Aihe: Orange
1 2 3 4 510 11 12 13 1426 27 28 29 30
fhtagn
05.07.2014 13:53:00
Mulla on ollut tuo OR100 nyt noin vuoden päivät käytössä. Hyvä vekotin on, tehonpuolituskytkimet on näpsäkät olla olemassa niin ei treenikämpillä tarvitse rikkoa turhaan kenenkään korvia hyvää soundia hakiessa.
Numb
05.07.2014 22:33:21

Boltsa: Ihan mielenkiinnosta mikä OR100:ssa houkuttelee? Onko Thunderverbissä jotain, mitä jää kaipaamaan jos tuohon vertaa?

Thunderverbissä on attenuaattori ja reverbi mulle turhia. Lisäks OR100:ssa on pikkuisen enempi "nyrkkiä". Ehkä. Enempi tää on semmoista vaihtelu virkistää -ajatusta :)
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
Vetehinen
05.07.2014 22:45:46 (muokattu 05.07.2014 22:48:34)
Mulla oli loppukeväästä samanlaisia tuumauksia, että olisin vaihtanut RV50:n OR100:aan, mutta toukokuussa ääniteltiin demo ja olen kyllä erittäin tyytyväinen Rokkiberberistä ruuvattuihin saundeihin. Sitä paitsi tuommoisen uuden OR100:n ja käytetyn RV50:n markkinahinnan laskennallisella erotuksella hankin OR15:n, joka on varsin mainio koti- ja äänitysverme. Toinen demo ennätettiinkin äänittää kesäkuussa sillä. Toimi niin hyvin että vedettiin kaikkien kolmen kitaristin jutut talteen samalla nupilla. Kyllä noissa kahdessa Orangessa erihenkinen perussaundi on, mutta eniten yllätti, että myös OR15:ssä riittää särökkyyttä ihan äärimetalliin asti.
JaaGeRMaisTeR
05.07.2014 22:55:56
Millanen peli on rocker? Ja onko nuo torin hinnat alakantissa?

Menee epätoivoiseksi meikäläisen myyntipuuhat.. Kaikki vaan vaihdossa yhteen orangi vahvarin.. Olisipa sitä nuita hankkiessa ollut fiksumpi ja laittanut ID:n tilalta vaikka Cr120..
Orangeja kaasutan!
novo
07.07.2014 14:38:23
Numb: Makuasioita tietysti, mutta vastaus lienee: ei millään.

Vahvasti tämä sama fiilis oli jo ennen kysymyksen esittämistä.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
the-Antero
07.07.2014 18:01:46

OR15 saapunee tuossa puolessa välissä kuuta :)
(((MORE FUZZ)))
Numb
07.07.2014 20:48:08

JaaGeRMaisTeR: Millanen peli on rocker?

Tykkäsin kovasti. Jos puhtaassa kanavassa olis eq, mulla saattais moinen olla edelleen.
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
JaaGeRMaisTeR
07.07.2014 21:10:45
Numb: Tykkäsin kovasti. Jos puhtaassa kanavassa olis eq, mulla saattais moinen olla edelleen.

Heräsi mielenkiinto.. Piti päivittää ilmoitusta ja testata onko m.netissä yhtään Orangen omistajaa jolle määrä olisi tärkeää :) kaikki yhteen ja yksi kaikkeen.. Vai miten se oli.
SURf
07.07.2014 22:57:22
Numb: Tykkäsin kovasti. Jos puhtaassa kanavassa olis eq, mulla saattais moinen olla edelleen.

Heh. Mulla Rocker ja haen edelleen Likaiselta kanavalta sitä puhtaan kanavan saundia. Aika lähelle pääsee ja sitten olisi se EQ käytettävissä. Joku pieni oomph-tekijä siitä jää kuitenkin puuttumaan :)
Hyvä vehje tuo on silti.
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
JaaGeRMaisTeR
08.07.2014 12:34:40
Ny sitten kaikki Oranget torille!!
tommijk
08.07.2014 13:57:04
Kokemuksia TH30 vahvarista? Erityisesti kiinnostaa puhtaan kanavan toimiminen säröpedaalien kanssa. Olen ymmärtänyt että oranget on aika tarkkoja minkä särön siihen eteen lykkää. Pitääkö paikkansa?
Ape Escape88
08.07.2014 21:45:18
JaaGeRMaisTeR: Millanen peli on rocker? Ja onko nuo torin hinnat alakantissa?

Menee epätoivoiseksi meikäläisen myyntipuuhat.. Kaikki vaan vaihdossa yhteen orangi vahvarin.. Olisipa sitä nuita hankkiessa ollut fiksumpi ja laittanut ID:n tilalta vaikka Cr120..

