Norppa78 06.11.2011 14:44:02 | |
---|
|
Pantse 19.11.2011 09:21:49 | |
---|
Juuri äsken laitoin maksun menemään. Yli yhdeksän kuukauden mittainen odotus on pian ohitse! Live slow, die old. |
McNulty 19.11.2011 10:42:06 | |
---|
Norppa78: Ja vähän lisää klippiä.. kun kuitenkin haluatte :) DT:n ja Foo Fightersin pyhä liitto! http://maihinnousu.net/s/14346 Darkthrone? Dark Tranquillity? If you ain't first, you're last! |
Invader 19.11.2011 22:09:40 | |
---|
McNulty: Darkthrone? Dark Tranquillity? Devils Handshake - AXE2_FooTheater.mp3 Mikähän vois olla. Tai sitten ei.. |
aristoteles666 20.11.2011 07:18:29 | |
---|
axea täytyisi kyllä kokeilla, se voi olla hyvä. " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
Grimmu 20.11.2011 11:30:28 | |
---|
Täältäkin lähti juuri maksu matkaan. Se on nyt enää postin pojista kiinni sitten. Maksujen seurannan vuoksi on tärkeää, että asiamiehen tilitykset kulkevat Matkahuollon kautta. |
Norppa78 20.11.2011 11:44:02 | |
---|
Kokemukset vaan paranee. Eka keikka takana Axen kanssa ja täytyy sanoa että parhaat live soundit millä oon koskaan soittanut. Tuollaiset soundit ja se käytön helppous on kyllä aikamoinen kombinaatio. ei tarvinnu raahata 4x12 kaappeja ja lähtee asettelemaan mikkejä mihinkään. Yksi piuha vaan PA- mikserille ja toinen lattiamonitorille = Valmis :) |
Uto 21.11.2011 08:18:01 | |
---|
Norppa78: Kokemukset vaan paranee. Eka keikka takana Axen kanssa ja täytyy sanoa että parhaat live soundit millä oon koskaan soittanut. Tuollaiset soundit ja se käytön helppous on kyllä aikamoinen kombinaatio. ei tarvinnu raahata 4x12 kaappeja ja lähtee asettelemaan mikkejä mihinkään. Yksi piuha vaan PA- mikserille ja toinen lattiamonitorille = Valmis :) Mites noi saundien vaihtamiset onnistuu? |
oiva tumpeloinen 21.11.2011 08:42:58 | |
---|
Uto: Mites noi saundien vaihtamiset onnistuu? Millä tahansa midiohjaimella. |
Norppa78 21.11.2011 09:53:05 | |
---|
Uto: Mites noi saundien vaihtamiset onnistuu? Jep, mulla on tuollainen FCB1010 midiohjain mihin sai modipiirillä lisättyä stompbox moden. Siitä voi sitten jokaiseen patchiin erikseen napsautella reverbit/delayt tai muita efektejä fiiliksen mukaan. |
McNulty 21.11.2011 11:02:23 | |
---|
oiva tumpeloinen: Millä tahansa midiohjaimella. Näin. AxeFX-II ottaa vastaan sekä PC-, että CC-komentoja (manuaalista bongattua). If you ain't first, you're last! |
Uto 21.11.2011 18:28:03 | |
---|
Norppa78: Jep, mulla on tuollainen FCB1010 midiohjain mihin sai modipiirillä lisättyä stompbox moden. Siitä voi sitten jokaiseen patchiin erikseen napsautella reverbit/delayt tai muita efektejä fiiliksen mukaan. Hmm, mulla oli aikoinaan tollainen samanlainen lauta GMajorin kanssa, mutta sen ohjelmointi oli muistaakseni hankalaa. Tai sitten en vain osannut. |
oiva tumpeloinen 21.11.2011 18:56:16 | |
---|
Uto: Hmm, mulla oli aikoinaan tollainen samanlainen lauta GMajorin kanssa, mutta sen ohjelmointi oli muistaakseni hankalaa. Tai sitten en vain osannut. Jos meinaat pelkästään presettejä vaihdella (kuten kovin moni tekee), niin eihän siinä ole mitään ohjelmoitavaa. Kaikki ohjelmointi tapahtuu Axe-FX:n kautta. Toki jos B tuntuu hankalalta, niin mikä tahansa muu lautakin käy. Ominaisuudet voi vaihdella, ja sen takia pitäisikin miettiä ensin, mitä ohjaukselta kaipaa. Esim. tarvitseeko lankun lähettää CC-komentoja, vai onko ne itselle täysin turhia. |
Norppa78 21.11.2011 19:01:32 | |
---|
