Y3J 06.10.2008 12:28:27 | |
---|
Tuli tuossa viime perjantaina vihdoinkin nuppi reilun 3vkon odottelun jälkeen. Kyllä kannatti, on sen verran makia :D Oliko sulla tavara "in stock" vai kestikö oikeasti noin kauan pelkässä nupin matkassa Suomeen? Kohta olisi itsellä vahvistimen tilaaminen edessä, ja ilmeisesti ovat juuri saaneet haluamaani vahvistinta lisää varastoon. Vähän aikaa sitten sivuilla luki, että "usually shipped in 3-12 working days" mutta vaihtui sitten "in stock". Ilmeisesti ovat siis saaneet juuri uuden shipmentin varastoon. Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. |
Vancet 06.10.2008 13:55:45 (muokattu 06.10.2008 14:40:13) | |
---|
Tuli tuossa viime perjantaina vihdoinkin nuppi reilun 3vkon odottelun jälkeen. Kyllä kannatti, on sen verran makia :D Nuppi oli pakattu tehtaan pahvilaatikkoon ja ympärille kietastu mustaa kuplamuovia. Kaikki ehjää. Plussaa matka-adaptereista (2 kpl) pakkauksessa, en tiedä ujuttiko Laney vai DV247 nuo boxiin...
Ei mulle ainakaan soittaneet tai mitään. Vaikka puh nron olinkin antanut dv247:lle eli heidän olisi pitänyt antaa se UPSlle. Ei UPS aina kylläkään soita... Noh, mistäköhän sitten tiiän koska ovat tulossa :S Ite kun oon päivät koulussa ja kotona ei ole ketää. Heräsi kysymys että mihin tavarat viedään jos meillä ei ole ketään kotona? Lähimpään UPS toimipisteeseen varmaa? |
Christeraser 06.10.2008 15:50:33 | |
---|
Oliko sulla tavara "in stock" vai kestikö oikeasti noin kauan pelkässä nupin matkassa Suomeen? Kohta olisi itsellä vahvistimen tilaaminen edessä, ja ilmeisesti ovat juuri saaneet haluamaani vahvistinta lisää varastoon. Vähän aikaa sitten sivuilla luki, että "usually shipped in 3-12 working days" mutta vaihtui sitten "in stock". Ilmeisesti ovat siis saaneet juuri uuden shipmentin varastoon. "Usually shipped in 3-12 working days" luki sivuilla kun tilasin. Missään vaiheessa ei tullu lukemaan 'In stock' kylläkään tuonne sivuille vaikka vahvari vihdoinkin tuli. Ilmeisesti ei tullut kauheasti varastontäydennystä :D http://www.myspace.com/quelltheskies |
Vancet 06.10.2008 18:11:53 | |
---|
"Usually shipped in 3-12 working days" luki sivuilla kun tilasin. Missään vaiheessa ei tullu lukemaan 'In stock' kylläkään tuonne sivuille vaikka vahvari vihdoinkin tuli. Ilmeisesti ei tullut kauheasti varastontäydennystä :D Joo mullakin oli toi usually shipped in 3-12 working days, kun tilasin. Heräsi kysymys että mihin tavarat viedään jos meillä ei ole ketään kotona? Lähimpään UPS toimipisteeseen varmaa? Joo mutta mites tää? Onko tietoa kellään? Lähetin UPS:lle sähköpostia, mutta vastausta saa odottaa huomiseen. |
Twinkle 06.10.2008 20:24:11 | |
---|
Heräsi kysymys että mihin tavarat viedään jos meillä ei ole ketään kotona? Lähimpään UPS toimipisteeseen varmaa? Tässä on mukava ruletti, nimittäin ne saattavat jopa jättää lapun jossa on tietoja siitä koska uusi toimitusaika on. Lapussa on myös yleensä numero, johon voi ottaa yhteyttä ja pyytää uutta toimitusaikaa. Toisaalta ne saattaa myös soittaa, toisaalta ne ei välttämättä soita, ei jätä lappua tai lähettävät kamasi suoraan takaisin sinne mistä tulikin. Mahdollista myös, UPS:n tuntien on se että ne antavat kamasi naapurille, jättävät portaille tai heittävät läheiseen lampeen. |
Ze Kink 06.10.2008 20:33:42 | |
---|
Eli siis voiko tuolta tilata Visa Electronilla? Ajattelin tilata muutaman jutun, säästäisin noin 100e T-kauppaan verrattuna. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
jra 06.10.2008 20:56:28 (muokattu 06.10.2008 20:57:01) | |
---|
Tässä on mukava ruletti, nimittäin ne saattavat jopa jättää lapun jossa on tietoja siitä koska uusi toimitusaika on. Lapussa on myös yleensä numero, johon voi ottaa yhteyttä ja pyytää uutta toimitusaikaa. Toisaalta ne saattaa myös soittaa, toisaalta ne ei välttämättä soita, ei jätä lappua tai lähettävät kamasi suoraan takaisin sinne mistä tulikin. Mahdollista myös, UPS:n tuntien on se että ne antavat kamasi naapurille, jättävät portaille tai heittävät läheiseen lampeen. UPS taitaa käyttää Helsingin, Turun ja Tampereen(?) ulkopuolella paikallisia lähettifirmoja, riippuu aika paljon ko. firmasta miten toimivat. Oulun alueella ovat täkäläisestä firmasta soittaneet itse jos ei ole ollut paikalla, ja on voinut sopia miten toimitaan. Ensimmäinen yritys on tosin tapahtunut yllätysvierailuna. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Vancet 06.10.2008 21:48:14 | |