Omistettuani nyt kahden kuukauden ajan tuollaisen Rokkarin täytyy kyllä sanoa että pelekkää hunajaa on on! (mikäli tykkää el34 -putkien omalaatusesta säröytymisestä, ei havittele heliseviä kliinejä ja pääsee luukuttaan kumpaakin kanavaa yli klo 12 volumen)

Erittäin myönteinen yllätys oli ko. vahvistimen puhdas kanava. Hain vahvistimeltani rouhean tanakkaa komppisäröä mutta sain kuin sainkin "kaupanpäällisiksi" vielä mm. funk -hommiin hyväksi havaitun kliinin. It is a good day to be an englishman, sano britti ku Orange Rockeria luukutti. Tally Ho!
JaaGeRMaisTeR
08.07.2014 21:50:25 (muokattu 08.07.2014 22:32:09)
Ape Escape88: Omistettuani nyt kahden kuukauden ajan tuollaisen Rokkarin täytyy kyllä sanoa että pelekkää hunajaa on on! (mikäli tykkää el34 -putkien omalaatusesta säröytymisestä, ei havittele heliseviä kliinejä ja pääsee luukuttaan kumpaakin kanavaa yli klo 12 volumen)

Erittäin myönteinen yllätys oli ko. vahvistimen puhdas kanava. Hain vahvistimeltani rouhean tanakkaa komppisäröä mutta sain kuin sainkin "kaupanpäällisiksi" vielä mm. funk -hommiin hyväksi havaitun kliinin. It is a good day to be an englishman, sano britti ku Orange Rockeria luukutti. Tally Ho!

Miten muuten.. Saako tuohon lisäkaappin liitettyä?

Kuulostaisi aika hyvälle.. Kumpi olisi sitten fiksumpi veto. Rocker vai Tiny terror?? Osaako joku moiseen antaa kommenttia.
Jii-Gee
08.07.2014 22:26:41

tommijk: Kokemuksia TH30 vahvarista? Erityisesti kiinnostaa puhtaan kanavan toimiminen säröpedaalien kanssa.

Ainakin Tubescreamer ja Hot Cake pelitti hyvin.

Olen ymmärtänyt että oranget on aika tarkkoja minkä särön siihen eteen lykkää. Pitääkö paikkansa?

Muita en (muistaakseni..) käyttäny TH30'sen kanssa.
Gabe
09.07.2014 00:30:59
JaaGeRMaisTeR: Kumpi olisi sitten fiksumpi veto. Rocker vai Tiny terror?? Osaako joku moiseen antaa kommenttia.

Jos on varaa niin osta ihmeessa Rocker.
WanhaWihtahousu
09.07.2014 10:52:43

tommijk: Kokemuksia TH30 vahvarista? Erityisesti kiinnostaa puhtaan kanavan toimiminen säröpedaalien kanssa. Olen ymmärtänyt että oranget on aika tarkkoja minkä särön siihen eteen lykkää. Pitääkö paikkansa?

Itsellä toiminut MP:n Sweet Honey oikein mainiosti, mutta ZVexin box of Rock ei toiminut ollenkaan. Fuzzit ovat myös toimineet hyvin!
Nyt loppuu tuo homostelu. Sotaveteraanit eivät taistelleet että voisitte miehissä hoonata toistenne peräaukkoja. Rintamalla ei homosteltu, kunnioittakaa veteraaneja kiitos 1939-1945. -Quru
WanhaWihtahousu
09.07.2014 10:53:58 (muokattu 09.07.2014 10:56:21)

JaaGeRMaisTeR: Miten muuten.. Saako tuohon lisäkaappin liitettyä?

Kuulostaisi aika hyvälle.. Kumpi olisi sitten fiksumpi veto. Rocker vai Tiny terror?? Osaako joku moiseen antaa kommenttia.

Mutu-tuntumalla Rocker. Tiny Terror ei oikein vakuuttanut.

Rockerin hinnalla saisi varmaan jo Thunderin? Olisi efektilooppi, puhtaimmat puhtaat ja eniten gainia...
Nyt loppuu tuo homostelu. Sotaveteraanit eivät taistelleet että voisitte miehissä hoonata toistenne peräaukkoja. Rintamalla ei homosteltu, kunnioittakaa veteraaneja kiitos 1939-1945. -Quru
JaaGeRMaisTeR
09.07.2014 11:05:15
WanhaWihtahousu: Mutu-tuntumalla Rocker. Tiny Terror ei oikein vakuuttanut.

Rockerin hinnalla saisi varmaan jo Thunderin? Olisi efektilooppi, puhtaimmat puhtaat ja eniten gainia...

Meinaatko, että 600 lähtisi thunder? Saisi ilmestyä torille nuita orangeja. Voisi alkaa ihmettelemään.
WanhaWihtahousu
09.07.2014 11:06:01

JaaGeRMaisTeR: Meinaatko, että 600 lähtisi thunder? Saisi ilmestyä torille nuita orangeja. Voisi alkaa ihmettelemään.

Itse sain ja niitä on liikkunut 500-550€ myös!
JaaGeRMaisTeR
09.07.2014 11:07:23
WanhaWihtahousu: Itse sain ja niitä on liikkunut 500-550€ myös!

Pelkkä nuppi?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)