P2 29.04.2007 10:47:56 | |
---|
Kysynpä täällä ennenkuin laitan torille, että onko jollain tarvetta uudelle Rockingerin telekaulalle? Lakattu, kaulan päässä kaularaudan säätö, 9" radius, ruusupuuotelauta. Virityskoneistolla tai ilman. Pikaviestillä voi kysellä. "No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/ |
palomaeki 29.04.2007 14:45:55 | |
---|
Kysynpä täällä ennenkuin laitan torille, että onko jollain tarvetta uudelle Rockingerin telekaulalle? Lakattu, kaulan päässä kaularaudan säätö, 9" radius, ruusupuuotelauta. Virityskoneistolla tai ilman. Pikaviestillä voi kysellä. Eipä juuri kaulalle olis tarvetta... Bodylle kylläkin. Ois tarkoituksena tässä kasailla partcastertele kunhan vaan kunnon täyspuisen bodyn jostain löytäis...? Ei sattuis täällä oleen kellään ylimäärästä nurkissa? kitara on kiva. |
CCRyder 30.04.2007 12:35:34 (muokattu 30.04.2007 12:35:59) | |
---|
|
Paby 30.04.2007 13:22:41 | |
---|
Alea jacta est. Tuli sitten tehtyä kaupat paikallisen liikkeen kanssa tuollaisesta Squier Custom II:sta. Tolla nyt alotellaan sähkökitaristin uraa. Tai siis viikon päästä kunhan tuo tukusta saapuu hyllylle. http://www.squierguitars.com/products/search.php?partno=0327602506 Oulun soitin & tarpeesta vai? Noissa squiereissa tuppaa olemaan nauhat teräviä päistään. Kannattaa tarkistaa ennenku kantaa kaupasta kotiin, soitin & tarvike kustantaa kyl niiden hionnan jos sattuu olemaan tarvetta. Näin ainakin mulla. Hyvä mesta se. "Honey! C'mon over here, Sugar-buns. This machine just called me an asshole! " |
palomaeki 30.04.2007 14:43:23 (muokattu 30.04.2007 14:45:38) | |
---|
Alea jacta est. Tuli sitten tehtyä kaupat paikallisen liikkeen kanssa tuollaisesta Squier Custom II:sta. Tolla nyt alotellaan sähkökitaristin uraa. Tai siis viikon päästä kunhan tuo tukusta saapuu hyllylle. http://www.squierguitars.com/products/search.php?partno=0327602506 Onkohan kellää kokemusta noista? Tommonen ois kyllä aika muheva... 2 x P90 tele! Kun oli Nine Inch Nailsin kitaristi yhden päreiksi pistänyt niin tuli puheeksi kaverin kanssa että ehkä ihan kiva keppi. Voisin jopa ostaa kun nyt on haussa HALPA, mutta laadukas käyttökitara. Hmm... Telekuume kasvaa! EDIT. Huomasin että agaattibody...? Ostaisin heti jos ois saarni taikka leppä. Onko tuo agaatti kuinka hyvä/huono näin telesoundia ajatellen. Vaikka ei liene se perinteisin soundi nuissa mikeissäkään puille ihan sama... kitara on kiva. |
Joees 30.04.2007 15:01:31 | |
---|
Onkohan kellää kokemusta noista? Tommonen ois kyllä aika muheva... 2 x P90 tele! Kun oli Nine Inch Nailsin kitaristi yhden päreiksi pistänyt niin tuli puheeksi kaverin kanssa että ehkä ihan kiva keppi. Voisin jopa ostaa kun nyt on haussa HALPA, mutta laadukas käyttökitara. Hmm... Telekuume kasvaa! EDIT. Huomasin että agaattibody...? Ostaisin heti jos ois saarni taikka leppä. Onko tuo agaatti kuinka hyvä/huono näin telesoundia ajatellen. Vaikka ei liene se perinteisin soundi nuissa mikeissäkään puille ihan sama... Kokemuksia varmaan saat kunhan tuo saapuu perille. Ei mulle vaan tuolle ketä lainasit. :-) Itse en ole moista teleä kokeillut. Vaikuttaa kyllä ihan kivalta vekottimelta se. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
CCRyder 30.04.2007 15:09:20 (muokattu 30.04.2007 15:09:38) | |
---|