---|
Tässä on mukava ruletti, nimittäin ne saattavat jopa jättää lapun jossa on tietoja siitä koska uusi toimitusaika on. Lapussa on myös yleensä numero, johon voi ottaa yhteyttä ja pyytää uutta toimitusaikaa. Toisaalta ne saattaa myös soittaa, toisaalta ne ei välttämättä soita, ei jätä lappua tai lähettävät kamasi suoraan takaisin sinne mistä tulikin. Mahdollista myös, UPS:n tuntien on se että ne antavat kamasi naapurille, jättävät portaille tai heittävät läheiseen lampeen. Toivottavasti antaa naapurille ;PP koska niin sovittiin että naapuri ottaa vastaa jos ei olla ite kotona. |
Twinkle 06.10.2008 22:53:01 | |
---|
UPS taitaa käyttää Helsingin, Turun ja Tampereen(?) ulkopuolella paikallisia lähettifirmoja, riippuu aika paljon ko. firmasta miten toimivat. Oulun alueella ovat täkäläisestä firmasta soittaneet itse jos ei ole ollut paikalla, ja on voinut sopia miten toimitaan. Ensimmäinen yritys on tosin tapahtunut yllätysvierailuna. Ei kyl, niillä on aika laajasti paikallisia toimipisteitä kaikissa kaupungeissa melkeinpä. Niinkin pieniin kyliin kuin humppila, Forssa ja urjala on ainakin toimittaa ihan se UPS:n ruskeatakkinen jantteri. |
Mr. Speed 06.10.2008 23:36:46 | |
---|
Noh, mistäköhän sitten tiiän koska ovat tulossa :S Ite kun oon päivät koulussa ja kotona ei ole ketää. Heräsi kysymys että mihin tavarat viedään jos meillä ei ole ketään kotona? Lähimpään UPS toimipisteeseen varmaa? Näinhän se menee. Omaa kameraa kun toimittivat, eivät soittaneet mulle, vaan kokeilivat mun ilmottamaa puhelinnumeroa kerrostalon ovikoodina. Ei siis mitään maailman välkyintä porukkaa heillä töissä. -.-' Postissa sitten tuli ilmoitus, että paketti on heidän Vantaan terminaalissaan noudettavissa. Oli siinä joku puhelinnumero, että olis voinu mahdollisesti sopia, että toimittavat vielä himaan. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
Ze Kink 07.10.2008 22:11:39 | |
---|
Enpä olisikaan säästänyt yhtään T-kauppaan verrattuna, koska haluamani monitoriständit olivat DV:ssä tuplasti kalliimpia. 33e T-kaupassa, DV:ssä jotain 74e, molemmat siis kappalehintoja. Plus että DV:ltä tilatessa olisi pitänyt odotella joitain tuotteita. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Y3J 07.10.2008 22:37:10 | |
---|
Onko kellään kokemuksia tuosta DV:n price beatista? Nostivat taas perhanat 15 euroa hintaa siitä vahvistimesta joka tulisi tässä tilata. Tai sitten tilata tuolta Dolphin Musicista, siellä on jo 40 euroa halvempi. Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. |
joelizer 08.10.2008 15:51:44 | |
---|
No huhhuh! Mun paketti lähti maanantaina ja oli perjantaina klo 12.00 kotiovella. Aika nopea kuljetus mun mielestä. Eikä mitään haukkuja UPS:lle tälläkään kertaa. Whoopi Doo Basil... What does it all mean? |
Christeraser 08.10.2008 17:02:53 | |
---|
No huhhuh! Mun paketti lähti maanantaina ja oli perjantaina klo 12.00 kotiovella. Aika nopea kuljetus mun mielestä. Eikä mitään haukkuja UPS:lle tälläkään kertaa. Ihan jees muttei mikään nopea näinä päivinä :p Esmerkkinä 3vpä toimitus Japanista (EMS). http://www.myspace.com/quelltheskies |
Y3J 14.10.2008 21:00:15 (muokattu 14.10.2008 21:01:26) | |
---|
Mailissa sanoivat DV:ltä että mieluummin ottavat rahaa "Bank transferin" kautta kuin kortilta. Tai siis sanoivat että bank transfer on kummallekin osapuolelle nopeampi ja edullisempi. Samalla ukko sanoi mailissa, että laita vain uutta viestiä niin laittavat mailissa suoraan tilitiedot tulemaan. Onko kellään siis tietoa että miten tuo bank transfer käytännössä eroaa Electronilla maksusta? Tuntuu oudolta että ehdottivat tuota, kun nettisivustollakaan en nähnyt mitään viittauksia tilisiirtoihin. Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. |
Twinkle 15.10.2008 07:27:07 | |
---|
Onko kellään siis tietoa että miten tuo bank transfer käytännössä eroaa Electronilla maksusta? Tuntuu oudolta että ehdottivat tuota, kun nettisivustollakaan en nähnyt mitään viittauksia tilisiirtoihin. No se eroaa siten, että pankkisiirto on kummallekin osapuolelle ilmainen mutta sen siirtyminen euroopassa kestää semmoisen 3 päivää. Luottokorttimaksu taas maksaa vastaanottavalle osapuolelle. Se on siis halvempi joskaan ei nopeampi eikä halvempikaan, asiakkaalle sen toteuttaminen on huomattavasti työläämpi.
