sitten mitä kauemmas signaaliketjua edetään, kuten esm pedaalilauta jossa julmetusti pedaaleja, jolloin toinenkin liukas kohta laudan jälkeen olisi tarpeen lisävoitelua varten. Kun eihän ne elektronit itessään kai liiku kuin hyvin lyhyen matkan atomilta toiselle, mutta siirtävät sitä aaltokuviota eteenpäin.

e: olisi samalla syy miksi jäsen sopuhinnan pedaaliarsenaali tarvitsisi vielä voidellun syöttövirrankin.

e2: ja koska mikeiltä tuleva signaali on käsittääkseni vaihtovirtaa yltää ihmepiuhan vaikutus myös alkulähteen suuntaan. Ampukaa ihmeessä alas, niin pääsen minäkin sitten harhaluuloistani. Kunhan arvuuttelen.
markkuilari
26.07.2015 06:05:55 (muokattu 26.07.2015 06:07:59)
Millä tavoin tämä eroaa muista vastaavista tuotteista, kuten Tonewood, Ekt, Tonerite, 100% sustain tarra, tms. Kaikkihan nämä tuottavat omistajilleen mielihyvää omaan tekemiseen. Ei kai se keneltäkään ole pois, jos joku haluaa sijoittaa vaikka Nicaraguan mahonkiin, tai 3000e lämpökäsiteltyihin puihin, vaikkei mitään merkitystä nillä ei ilmeisesti mihinkään olisikaan.
Gabe
26.07.2015 14:28:28
markkuilari: Millä tavoin tämä eroaa muista vastaavista tuotteista, kuten Tonewood, Ekt, Tonerite, 100% sustain tarra, tms.

Eipä noissa ole kyllä mitään vastaavaa. :) Siinähän on lueteltu käsite puista, suomalainen rautaosavalmistaja, akustisten kitaroiden tärisyttäjä ja tarra. Vai onko nyt tarkoitus dumata kaikki mitkä menee itselle liian vaikeasti ymmärrettäväksi?

lämpökäsiteltyihin puihin, vaikkei mitään merkitystä nillä ei ilmeisesti mihinkään olisikaan.

Onhan lämpökäsittelyllä ihan todennettuja vaikutuksia. Lämpökäsitellyt puut ovat esimerkiksi keveämpiä eivätkä reagoi ilman kosteuteen niin herkästi. Tästähän on ihan isompikin tutkimus luettavissa.

Mutta siinä olet oikeassa että kukainenkin saa käyttää rahansa miten tahtoo. Olkoon se sitten tonnin hifipiuha tai kuusi samanlaista Jacksonia.
Gabe
26.07.2015 14:33:38
midprice: Itseasiassa ei välttis olis edes ne kaks riittäny. Se propellihattu selitti, että mun spedulaudan kanssa olis laudan virransyöttökin pitänyt vetää ihmenanokaapelilla (sellainen on kuulemma protoasteella), jotta vaikutus olisi merkittävä.

Kiitos osallistumisesta, kiva saada vähän oikeaa käyttökokemusta mukaan. Jos viitsit äänittää jotain niin olisi todella kiva juttu!

Vähän mietinkin että ihme jos ison laudan kanssa riittäisi yksi lisäpiuhan pätkä. Eli pedaalilautaankin on suunnitteilla jotain?
Zeeboo
26.07.2015 14:44:20
midprice: ...Se propellihattu selitti, että mun spedulaudan kanssa olis laudan virransyöttökin pitänyt vetää ihmenanokaapelilla (sellainen on kuulemma protoasteella), jotta vaikutus olisi merkittävä...

Kuinka paskasti suunniteltu pitää (DC- ) virtalähteen olla, että sen tuottaman (tasa)jännitteen syöttöjohdolla olisi vaikutusta purkkien läpi menevään signaaliin.

Tai:
Kuinka paskasti suunniteltu pitää (DC- ) virtalähteen olla, että verkkojohdolla olisi vaikutusta sen tuottamaan (tasa)jännitteeseen.

No, kaikki tässä maailmassa ei ole mitattavissa.
White men can't Monk
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)