Aihe: Vinkki: Torilla halpaa juuri nyt.
1 2 3 4 5108 109 110 111 112153 154 155 156 157
hallu
15.02.2020 21:34:49
joku muu sikko: Ainakaan Espoon kierrätyskeskus ei kyllä hae mitään. Helvetti mikä pulju, lastasin hienokuntoisen 3-ist plyyshi sohvan peräkärryyn ja vein sinne että otatteko vastaan. . 4 ukkoa lastauslaiturilla nyrpisteli nokkaansa. Kuulemma ihmiset nyrpistelee likatahroille. Löysi pienen likatahran sohvasta niin eivät ottaneet. Sohva oli kyllä heittämällä hienompi kuin yksikään mitä siellä oli sisällä myynnissä. Lopuksi asia selvisi. Olisi pitänyt maksaa 3 kymppiä että ottaisivat sohvan. En enää ikinä tyrkytä niille mitään. Halvempaa viedä kaatiksellekin se sohva. Raha olisi kelvannut kyllä.
Työnsin sen takaisin kärryyn ja vein Punainen Risti second handiin, sinne ottivat mielellään. Ne saattaa kai jopa noutaa jotai kalusteita kotoakin.

Sohvan jättäminen sorttiasemalle maksoi viimekesänä vain 16 euroa joten kolmekymppiä kierrätyskeskuksessa ei ole mitenkään perusteltu tai ei ainakaan kilpailukykyinen hinta. Toisaalta tohon keskuspuistoon tai johon tienvarsipaikalle sen saa jättää ilmaiseksi ;-)
Tähän pitäisi keksiä jotain nokkelaa.......
joku muu sikko
16.02.2020 22:53:13
hallu: Sohvan jättäminen sorttiasemalle maksoi viimekesänä vain 16 euroa joten kolmekymppiä kierrätyskeskuksessa ei ole mitenkään perusteltu tai ei ainakaan kilpailukykyinen hinta. Toisaalta tohon keskuspuistoon tai johon tienvarsipaikalle sen saa jättää ilmaiseksi ;-)

Se Punainen Risti on muutenkin parempi. Kiittelivät vuolaasti sohvasta. Siellä myyntitulot menee kehitysmaihin hyväntekeväisyyteen. Luulin aluksi samaa Kierrätysekeskuksestakin, mutta ei kuulemma sieltä mene.
Juu mast tsamp övei from skvirröls baik ant staat living diu. -Sjömanni-
T_V_H
16.02.2020 23:10:39 (muokattu 16.02.2020 23:12:09)
joku muu sikko: Se Punainen Risti on muutenkin parempi. Kiittelivät vuolaasti sohvasta. Siellä myyntitulot menee kehitysmaihin hyväntekeväisyyteen. Luulin aluksi samaa Kierrätysekeskuksestakin, mutta ei kuulemma sieltä mene.

Tästä tuli mieleen jokin aika sitten tapahtunut visiitti Lappeenrannan seudun kierrätysyhdistysksen kauppaan, kun avovaimon kanssa etsimme keittiönpöytää.

2,8 tähden keskiarvon Google arvosteluissa olisi pitänyt antaa jo osviittaa siitä, mitä odottaa, mutta lievä järkytys kuitenkin. Kaikki kama aivan järkyttävistä hinnoissa vaikka osa tavarasta rikki. Henkilökunta tuijottaa herkeämättä koko ostosreissun ajan varmaan siinä uskossa, että yritetään takin helmaan piilottaa keittiökalusteita. Tosin saattoivat olla vaan ihmeissään, että asiakas eksyi sinne sisälle. Sellainen Jyskin kämäisin kenkäteline taisi olla muutaman kympin. Kiertotalous on pop, mutta ei sitä viitsi kyllä käytettyä uutta kalliimmalla ostaa. Mennyt joltain hieman se kierrättämisen ja työllistävän koulutuksen idea ohi täällä.