Oulun soitin & tarpeesta vai? Noissa squiereissa tuppaa olemaan nauhat teräviä päistään. Kannattaa tarkistaa ennenku kantaa kaupasta kotiin, soitin & tarvike kustantaa kyl niiden hionnan jos sattuu olemaan tarvetta. Näin ainakin mulla. Hyvä mesta se. No sieltä juuri. Hypistelin useampaan otteeseen siellä ollutta Blondiväristä mallia. Siinä nauhat oli siistit. Katsotaan kun saadaan laatikosta ulos. Pitkä viikko edessä :-( |
Paby 30.04.2007 16:11:36 | |
---|
No sieltä juuri. Hypistelin useampaan otteeseen siellä ollutta Blondiväristä mallia. Siinä nauhat oli siistit. Katsotaan kun saadaan laatikosta ulos. Pitkä viikko edessä :-( Saatto olla sama mitä ite oon kokeillu, siinä oli tosiaan nauhat ihan hyvät, ehkä käyttäneet sitä jo valmiiksi nauhaviilauksessa. Kerran kokeilin paketista vedettyä squierin teleä ja sillä kertaa kaulalla slaidatessa jäi sopivasti verinaarmut käteen. Vähän painavia tuppaavat olemaan jotkut noista agatis-kitaroista, toiset taas on keveitä ja ihan terveesti soivia. Semmoista mysteeri-puuta se agatis, kuusen sukulainen. Ensimmäinen telecasterin (oikeastaan esquierin) prototyyppi oli muuten kuusesta (pinewood) tehty. Joten vähän ku paluu juurille. :) "Honey! C'mon over here, Sugar-buns. This machine just called me an asshole! " |
joukov 30.04.2007 16:37:54 | |
---|
Ensimmäinen telecasterin (oikeastaan esquierin) prototyyppi oli muuten kuusesta (pinewood) tehty. Joten vähän ku paluu juurille. :) Pine = mänty Spruce = kuusi Kumpaakohan se nyt sitten oli? :) SWR: An army of rats ate your gear.
Stanley Clarke: Yeah. Its amazing. |
Paby 30.04.2007 16:43:04 | |
---|
"Honey! C'mon over here, Sugar-buns. This machine just called me an asshole! " |
ReBeat 30.04.2007 18:02:50 | |
---|
Kyllä telecaster on hyvä kitara. Eilen kävin katsomassa toistamiseen PMMP:tä ja kitaristi oli vaihtanut lespauliin. Sama paikka, samoja loistavia biisejä ja komeaa soittoa. Edellisellä kerralla hänellä oli tele ja se vaan kuulosti paremmalta. Heleämpi ja rouheampi. Lespa oli tuossa musassa jotenkin tasapaksumpi ja tunkkaisempi eikä kokonaisuus kuulostanut enää ihan niin avaralta. Komeaa jälkeä silti. Olen fani. |
ministeri 30.04.2007 20:25:36 | |
---|
Tänään tuli kotiin 72 deluxe MIM. Tää ei ole ihan alkuperäisessä kunnossa kytkentöjen osalta. Täytyy testailla ja miettiä sitten että palauttaako orkkis kuntoon. Pikaisesti kokeiltuna hyvältä vaikuttaa mutta kunnon käsityksen saa vasta kun enempi soitellut. Toihan on vähän kuin telen ja straton sekoitus jossa on humbuckerit..Jännä vehje. http://www.fender.com/products/search.php?partno=0137702306 Tuollainen walnut maple värityksellä. hilipatihippan |
ministeri 30.04.2007 20:44:31 | |
---|
oli Nine Inch Nailsin kitaristi yhden päreiksi pistänyt Kuulin että olis ollut fender jonka pirstoi. paikalla en ollut... hilipatihippan |
Joees 30.04.2007 21:49:56 | |
---|
Tänään tuli kotiin 72 deluxe MIM. Tää ei ole ihan alkuperäisessä kunnossa kytkentöjen osalta. Täytyy testailla ja miettiä sitten että palauttaako orkkis kuntoon. Pikaisesti kokeiltuna hyvältä vaikuttaa mutta kunnon käsityksen saa vasta kun enempi soitellut. Toihan on vähän kuin telen ja straton sekoitus jossa on humbuckerit..Jännä vehje. http://www.fender.com/products/search.php?partno=0137702306 Tuollainen walnut maple värityksellä. Hieno on kyllä tuo 72 deluxe. Itsellä on tosi vähän kyllä kokemuksia siitä. Onko nuo mikit tuossa minkälaiset, noin niinkun lyhyen kokeilun perusteella? Jotkut sanovat meksikolaisia mutaisiksi ja toiset taas väittää lähes samanlaisiksi kuin vanhatkin vastaavanlaiset mikit. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
