Aihe: Behringer pedaalit on tullu myyntiin!!1
1 2 3 4 510 11 12 13 1422 23 24 25 26
tomukka
04.05.2006 00:34:01
Kukaan vielä testannu tuota Ultra Metal pedaalia?

http://www.thomann.de/thoiw3_behringer_um_100_prodinfo.html

Löytys ihan musiikkiliikkeestä tuohon parinkympin hintaan, mutta kannattaako tuhlata sitä tuohon vai meneekö pankkiin rahat?

Saat kai sinä itekin sitä testata siellä musiikkiliikkeessä??? 20€ efektistä on kyllä niin pieni raha, että jos vähänkin kiinnostaa niin ota pois.
Jmvk
04.05.2006 00:37:05
Saat kai sinä itekin sitä testata siellä musiikkiliikkeessä??? 20€ efektistä on kyllä niin pieni raha, että jos vähänkin kiinnostaa niin ota pois.

Huomasin sattuessani kun olin lähdössä tänään pois sieltä joten en jäänyt enää testailemaan. :)
''No niin lopettakaa toi toisten pilkkaaminen.''
StoRBa
04.05.2006 12:49:32

Jaa miten niin "susi kuin muut", tähän mennessä kaikki kokeilevani 4 behkun stompboxia ja se sansamp klooni on ollut eriomaisia, ei pelkästään suhteessa hintaan vaan myös ihan käypäisessä vertailussa.

Kovasti täällä on sanottu noita Behkun pedaaleita epäluotettaviksi keikkakäytössä. Kyselin vain että uskaltaisiko tollasta ostaa keikkatarkotukseen. Tilasin kuitenkin Bossin TU-2 kun ei tuosta osaa sanoa milloin oikeesti tulee ja kestääkö.
PIM
04.05.2006 13:40:10
Kovasti täällä on sanottu noita Behkun pedaaleita epäluotettaviksi keikkakäytössä. Kyselin vain että uskaltaisiko tollasta ostaa keikkatarkotukseen. Tilasin kuitenkin Bossin TU-2 kun ei tuosta osaa sanoa milloin oikeesti tulee ja kestääkö.

Sanottu niistä on niin paljon muutakin mutta joskus olis oikeesti kiva tietää että onko noilla sanonnoilla mitään todellisuuspohjaa. Ainakaan mulle ei nyt heti tule mieleen että olisin kuullut tai lukenut jostain hajonneesta Behringerin pedaalista.
Poika tuli kotiin. Kiitos, KERHO!!!!!! (Mage: Elämme hienoja aikoja!)
varakeef
04.05.2006 14:55:18
Kovasti täällä on sanottu noita Behkun pedaaleita epäluotettaviksi keikkakäytössä. Kyselin vain että uskaltaisiko tollasta ostaa keikkatarkotukseen.

Minä ostin muutamia nimenomaan keikkakäyttöön, kun kolmekymmentävuotiaat (ja viisivuotiaatkin) vintagepedaalit eivät enää erityisen luotettavia ole.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
jarkk0-
04.05.2006 15:00:42
Ite oon vetäny tol Behringeril ultra metalil muutamat kymmenet treenit ja ei mitään ongelmia. Pedaali saundaa hyvälle hevissä/metallissa mutta yritäppä vänkätä vähän kevyempää säröä niin ei tuu mitää säröt 0 niin on silti semmone aika särö saundi
Rock'n Roll
Tasapaino
04.05.2006 15:17:58
Ite oon vetäny tol Behringeril ultra metalil muutamat kymmenet treenit ja ei mitään ongelmia. Pedaali saundaa hyvälle hevissä/metallissa mutta yritäppä vänkätä vähän kevyempää säröä niin ei tuu mitää säröt 0 niin on silti semmone aika särö saundi

Niinno. Ehkä siks just siinä purnukassa lukee ultra metal.
Ora et labora.
Jmvk
04.05.2006 15:58:34

Onkos tuo ostamisen arvoinen? Ite oon pohtinu ihan mielenkiinnosta ostaa tuon.
''No niin lopettakaa toi toisten pilkkaaminen.''
Tietysti Pauligin
04.05.2006 16:02:44

Enpä siitä ole pahempia haukkuja kuullut. Jos "ihan ok" pedaali maksaa 20 e niin kyllä korjaisin pois suurempia miettimättä.