Tosin tämä hinnoittelun päättömyys on kyllä nähtävillä muuallakin. Esimerkiksi kirpputoreilla. Mulle niiden idea on ollut aina päästä ylimääräisestä eroon ja saada ehkä pari penniä sivussa. Toisille se tuntuu olevan rikastuminen lenkkareilla, vanhoilla apulehdillä ja tyhjillä viinipulloilla.

Punainen Risti taas viimeisen päälle siisti ja kohtuullisen edullinen.
ninos
17.02.2020 12:39:16

Suhteellisen halpaa Orangea torilla:

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1531815
9-0
velipekka
06.03.2020 17:55:59 (muokattu 06.03.2020 18:21:12)
Eikös tämä ole varsin edukas?

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1537508

Edit. Mesa Boogie Mark IV
VIPMetal
06.03.2020 18:43:28

velipekka: Eikös tämä ole varsin edukas?

Kohtuullinen, mutta jenkkimalli, joten karsii 99,9% ostajista pois. Kukaan ei halua mitään ylimääräisiä muuntajia pitää hurisemassa.
Soitan ja laulan: Heroes Don't Ask Why
joku muu sikko
06.03.2020 18:54:43
VIPMetal: Kohtuullinen, mutta jenkkimalli, joten karsii 99,9% ostajista pois. Kukaan ei halua mitään ylimääräisiä muuntajia pitää hurisemassa.

Huriseeko ne? Mulla on jenkki triaxis muuntajalla mutta en kuule mitään hurinaa.
Juu mast tsamp övei from skvirröls baik ant staat living diu. -Sjömanni-
Snapo
06.03.2020 20:16:53
velipekka: Eikös tämä ole varsin edukas?

Paljonko oli?
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
Guitarfreak
06.03.2020 22:00:34
Snapo: Paljonko oli?

Tonttua huuteli.
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
Gary the pine
07.03.2020 00:10:00
Guitarfreak: Tonttua huuteli.

Ei mikään sikahalpa, suomisähköillä on saanut alle tonnin, joten en näe hirveästi mieltä raahata muuntolaitosta peräkärryssä.
Tulin, näin, paskoin housuun.
Jucciz
07.03.2020 01:21:13
VIPMetal: Kohtuullinen, mutta jenkkimalli, joten karsii 99,9% ostajista pois. Kukaan ei halua mitään ylimääräisiä muuntajia pitää hurisemassa.

Missäköhän yleensä muuten on vika, jos stepdown-muuntajan kanssa tulee ylimääräistä hurinaa? Mulla on pari jenkkisähköllä olevaa 60-luvun alun Fenderiä ja ne ei ainakaan pidä mitään ekstrameteliä. Stepdown-muuntajana on jokin suht tavallinen alle satasen maksanut vempele.
VIPMetal
07.03.2020 12:59:47

Jucciz: Missäköhän yleensä muuten on vika, jos stepdown-muuntajan kanssa tulee ylimääräistä hurinaa? Mulla on pari jenkkisähköllä olevaa 60-luvun alun Fenderiä ja ne ei ainakaan pidä mitään ekstrameteliä. Stepdown-muuntajana on jokin suht tavallinen alle satasen maksanut vempele.

Saattoi tosiaan aikoinaan olla jossain muuallakin vika kuin kaverin stepdown muuntajassa. Enpä osaa sanoa tuohon syytä.
Soitan ja laulan: Heroes Don't Ask Why
Guitarfreak
07.03.2020 15:27:16
Jucciz: Missäköhän yleensä muuten on vika, jos stepdown-muuntajan kanssa tulee ylimääräistä hurinaa? Mulla on pari jenkkisähköllä olevaa 60-luvun alun Fenderiä ja ne ei ainakaan pidä mitään ekstrameteliä. Stepdown-muuntajana on jokin suht tavallinen alle satasen maksanut vempele.