|
TexasFlood 15.10.2008 08:48:45 | |
---|
Onko kellään kokemuksia tuosta DV:n price beatista? No, mulla on ainakin. Olin vailla yhtä keppiä ja kaivoin netistä halvimman hinnan minkä löysin ja laitoin price beatia ja mainitsin, että mieluiten ostaisin kitaran DV:stä, kun olen sieltä ennenkin kitaroita hommannut ja kaikki pelaa hienosti. Meni puoli tuntia ja Mike Fletcher laittoi mailia, että aivan samaan hintaan eivät pysty, mutta laski kuitenkin hintaa ja lupasi valita parhaan yksilön ja säätää sen antamieni speksien mukaiseksi ja kaupanpäälle muuta krääsää. Lopulta hintaero jäi niin pieneksi tuon epämääräisen edullisimman nettihinnan kaupan kanssa, että tein Miken kanssa kaupat. Eli kannattaa laittaa price beatia, jos vain mahdollista. En tiedä yhtään muuta nettikauppaa, jossa tuo asiakaspalvelu olisi noin hyvää, kuin DV:ssä. Ei paljoa kiinnosta laukata kivijalkakaupoissa kuuntelemassa vittuilua ja asiakkaan aliarvioimista, kun maailmalta saa huomattavasti edullisemmin ja hyvällä asiakaspalvelulla. |
Lonesome 15.10.2008 09:17:06 | |
---|
Ei paljoa kiinnosta laukata kivijalkakaupoissa kuuntelemassa vittuilua ja asiakkaan aliarvioimista, kun maailmalta saa huomattavasti edullisemmin ja hyvällä asiakaspalvelulla. Hys, hys. Ei noin saa sanoa. Aasiakas on aina väärässä. ;) http://www.aasiakas.net/ "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Dave "Lonesome" Peverett |
Nitrodelay 16.10.2008 09:50:36 | |
---|
...kyllähän The Who olisi bluesia soittanut, mutta kun niillä oli se Keith Moon.... |
opaa 22.10.2008 14:07:28 (muokattu 22.10.2008 14:19:32) | |
---|
Nyt tuli mun tilaama tavara kotiin. Ei juuri moitittavaa UPS:in eikä DV:n puolelta. UPS toimitti tavarat hyvässä kunnossa ja juuri niinkuin netissä olivat aikatauluttaneet ja ilmoittaneet. DV:n puolelta joutui odottamaan kyllä kuukauden verran, kun tavaraa ei ollut varastossa. Sivuilla luki, että "usually shipped in 3-12 days". Se vain ihmetytti, etteivät ilmoittaneet viivästymisestä, vaikka niin lupailevat sivuillaan, mutta sitten kun lähetin sähköpostia asiasta, niin vastasivat kyllä nopeasti. Antoivat vielä mahdollisuuden saada rahat väliaikaisesti takaisin ennen tavaran ilmaantumista ja ties mitä. Eipä tuossa mitään, hyvä maku jäi ja jatkossakin tilaan jos asiaa tulee. Voin kyllä suositella. Edit: DV laittoi mun nupin mukaan virtapiuhan, jossa on sellainen "englantilainen" töpseli, ja siihen päälle vielä aivan rimpulan välikappaleen, jolla pitäisi saada sovitettua meidän pistokerasioihin sen letkun. Kokeilin, ja eihän siitä mitään virtaa edes tullut vahvistimeen, ja muutenkin niin huteran näköinen systeemi, etten sitä ikinä missään käyttäisi vaikka toimisikin. Lähinnä huvittavaa :) |