Hintaansa nähden behkun pedaalit on saanut aika hyvää palautetta.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Billsner
04.05.2006 17:12:25

Suosittelen lukemaan koko topicikin läpi. Aika moni on kirjoittanut omia näkemyksiään ko. pedaalista.
Assembled in blasphemy
Alphie
04.05.2006 20:46:43 (muokattu 04.05.2006 20:47:13)
Oonkos ensimmäinen, joka on joutunu palauttamaan Behringerin efektejä takaisin? Minulla oli nimittäin UC100 Choruksen kanssa sellainen ongelma, että efekti pois päältä ollessaan päästi samalla tavalla efektin ääntä läpi kuin olisi ollut päällä. Ei pitäisi ainakaan olla ihan normaalia? Saapa nähdä kun se pedaali vielä jonaki kauniina päivänä Thomannilta palaa..
ministeri
13.05.2006 23:37:08 (muokattu 14.05.2006 11:16:27)
Tulipa nyt sitten ostettua lauantaiahdistukseen ensimmäinen behku itselleni (siis tätä sarjaa, ennestään kyllä on mikseri ym). Ultra phase shifter...Kokeilin kaupassa sekä flangeria että tätä phaseria. Molemmat kuulostivat mielestäni siltä kuin kyseisten efektien pitääkin. Phaser oli mun makuun sopivampi, joten se lähti matkaan. Ehkä ihan mielenkiinnosta haen vielä sen flangenkin pois joku kerta. Kyllä toi kotonakin vielä ihan miellytti. Saa nyt sitten nähdä kuinka toi kestää käyttöä. Mutta luja ja kätevä materiaalihan tuo muovi on että silleen:)
pitäisköhän vaihtaa kitaraa...
Bertrand
14.05.2006 09:02:49 (muokattu 14.05.2006 09:03:07)
Myös virityspedaali TU-100 näkyy olevan nyt myynnissä Thomannilla. Hinta vain 19,30 euroa. Hyödyllinen olisi. Tosin se olisi taas yksi ylimääräinen romu ja muuntaja jaloissa parin piuhan lisäksi.

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-184107.html
Feggy
14.05.2006 09:50:32

Myös virityspedaali TU-100 näkyy olevan nyt myynnissä Thomannilla. Hinta vain 19,30 euroa. Hyödyllinen olisi. Tosin se olisi taas yksi ylimääräinen romu ja muuntaja jaloissa parin piuhan lisäksi.

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-184107.html

Tuo kiinnostaa kovasti. Kertokaapa jos jollain jo kokemuksia on.
"Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä" - Ludwig Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia
ekikoo
14.05.2006 09:58:29
Kuuluiko tuohon Behringerin sarjaan myös joku delay-vehje? Tekisi mieli kokeilla sitä mutta näyttää kadonneen tuolta listasta, jos sitä nyt on koskaan ollutkaan...
...ja kyllä, luet juuri allekirjoitustani.
Stratocaster_90
14.05.2006 10:01:40 (muokattu 14.05.2006 10:01:48)

Kaveri osti sellasen (oliko nyt DM100 Ultra Distortion) pedaalin ja se makso 23e. Ja joutu ostaan muuntajan, koska siinä ei toiminut paristot, joka makso 20e. Kerkesin kuulemaan sitä vain hetken mutta ihan ok säröt siitä irtosi. Saattoi tosin hävitä jopa Zoom505:selle.
ministeri
14.05.2006 11:18:42
joo. tuota tuneria olenkin odotellut. sen ostan kun saapuu suomen kauppoihin.
ministeri
14.05.2006 11:19:44
Kuuluiko tuohon Behringerin sarjaan myös joku delay-vehje? Tekisi mieli kokeilla sitä mutta näyttää kadonneen tuolta listasta, jos sitä nyt on koskaan ollutkaan...

on delay kyllä. mutta sen hinta on korkeampi jo sitten. jotain 40e vissiin.
Larmer
14.05.2006 11:34:15
Mitäs, en ole thomanilta mitään tilaillut vielä. Onko noissa hinnoissa postikulut valmiina, vai paljonko ne kustantaa?
Larmer
14.05.2006 11:37:56
Jaahas, tuo ultrametal pedaali taitaa löytyä Soundatasta, taidanpa hakea sieltä omani ja setin kieliä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)