No gaintasot on varmaan eri luokassa....
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
Ikihonka
07.03.2020 18:46:19
Eikös tämä ole halpa? (Music Man Luke II 1100 euroa).

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1514127

Ihmetyttää nykysuuntaus että esim. Koreassa tehdyt kitarat maksavat uutena usein jo päälle tonnin ja sen sijaan torilta alkaa löytämään enemmän ja enemmän samanhintaisia uudenveroisia jenkkikeppejä. Luulisi tämän uusien hinnannousun näkyvän käytettyjenkin hinnoissa...
Kousi
08.03.2020 13:19:03
J2280: Eikös tämä ole halpa? (Music Man Luke II 1100 euroa).

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1514127

Ihmetyttää nykysuuntaus että esim. Koreassa tehdyt kitarat maksavat uutena usein jo päälle tonnin ja sen sijaan torilta alkaa löytämään enemmän ja enemmän samanhintaisia uudenveroisia jenkkikeppejä. Luulisi tämän uusien hinnannousun näkyvän käytettyjenkin hinnoissa...

Eipä tuota toisaalta tarvitse ihmetellä, sillä itse ainakin olen käpistellyt useita Korealaisia keppejä jotka ovat olleet laadukkaampia kuin vastaavat jenkkitekeleet. Mielestäni Koreasta on tullut jo pidemmän aikaa tosi laadukkaita soittimia, eikä USA valmistusmaana ole mikään automaattinen tae hyvälle laadulle. Itse mieluummin maksan siitä soittimen laadusta kuin valmistusmaasta :) Ja mikäli teksti oli jotenkin karrikoitu niin ennenkuin kukaan vetää herneen nenään totean että itsellähän on ollut ja on tälläkin hetkellä molempia.
abassimo
08.03.2020 13:41:14 (muokattu 08.03.2020 13:46:47)
Kousi: Eipä tuota toisaalta tarvitse ihmetellä, sillä itse ainakin olen käpistellyt useita Korealaisia keppejä jotka ovat olleet laadukkaampia kuin vastaavat jenkkitekeleet. Mielestäni Koreasta on tullut jo pidemmän aikaa tosi laadukkaita soittimia, eikä USA valmistusmaana ole mikään automaattinen tae hyvälle laadulle. Itse mieluummin maksan siitä soittimen laadusta kuin valmistusmaasta :) Ja mikäli teksti oli jotenkin karrikoitu niin ennenkuin kukaan vetää herneen nenään totean että itsellähän on ollut ja on tälläkin hetkellä molempia.

Samaa mieltä tän suhteen.

Toi jenkki hommeli on kyllä kunnon keijupölyä nykyään. Jos laitettais kaksi hyvin tehtyä soitinta rinnakkain ja blindfold testattais, niin 99% ei osaa kertoo eroja niistä. Toisille on kyllä vielä nykyäänkin tärkeää, että lavassa lukee made in McDonald's of America; ei kai siinä sillon mitään.
kojones
11.03.2020 19:49:05 (muokattu 11.03.2020 19:49:29)
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1537758

Tää on varmaan menny jo monta kertaa.

H&K Switchblade 100 + case + 4x12" Greenbackeillä 500 eur
kojones
14.03.2020 11:08:43
JuSu
14.03.2020 16:04:54
kojones: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1537758

Tää on varmaan menny jo monta kertaa.

H&K Switchblade 100 + case + 4x12" Greenbackeillä 500 eur

Siellä makaa edelleen. Ei tuommoisia halua kukaan.

Paitsi kaappi kelpaisi mulle. Haluisko joku tuosta läjästä nupin?

En aatellukaan.

JuSu
"Ennen oli kunnollista. Nytten ei oo kunnollista." -Repomies
aape-
14.03.2020 19:25:16
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1539097

Tämän väittäisin kyllä halvaksi, ihme ettei ole mennyt vielä..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)