Aihe: Mitä kannattaa pyytää/maksaa tästä laitteesta -ketju
1 2 3 4 5105 106 107 108 109207 208 209 210 211
Vladi
13.11.2010 21:25:39
oiva tumpeloinen: Se taisi olla kahdella eri myyjällä, ja molemmilla oli sama lopputulos loppupeleissä, jos en ihan väärin muista. Mutta se on totta, että hyvät kuvat siitä kannattaa ottaa ensin.

Jos jotain hinta-arviota siitä pitäisi täällä miettiä, ehkäpä malli ja muut tiedot olisi ihan paikallaan. Harvapa tietää sen tarkemmin, mikä Atlas sulla on.....

Äkkiäkös sen profiilista tsekkais ;)

Star Sapphire kyseessä, 4A-liekkivaahterakannella, Wilkinsonin raudalla, runko ja kaula mahonkia, eebenotelauta, Planet Wavesin Auto trim-virittimet, push/push-potikoilla puolitettavat mikit, kova laukku mukaan. Niin ja koko kitara käsintehty.
Kyllä se siitä.
oiva tumpeloinen
13.11.2010 23:34:57
Vladi: Äkkiäkös sen profiilista tsekkais ;)

Joo. Kyllä mä katsoinkin. Ongelmana on vain se, että sä kysyt apua, annat kuvan puolikkaasta kitarasta, pistät lukemaan sun profiilin läpi löytääkseen edes mallin, ja jätät loput tiedot itse kaiveltavaksi.....
Vladi
13.11.2010 23:37:45
oiva tumpeloinen: Joo. Kyllä mä katsoinkin. Ongelmana on vain se, että sä kysyt apua, annat kuvan puolikkaasta kitarasta, pistät lukemaan sun profiilin läpi löytääkseen edes mallin, ja jätät loput tiedot itse kaiveltavaksi.....

Jup, pahoittelut. Mä oon toitotellu tosta kitarastani niin paljon täällä, että kai vähän turhan automaattisesti oletan aktiivijäsenten tietävän mistä on kyse. Kiitos jeesistä! :)
Kyllä se siitä.
samumaster
14.11.2010 11:11:36 (muokattu 14.11.2010 11:15:52)
Kuinka paljon pyydän Ibanez RG 321 MH kitarasta, johon on vaihdettu dimarzio x2n mikit ja elixir custom light kielet, ja hienosäädetty viimeiseen asti? (sis kantopussi ja hihna)?

http://www.ibanez.com/ElectricGuitars/model-RG321MH

e: siis juum tallamikiksi vaihdettu dimarzion x2n, kaula(?)mikki on orkkis (inf3)

e: taisin ilmotukseen laittaa liian läskin pyytöhinnan, 250e?
Olen, siis röydän.
Karvamammutti
14.11.2010 11:17:39
samumaster: Kuinka paljon pyydän Ibanez RG 321 MH kitarasta, johon on vaihdettu dimarzio x2n mikit ja elixir custom light kielet, ja hienosäädetty viimeiseen asti? (sis kantopussi ja hihna)?

e: siis juum tallamikiksi vaihdettu dimarzion x2n, kaula(?)mikki on orkkis (inf3)

Aika hyvin näyttäis olevan linjassaan tuo pyynti, piät siinä tommosen kolme-neljäkymppiä tinkivaraa, ni vaihtuu se omistaja.
Pikkuappumauntosukuryu varaosia ja pähkinät. Alkuperäinen Gibson mikrofonit ovat. Myös jäljellä nauhat, tarpeeksi valmis
fox
14.11.2010 12:07:40

samumaster:

Eihän sinun sitä kannata ihan "kengiks" myydä, hei. (ellei oo ihan pakko) Siis olen k-m:n kanssa samaa mieltä, ei luulis olevan paha hinta.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
K_A
14.11.2010 17:08:14

samumaster: Kuinka paljon pyydän Ibanez RG 321 MH kitarasta, johon on vaihdettu dimarzio x2n mikit ja elixir custom light kielet, ja hienosäädetty viimeiseen asti? (sis kantopussi ja hihna)?

Samalla linjalla näiden muiden kanssa. Orkkismikeillä menis vajaa 200 eurolla (ostin omani 180e), valitettavasti mikinvaihtoon käytetty raha ei sataprosenttisesti vaikuta kitaran hintaan, mutta kyllä se varmaankin menee 210-240 euron hintaan.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.
Dominaattori
16.11.2010 16:54:59 (muokattu 16.11.2010 16:55:15)
Charvel So-Cal? Käytännössä mint-kunnossa. Tonnin pintaanhan noita uutena vissiin on myyty suomessa ja suurinpiirtein saman verran maksoin omastani. Torilla taitaa olla tälläkin hetkellä yksi 1000e hintapyynnöllä mutta ei näytä menevän. Väri on hitusen "harvinaisempi" Candy Green joita ei ainakaan itselläni ole tullut kuin yksi vastaan. Lp-henkiset kaasuttaa takamuksille niin lujasti että voi olla että torille tulee heitettyä.

http://www.rainbowguitars.com/imagesproduct/fe/fe2826001372-xl.jpg
Örp
samumaster
16.11.2010 19:12:23
Paljonko tälläisestä kannattaisi maksaa?
Tarjosin 150euroa ja vastasi että ihan passeli hinta.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=468731
ja tossa kun on lisenssi floikka niin pitääköhän vireen hyvin? Mulla on vähän enemmänkin kuin 150e joten olisi enempääkin varaa.
Olen, siis röydän.
Borlag
16.11.2010 19:14:33

samumaster: Paljonko tälläisestä kannattaisi maksaa?
Tarjosin 150euroa ja vastasi että ihan passeli hinta.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=468731
ja tossa kun on lisenssi floikka niin pitääköhän vireen hyvin? Mulla on vähän enemmänkin kuin 150e joten olisi enempääkin varaa.

Tuolla hinnalla tuskin saa floikkaa joka pitää virettä edes huonosti. Jos on varaa kalliimpaan, niin luulenpa ettet kovin montaa löydä täältä joka ei suosittelisi sitä kalliimpaa. Triplaat tuon hinnan niin siinä vaiheessa vasta voi alkaa harkitsemaan räikällisiä versioita, budjettiluokan hinnoissa kun pysytään, kannattaa suosiolla ottaa kiinteä tallainen.
samumaster
16.11.2010 19:17:28
Borlag: Tuolla hinnalla tuskin saa floikkaa joka pitää virettä edes huonosti. Jos on varaa kalliimpaan, niin luulenpa ettet kovin montaa löydä täältä joka ei suosittelisi sitä kalliimpaa. Triplaat tuon hinnan niin siinä vaiheessa vasta voi alkaa harkitsemaan räikällisiä versioita, budjettiluokan hinnoissa kun pysytään, kannattaa suosiolla ottaa kiinteä tallainen.

Eikö kitaraan voisi asentaa blokkia, ja paljonko se maksaa? Itse en tiedä blokeista mitään
Olen, siis röydän.
oiva tumpeloinen
16.11.2010 19:20:14
samumaster: Eikö kitaraan voisi asentaa blokkia, ja paljonko se maksaa? Itse en tiedä blokeista mitään

Blokin asentamiseen riittää ihan puupalikka. Jos sä osaat muotoilla sopivan kokoisen palikan tallan kylkeen, sä osaat blokata tallan. Jos haluat jonkun muun tekevän sen, joku pro ottaa siitä varmaan pari kolme kymppiä.

Mutta kyllä tuo kitara kokonaisuudessaan on varmaan tuon arvoinen. Pelkkä mikki maksaa viitisen kymppiä tai vähän alle, niin eipä siinä loppuosille tolkuttomasti jää hintaa. Ei luulis ainakaan persnettoa ottavan.
Borlag
16.11.2010 19:21:23

samumaster: Eikö kitaraan voisi asentaa blokkia, ja paljonko se maksaa? Itse en tiedä blokeista mitään

Voihan sinne laittaa vaikka minkälaisen palikan blokkaamaan sen tallan, vaikka duplo legon jos sikseen menee. Eri asia onko se siltikään kannattavaa ostaa kitaraa jossa on pehmeästä metalliseoksesta tehty talla joka on jokatapauksessa huonompi kuin suurin osa muista halvoista ratkaisuista. Yksinkertainen tom talla esimerkiksi on huomattavasti halvempi tehdä kuin floyd rose tallat, joka tuppaa sanomaan että lähes aina on kannattavampaa ostaa se kiinteätallainen versio samalla hinnalla kuin mitä floikkaversiosta joutuisi maksamaan. Eri asia sitten kun alkaa olemaan kunnon räikkiä noissa, sitten se menee makuasiaksi kumman haluaa.
-Cale
16.11.2010 21:26:09 (muokattu 16.11.2010 22:41:07)
Ei mitn sittenkään.
Juicy
17.11.2010 23:58:35

Marshall EL34 50/50, toimivana ja hyväkuntoisena?
Ostakaa Mesa. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
Progorava
18.11.2010 12:56:45
Vuoden 1983 sguier by fender isolapainen kaula japaniasta. Hiljattain uudelleennauhoitettu ammattilaisella. Virittimineen, satuloineen päivineen. Sarjanumerollinen (SQxxxxx) kaulalevy mukaan. Mitäs kannattaisi pyytää?
Killearjoitus
Quill
18.11.2010 16:38:43 (muokattu 18.11.2010 16:39:00)
Minkäs hintainen mahtaa olla todella hyväkuntoinen H&K Red Box Classicista? Kyseinen laite on uudempaa tuotantoa. 77e näyttää olevan Thomannilla, mutta ainakaan hirveästi noita Suomessa ei näy, joten vaikuttaako se hintaan?
Borlag
18.11.2010 16:40:45

Quill: Minkäs hintainen mahtaa olla todella hyväkuntoinen H&K Red Box Classicista? Kyseinen laite on uudempaa tuotantoa. 77e näyttää olevan Thomannilla, mutta ainakaan hirveästi noita Suomessa ei näy, joten vaikuttaako se hintaan?

Jos sitä saa uutena kaupasta ostettua ilman mitään ongelmia, niin miksi vaikuttaisi? Eiköhän se 50e ole aika passeli hinta käytetylle.
Numb
18.11.2010 16:41:50

Quill: Minkäs hintainen mahtaa olla todella hyväkuntoinen H&K Red Box Classicista? Kyseinen laite on uudempaa tuotantoa. 77e näyttää olevan Thomannilla, mutta ainakaan hirveästi noita Suomessa ei näy, joten vaikuttaako se hintaan?

Jos sitä on Thomannilta tahi jostain muualta helposti saatavissa, niin selvästi halvempaan hintaan käytettyä myyntiin. Yleinen kaava on se uuden hinta x 0,7.
Mrwggrgrgglrlrlrlrgrglrllgrl - Kampela77
Durty
18.11.2010 22:05:15
Numb: Yleinen kaava on se uuden hinta x 0,7.

Kenen mukaan?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)