ministeri 30.04.2007 22:32:28 (muokattu 30.04.2007 22:34:49) | |
---|
Hieno on kyllä tuo 72 deluxe. Itsellä on tosi vähän kyllä kokemuksia siitä. Onko nuo mikit tuossa minkälaiset, noin niinkun lyhyen kokeilun perusteella? Jotkut sanovat meksikolaisia mutaisiksi ja toiset taas väittää lähes samanlaisiksi kuin vanhatkin vastaavanlaiset mikit. No onhan ne varmaan mutaiset jos vertaa perus telen sinkkuihin. Vaikea on vielä sanoa mitään kun niin vähän soittanut. Tutulla vahvarilla ei vielä ole päässyt testaamaan. Mutta mitä testasin Roland jazz choruksella niin tosi pehmeän mehevä soundi oli etenkin kaulamikissä, sellaisen voi joku kokea mutaisenakin. Luulen että ihan ok on mulle noi mikit. hilipatihippan |
darrell 01.05.2007 12:57:22 | |
---|
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
palomaeki 01.05.2007 13:15:20 | |
---|
Kuulin että olis ollut fender jonka pirstoi. paikalla en ollut... Juu, en tiedä vaikka olisi ollutkin. En itsekään siellä ollut mutta se kelle siitä kepistä body oli käteen jäänyt pisti kuvaa ja se oli juurikin tuommoinen musta 2 x duncan designed p90 body. En kyllä ihmettele vaikka useamman kepin olisivat päreiksi pistäneet. Mutta oli tuosta telestä kaula otettu talteen kuitenkin, ehkäpä kaula oli Fendää ja body vain halpa jotteinäin rahaa kulu kun yleisöön jakelee? hoho kitara on kiva. |
Joees 01.05.2007 14:17:36 | |
---|
No onhan ne varmaan mutaiset jos vertaa perus telen sinkkuihin. Vaikea on vielä sanoa mitään kun niin vähän soittanut. Tutulla vahvarilla ei vielä ole päässyt testaamaan. Mutta mitä testasin Roland jazz choruksella niin tosi pehmeän mehevä soundi oli etenkin kaulamikissä, sellaisen voi joku kokea mutaisenakin. Luulen että ihan ok on mulle noi mikit. No sinkkuihin kun vertaa niin varmasti on "mutaiset". Tarkoitin lähinnä niihin vanhempiin kaksikelaisiin mitä oli alkuperäisissä. Mulla oli 72 customi aikanaan, ja siinä oli moinen kaulamikkinä. Se oli japsi. Ja se oli varsin hyvä mikki se. Alkuperäisistä mikeistä mulla on tosi vähän kokemusta, pitäisi joskus taas päästä testaamaan seitkytlukulaista vekotinta. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
masterhat 01.05.2007 14:20:52 | |
---|
mul on kova telebuumi päällä. sanokaas joku edukas tele, mielellään sinkuilla. ja tummat väritykset/burstit kiehtoo. Nuo peaveyt ovat 150-200eur, ja hienon näkösiäkin, mutta joku päässäni sanoo että pysy kaukana niistä. Entäs Squierin telet? nuokaan ei kalliilta vaikuta? thanks I am the Horsemaster |
Mäci 01.05.2007 14:40:24 | |
---|
mul on kova telebuumi päällä. sanokaas joku edukas tele, mielellään sinkuilla. ja tummat väritykset/burstit kiehtoo. Nuo peaveyt ovat 150-200eur, ja hienon näkösiäkin, mutta joku päässäni sanoo että pysy kaukana niistä. Entäs Squierin telet? nuokaan ei kalliilta vaikuta? thanks Tilaa Peavey vaan,ainakin paperilla vaikuttaa paremalta kuin Affinity Squier.Stankut on sit toinen juttu ja hintakin kovempi.Sit kerrot millainen peavey on,niin minäkin ehä uskallan sellaisen tilata... :) Kaukana väijyy ystäviä. |