Aihe: Peavey Windsor
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Väsykäsi
17.12.2009 22:47:26 (muokattu 17.12.2009 22:48:32)
Icy-Sun: Totta, mutta tämä on periaatteessa sen vehkeen paras ominaisuus, koska sillä saa muokattua hyvin voimakkaasti särön luonnetta. Putkista tuli sen verran mieleen vielä, että mitkäs sulla on siinä VM:ssä? Vois tuo kaverinkin marsun saundi tervehtyä, jos vaihtaisi tehdasputket pois. Siinä on tällä hetkellä jotkin tuubit, joissa lukee vaan "Marshall" eli jotakin kierrätyskamaa tai rebrandattua miksi niitä nyt sanotaankaan.

Juu mulla on vielä tehdaskynttilät, kun ei ole rahaa uusia putkia ennen kuin vanhat kuluu loppuun. Ne varmasti tukahduttaa vahvarin todellisen luonteen, mutta kunhan vaihtaa kunnon tuubit niin eiköhän tule soundiorkku. =)

Sitten kun ostan uusia putkia ajattelin heittää tämmöiset koneeseen:

http://www.uraltone.com/kauppa/product_info.php?products_id=2241

http://www.uraltone.com/kauppa/product_info.php?products_id=525
Hiukan enemmän toivoisi nyrkkiä naamaan saavansa. -Räbbänä
Victor Helldriver
18.01.2010 23:37:06
meikäläinen aikoikin sit myydä kyseisen nupin helvattuun ku ei saundi sitten miellyttänytkään. oisko jengillä heittää hinta-arvioita paljon mun kandeis pyytää siitä.
takuut tietty voimas yms ku aivan muutaman kerran soitettu.

toisaalta tuli mieleen et jos kokeilis vaihtaa siihen paremmat putket mut tiä sitten ehkä on vaan parempi se myydä ku jäi ylimääräseks ja pitäs saada randall rh 150g3plus hevikäyttöön
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
Miikathebest
19.01.2010 01:27:13

Victor Helldriver: meikäläinen aikoikin sit myydä kyseisen nupin helvattuun ku ei saundi sitten miellyttänytkään. oisko jengillä heittää hinta-arvioita paljon mun kandeis pyytää siitä.
takuut tietty voimas yms ku aivan muutaman kerran soitettu.

toisaalta tuli mieleen et jos kokeilis vaihtaa siihen paremmat putket mut tiä sitten ehkä on vaan parempi se myydä ku jäi ylimääräseks ja pitäs saada randall rh 150g3plus hevikäyttöön

hintaa miettiessähän kannattaa ottaa huomioon mitä se vahvistin maksoi ihan normaalisti.
Eli reilusti yli 220€ pyytäisin itse siitä.
Liikaa säröä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)