oiva tumpeloinen: Jos meinaat pelkästään presettejä vaihdella (kuten kovin moni tekee), niin eihän siinä ole mitään ohjelmoitavaa. Kaikki ohjelmointi tapahtuu Axe-FX:n kautta. Toki jos B tuntuu hankalalta, niin mikä tahansa muu lautakin käy. Ominaisuudet voi vaihdella, ja sen takia pitäisikin miettiä ensin, mitä ohjaukselta kaipaa. Esim. tarvitseeko lankun lähettää CC-komentoja, vai onko ne itselle täysin turhia. Näinhän se on. Tässä FCB1010 + Axe tapauksessa pääsin aika helpolla. Joku oli tehnyt valmiiksi asetuspohjan minkä vaan latasin windows softan kautta tuohon midilautaan. Vaikutti aika helpolta se softan käyttö muutenkin. |
LaXu 21.11.2011 19:57:43 | |
---|
Norppa78: Näinhän se on. Tässä FCB1010 + Axe tapauksessa pääsin aika helpolla. Joku oli tehnyt valmiiksi asetuspohjan minkä vaan latasin windows softan kautta tuohon midilautaan. Vaikutti aika helpolta se softan käyttö muutenkin. Saman tempun tein minäkin. Homma toimii keskimäärin hyvin, joskin jos haluaa, että käytössä olevat efektit näkyvät lankun valoissakin, joutuu säätämään asioita niin Axe-Fx:n (mitkä efektit ovat päällä) kuin myös FCB:n editorien kautta ja vielä patchikohtaisesti. |
_Tony_ 24.11.2011 00:28:30 | |
---|
Sen jälkeen kun tuli softasta versio 3.0 ja pari viikkoa sen jälkeen 3.02 niin täytyy sanoa että uskomatonta kehitystä tapahtuu koko ajan. Soundit on ihan toiselta planeetalta kuin pari kuukautta sitten ostin sen SW 2.xx versiolla. Laitteen takana on niin aktiivinen porukka jotka beta testaa softat, jatko kehittää prestit, antaa tukea käyttäjille, kehittää uusia soundeja, jne, että ei mikään muu voi pysyä tuon kehityksen perässä. Mä olen ollut pari vuotta AXE Standardin käyttäjä ja mä olen ihan ällistynyt miten nopeesti ja hyvin tämä homma menee eteenpäin II:n kanssa. "Talking about music is like fishing about architecture" - Frank Zappa |
mattim 02.12.2011 19:28:57 | |
---|
Novation Remote SL Compact 25, M-Audio Oxygen 48, M-Audio Profire 610, Mackie Onyx Satellite, Win7, Reaper, Pro Tools 9, Ableton Live, 11R, Gibson, Tokai, Epiphone, Landola, Bugera, Cort, Fender, Johnson, Ibanez, Korg, Behringer ... |
Pantse 02.12.2011 21:28:52 (muokattu 02.12.2011 21:29:22) | |
---|
Nyt on oma Axe haettu DPD:ltä, ja ensivaikutelma on kyllä erittäin positiivinen. Heti kun pari riffiä oli vetänyt jollakin EVH-soundilla, tuli hymynkareet suunpieleen. Vasta tehdaspresettejä ehdin läpikäymään, mutta heti löytyi muutama hyvä rock- ja hardrocksoundi, ja hauskoja efektisoundeja myöskin. On tää vaan vähän eri laite, kuin joku Line kuutosen Pod Hd-sarja:) Hieman yllättäen sellaista jyräävää metallisoundia esim. Gojiran tai Lamb of Godin soittoon, ei preseteistä selattuna äkkiseltään löytynyt. Varmasti sellasen saa ruuvattua, kunhan laitteen kanssa pääsee sinuiksi. mattim: Pääsin jonoon kolmen kuukauden viiveen jälkeen. Kysyntä on kovaa. Kyllä se sieltä tulee, kun kärsivällisesti odottelee. Ite laitoin tilauksen vetämään neljäs helmikuuta, ja vehje saapui lopulta Suomeen pari päivää sitten:) Toivottavasti odotusajat ovat tuosta vähän lyhentyneet. Live slow, die old. |
oiva tumpeloinen 02.12.2011 21:33:42 | |
---|
Ne jotka on nyt kokeilleet tuota hetken verran, niin kertokaapa, miten siinä toimii täysin kuivat soundit. Kaikissa tuubin klipeissä tuntuisi olevan kaiken sortin kaikuja, dilsoja summuita härpättimiä. Mutta miten toimii kuiva särösoundi? Standardia aikoinaan nopeasti kävin kokeilemassa (kiitokset vieläkin kokeilun järjestäjälle), ja se oli kieltämättä ihan toimiva peli. Pientä epämääräisyyttä jossain precencen alueella, mikä on juurikin se, mistä hedelmäpelit yleensä jää kiinni. Onko uusimmassa mallissa vielä samaa ongelmaa? |
askomiko 02.12.2011 21:36:40 | |
---|
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |