![]() 22.11.2009 20:03:20 | |
---|---|
Ei ole hyllyssä - odota siis näin ja näin kauan kunnes sitä on taas. 3-12 päivää voi olla viikkoja tai kuukausia. Pistä sähköpostia, että mikä on arvio milloin niitä on varastossa. Homous on suoraan verrannollinen kitarakamojen määrään. - Pallofisu //Eiku nyt mä tajusin. Vähän niinku Kelju K. Kojootti --> Trendi K. Iilimato. Eli oot iilis tästälähtien. - Antti1 | |
![]() 22.11.2009 20:19:05 | |
:) Niin arvelinkin... No kai se selviää kysymällä sitten. Niin ja Satu ja Tuija; en vielä kyllästynyt matampiin, täytyy nääs myös reenis kaappi päivittää... | |
![]() 25.11.2009 18:28:09 | |
Onkos kukaan lähettänyt kitaraa takuuremppaan digitaalikylään? Lukaisin ehdot ja takuuhommissa pitää itse maksaa kulut sinnepäin. En ainakaan huomannut, että korvaisivat niitä. Katsoin huvikseen Suomen postitella-firman pakettilaskurilla hintoja ja karvat nousi pystyyn: 8 kg, 100 x 50 x 30 cm -paketti sumujen maahan maksaa pyöreät 90...500 egeä, riippuen kuljetustavasta! Aika ihanan kallista! Mitään ups-dpd-fedexejä en tarkistanut. Tuumannin kauppahan taitaa maksaa takuupalautuskulut takaisin. Eli jos suomalainen kauppa tai T-kauppa on vain hieman kalliimpi, saattaa kannattaa maksaa... | |
![]() 25.11.2009 19:33:17 | |
Katsoin huvikseen Suomen postitella-firman pakettilaskurilla hintoja ja karvat nousi pystyyn: 8 kg, 100 x 50 x 30 cm -paketti sumujen maahan maksaa pyöreät 90...500 egeä, riippuen kuljetustavasta. Pienennäpä tuota 30 cm mittaa, kyllä se kitara menee ohkasemmassa paketissakin. sillä kitarat menee käytännössä aina tilavuuspainon avulla (1m3 = 250 kg). Muutaman kympin saisit economyssäkin vielä viilattua hinnasta. | |
![]() 25.11.2009 19:45:00 | |
Zuum: Onkos kukaan lähettänyt kitaraa takuuremppaan digitaalikylään? Lukaisin ehdot ja takuuhommissa pitää itse maksaa kulut sinnepäin. En ainakaan huomannut, että korvaisivat niitä. Katsoin huvikseen Suomen postitella-firman pakettilaskurilla hintoja ja karvat nousi pystyyn: 8 kg, 100 x 50 x 30 cm -paketti sumujen maahan maksaa pyöreät 90...500 egeä, riippuen kuljetustavasta! Aika ihanan kallista! Mitään ups-dpd-fedexejä en tarkistanut. Tuumannin kauppahan taitaa maksaa takuupalautuskulut takaisin. Eli jos suomalainen kauppa tai T-kauppa on vain hieman kalliimpi, saattaa kannattaa maksaa... Oletko kysellyt mahdollisuutta jos huollattasit kitaran täällä suomessa ja heille laittaisit laskun? SDMF | |
![]() 25.11.2009 22:06:59 | |
Grugi: Oletko kysellyt mahdollisuutta jos huollattasit kitaran täällä suomessa ja heille laittaisit laskun? No enpä. Kun en ole vielä ostanutkaan. Kyselin muiden kokemuksia, kun itse en ole vielä kokenut asiaa ;) Sama pätee paketin kokoon. En ole nähnyt, millaisessa laatikossa uudet kitarat tulevat. Itse lähetin äskettäin myymäni kitaran postissa Suomeen ja paketista tuli aika paksu, kun pehmustin kitaran kunnolla kuplamuoveilla ja muilla pehmikkeillä ja rakentelin pakkauksen parista pienemmästä pahvilaatikosta. Sillehän ei paljoa tullut postikuluja. | |
![]() 25.11.2009 23:36:50 | |
Zuum: No enpä. Kun en ole vielä ostanutkaan. Kyselin muiden kokemuksia, kun itse en ole vielä kokenut asiaa ;) Mulle vastasivat näin, kun pyysin tarkistamaan kitaran siellä päässä ennen lähettämistä. Edellisessä kun oli yhden kielen ura viilattu hieman liian syväksi: I can request from the warehouse team to check the guitars but I can't guarantee they will do it. If you have any problem with the guitars just email webreturns@digitalvillage.co.uk and they will short out a replacement for you. Samalla tavalla, eli olisivat liikkeen laskuun noutaneet, lupasivat toimia viimeksi juuri tuon satulan takia, mutta silloin olin muuten niin tyytyväinen ko. kitaraan että hoisin korjauksen itse. Tuo vastaus ei tietysti selvitä sitä miten toimivat myähemmin takuuaikana ilmenneissä takuun piiriin kuuluvissa korjauksissa/vaihdoissa. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - | |
![]() 27.11.2009 17:49:50 | |
Terve, Tilasin DVstä, painavaa kamaa. Mitäs tämä tarkoittaa: Held by Depot - Awaiting Customer Collection Pitääkö mennä hakemaan ja mistä? Kiitoksia | |
![]() 27.11.2009 18:23:40 (muokattu 27.11.2009 19:44:47) | |
Degas: Terve, Tilasin DVstä, painavaa kamaa. Mitäs tämä tarkoittaa: Held by Depot - Awaiting Customer Collection Pitääkö mennä hakemaan ja mistä? Kiitoksia Sulle tulee varmaan matkahuollolta ilmotus että paketti noudettavissa plaa plaa pakettipisteestä eli Siwa/Valintatalo ellei ole matkahuollon oma piste sua lähinnä. SDMF | |
![]() 27.11.2009 18:24:31 (muokattu 27.11.2009 18:24:56) | |
Degas: Terve, Tilasin DVstä, painavaa kamaa. Mitäs tämä tarkoittaa: Held by Depot - Awaiting Customer Collection Pitääkö mennä hakemaan ja mistä? Kiitoksia Näyttäisi siltä, että paketti on jostain noudettavista, todennäköisesti lähi-Siwastasi. Matkahuollolta tai DPD:ltä tulee kuitenkin tekstari, kirje tai soitto varmistukseksi. edit. no hidas Life in plastic, it's fantastic! | |
![]() 28.11.2009 01:39:27 | |
tinman: Mitähän toi "usually shipped in 3-12 days" tarkottaa käytännössä... Mulla tais mennä parikin viikkoa ellen ihan väärin muista. kaks tai kolme kuitenkin. http://www.payloadband.info/ | |
![]() 30.11.2009 09:10:52 | |
DIGITAL VILLAGE FOUR YEAR WARRANTY (on new products purchased on or after 01/11/2009) + 30 day money back guarantee. Eli T-kauppa ei ole enää ainoa paikka joka tarjoaa pidennettyä takuuta jne. Taitaa kääntyä ostoksen kokonaan tuonne DV:lle jos punta vaan pitää matalaa profiilia. SDMF | |
![]() 05.12.2009 09:12:43 | |
Tilasin viikko sitten lauantai-iltana Orange PPC412-HP8 kaapin, ja tilausvahvistus kyllä tuli, mutta ei toimitusaika-arviota (ETA). Kyselin jo pari kertaa maililla sen perään, lähinnä informoidakseni sitä päätä että voisin vaihtaa kaapin johonkin jossa olisi parempi saatavuus, mutta ei vieläkään vastausta. Tämä on puolen vuoden sisään kolmas kerta kun tuolta olen tilaamassa, aiemmin kaikki on sujunut nopeasti, mikä ehkä ruokki tälle kerralle hätähousuisuuttani. shouting at an empty boat | |
![]() 05.12.2009 09:23:01 | |
Tilasin Yamahan basson, midi keyboardin ja sälää. Valitsin tavarat niin, että kaikkia löytyi varastosta. Tilausvahvistus tuli seuraavana arkipäivänä. Tilaus shipattiin sitten seuraavana päivänä ja viikon kuluttua paketit oli Helsingin matkahuollossa, josta pyysin kotiinkuljetuksen 15 euroa. Muuten meni kaikki ok, mutta basson väri ei ollut bursted wine vaan joku candy red tms. Vähän kyrsi, mutta kun tuo on vaan studiokäyttöön niin en jaksa jumpata vaihtoa. Muuten basso ylitti odotukset ja valmiiksi säädetty soittokuntoon. | |
![]() 05.12.2009 11:07:40 (muokattu 05.12.2009 11:08:31) | |
beliel: Tilasin viikko sitten lauantai-iltana Orange PPC412-HP8 kaapin, ja tilausvahvistus kyllä tuli, mutta ei toimitusaika-arviota (ETA). Tilasin ko. komeron myös about samoihn aikoihin, toimitusajalla ei ole ainakaa henk.koht hirveesti painoarvoa ku sai snaipattua sen tuohon hintaan. Jos vastaavat jotain, niin laita ihmeessä tänne mitä lupailevat. the purity of German electronic music | |
![]() 05.12.2009 11:52:14 | |
tinman: Mitähän toi "usually shipped in 3-12 days" tarkottaa käytännössä... Ei ole tavaraa varastossa ja saavat sen varastoon tuon ajan sisällä jos saavat. Itse tilasin yhden kitaran DV247:lta jossa oli ko. teksti ja kappas sitä ei enää saanutkaan. Peruin sitten tilauksen ja perhanan britit hyvittivät luottokortille 15€ liian vähän. Laitoin sähköpostia, mutta ryökäleet eivät ole vielä vastanneet. Wrapped in plastic | |
![]() 05.12.2009 12:12:31 | |
Billsner: Ei ole tavaraa varastossa ja saavat sen varastoon tuon ajan sisällä jos saavat. Itse tilasin yhden kitaran DV247:lta jossa oli ko. teksti ja kappas sitä ei enää saanutkaan. Peruin sitten tilauksen ja perhanan britit hyvittivät luottokortille 15€ liian vähän. Laitoin sähköpostia, mutta ryökäleet eivät ole vielä vastanneet. Hyvittävät puntien mukaan ja jos punta on vahvistunut euroissa me saadaan takkiin. Eli DV:lle maksut menevät aina puntina vaikka meille ilmoitetaan euro hinnat, veloitus on aina puntina. SDMF | |
![]() 05.12.2009 20:24:15 (muokattu 05.12.2009 20:45:09) | |
Kysytty aimmin jne., mutta en nyt nopealla haulla löytänyt vastausta. Mites jos vahvistimen tuolta DV:stä tilaa, niin minkäslainen virtajohto siinä on, muistelisin saarelaisilla olleen omat standardinsa? Jos brittimallia niin toimittavatko samalla sitten adapterin vai eivät? Jos jostain kumman syystä vahvistimen mallilla on väliä, niin haussa on Voxin VT30. Ehdottaa saa toki parempiakin vahvistimia maksimissaan 200e hinnalla. Soittelen kaikkea Knopflerista Metallicaan, joten sen puoleen ei välttämättä helpoin kysymys. | |
![]() 05.12.2009 20:43:25 | |
Jenry: Kysytty aimmin jne., mutta en nyt nopealla haulla löytänyt vastausta. Mites jos vahvistimen tuolta DV:stä tilaa, niin minkäslainen virtajohto siinä on, muistelisin saarelaisilla olleen omat standardinsa? Jos brittimallia niin toimittavatko samalla sitten adapterin vai eivät? Jos jostain kumman syystä vahvistimen mallilla on väliä, niin haussa on Voxin VT30. Tilasin Peavey Vypyrin ja mukana tuli kaksi erilaista virtajohtoa sekä adapteri. Harvemmin vahvistimissa on kiinteää virtajohtoa enää nykyään... "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka | |
![]() 05.12.2009 21:38:55 | |
Mites jos vahvistimen tuolta DV:stä tilaa, niin minkäslainen virtajohto siinä on, muistelisin saarelaisilla olleen omat standardinsa? Jos brittimallia niin toimittavatko samalla sitten adapterin vai eivät? Jos jostain kumman syystä vahvistimen mallilla on väliä, niin haussa on Voxin VT30. Noin vuosi sitten tuli DV:stä VT15 taloon. Mukana oli irrotettava brittipiuha ja siihen meikäoloihin sopiva adapteri. Olen kuitenkin käyttänyt standardia PC:n virtajohtoa eli sovitin on vieläkin paketissaan. Muuten olen vahvistimeen tyytyväinen, mutta tuo 30W:n malli 10 tuuman elementin takia on fiksu valinta. Enimmäkseen käytän kyllä noita perinnepuolen mallinnoksia (Fender/VOX) joten kritisoidusta hi-gain puolesta olen jäävi kommentoimaan. Tosin minulle Metall-Bull ( taitaa olla VHT:n imitaatio) on oikein käyttökelpoinen. Vypyrissä on ainakin ominaisuuksia vähän enemmän ja kehuttuhan se on. Alkuaikoina niistä raportoitiin luotettavuusongelmia, mutta varmaan lastentaudit on jo korjattu. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)