Aihe: Mitä kannattaa pyytää/maksaa tästä laitteesta -ketju
1 2 3 4 5104 105 106 107 108207 208 209 210 211
Arttuonline
05.11.2010 14:34:53
Sain käsiini Mesa Boogien Mark IIc+ combon, joka on ollut alunperin ollut pelkkä C-malli. Jälkeenpäin se on sitten modattu täksi halutuksi C+ malliksi. Laite on hyvässä kunnossa lukuunottamatta lead kanavan volumepotikkaa, jossa on hieman löysää mutta joka kumminkin ottaa kiinni. Tätä on modattu myös niin, että mahdollisuus on alkuperäisten 6L6 putkien sijaan käyttää 6V6 putkia ja sisälle on jonnekin asennettu biastrimmeri tätä varten.

Minkähän arvoinen vehje tämä on?
Jaqqi1991
07.11.2010 15:51:26
Budda Superdrive II 18W nuppi ja Buddan takaa avoin 2x12 kaappi?
Musicman JP6 pearl red burst ilman mitään herkkuja (piezoa, maalattua lapaa..)
ESP Horizon NT7

Kaikki hyväkuntoisia.
We may be humans, but we're still animals
Mr.Rogers
09.11.2010 14:02:18
Jaqqi1991: Budda Superdrive II 18W nuppi ja Buddan takaa avoin 2x12 kaappi?
Musicman JP6 pearl red burst ilman mitään herkkuja (piezoa, maalattua lapaa..)
ESP Horizon NT7

Kaikki hyväkuntoisia.

Onko budda pre-peavey?

Tuntuisi olevan nyky buddat suht edullisia, eikös pari vuotta sitten pelkkä nuppi maksanut suunnilleen tämän paketin verran?

http://www.coda-music.com/product_i … .php?cPath=170&products_id=8715
Numb
09.11.2010 14:05:59

Mr.Rogers: Tuntuisi olevan nyky buddat suht edullisia, eikös pari vuotta sitten pelkkä nuppi maksanut suunnilleen tämän paketin verran?

Onpas halapa tosiaan.
Makuasia, sanoi koira.
Jaqqi1991
09.11.2010 16:52:45
Mr.Rogers: Onko budda pre-peavey?

Tuntuisi olevan nyky buddat suht edullisia, eikös pari vuotta sitten pelkkä nuppi maksanut suunnilleen tämän paketin verran?

Prkl kun juuri tuo paketti oli mielessä, mutta on näköjään juuri äsken mennyt kaupaksi. No eipä mulla noita rahoja vielä ollutkaan kasassa..
We may be humans, but we're still animals
erno_jaakola
10.11.2010 18:59:32
ReBeat: Briteissä oli kelvannut pari päivää sitten pelkkä Pod Pro vielä hintaan 100 puntaa. Kyllä mä näkisin että sata euroa alkaa olla maksimi. Jos olisin myymässä tuollaisia, laittaisin floorboardille oman ilmoituksensa, koska se voi olla pitänyt hintansa paljon paremmin.

no mikäs ton pedaalin hinta on sit yksistään tänäpäivänä? ....ei mitään muistikuvaa mitä maksoivat uutena yhdessä tai erikseen...
J Silver
10.11.2010 22:19:43
Olis tuolla nurkissa pyörimässä muistaakseni v. 1992 ostettu, meksikossa valmistettu Fender Stratocaster. Kunto hyvä. Mikähän olis järkevä hintapyyntö jos möis pois?
ReBeat
10.11.2010 22:28:36

J Silver: Olis tuolla nurkissa pyörimässä muistaakseni v. 1992 ostettu, meksikossa valmistettu Fender Stratocaster. Kunto hyvä. Mikähän olis järkevä hintapyyntö jos möis pois?

Ehkä sellainen 275 euroa.
J Silver
10.11.2010 22:32:05
ReBeat: Ehkä sellainen 275 euroa.

Kiitoksia!
Arttuonline
11.11.2010 13:41:55
Eikö kenelläkään ole tosiaan tietoa hinnasta tuolle Mesalle? :) Löytyy tämän sivun ensimmäisestä postauksesta!
Mixu88
11.11.2010 18:56:33

Rocktron Piranha
Toimii kaikinpuolin ja on muutenkin hyväkuntoinen.
Antti1
11.11.2010 20:05:20
Mixu88: Rocktron Piranha
Toimii kaikinpuolin ja on muutenkin hyväkuntoinen.

Kiva kuulla. Ja sit? :)

Mä sanoisin, että omista ballseista ja kunnosta riippuen 300-400€ on realistinen pyynti. Nyt on torilla 450€ yksi kappale, mutta tuskin on ihan heti menossa kaupaksi. Halvemmalla saa jo Voodutakin toisinaan, kaveri osti Chameleonin midipolkimella 150€. Ei noilla oikein arvoa ole silleen.
PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE!
Mixu88
11.11.2010 20:17:47

Antti1: Kiva kuulla. Ja sit? :)

Mä sanoisin, että omista ballseista ja kunnosta riippuen 300-400€ on realistinen pyynti. Nyt on torilla 450€ yksi kappale, mutta tuskin on ihan heti menossa kaupaksi. Halvemmalla saa jo Voodutakin toisinaan, kaveri osti Chameleonin midipolkimella 150€. Ei noilla oikein arvoa ole silleen.

Okei. no jospa sit kokeilen vaikka 360€ ja jätän vähän tinkivaraa. :)
Muuki
12.11.2010 06:03:05
patsy1: Hoi, sain joskus vuosia sitten isoveikalta sen vanhan kitaran, se on nyt kumminkin viime vuodet istuskellu pölyttymässä tuolla komerossa ja pitäisi varmaan myydä etiepäin. Paljokohan tuommosesta uskaltaa pyytää? Itellä ei ole meinaan minkään näköstä visiota asiasta.

Kuva löytyy tuosta: http://img189.imageshack.us/img189/8179/ibanez1.jpg

Serialin(F615534) perusteella käsitin että kyseessä ois 1996 valmistettu Ibanez RG550. Kunto on kai ihan jees, kaulasta uupuu kaksi "hevilukkoa", samaten takakansi puuttuu ja pari pientä naarmua. Soittokunnosta itellä ei ole mitään käryä, koska kitaroista en nyt niin hirveämmin mitään tiedä. Kaveri kokeili omalla combollaan niin kyllä siitä ääntä ainakin lähti, ja volume/tone nappulat toimi jne.

tänks

Jotkut pyytää 350 euroa (harvassa), osa 400, suurin osa väliltä 450-550 euroa. En tiedä sitten menevätkö kaupan tuolla isoimmalla luvulla. Tuntuvat olevan suosiossa kuitenni.
Eio
Celeb
12.11.2010 18:01:46 (muokattu 12.11.2010 18:03:00)
Mulla on hyväkuntoinen Edwards Potbelly Duncanin '59 mikeillä. Listahinta (vai ovh, mikä lie, sama ku t-kauppa) 100000 jeniä (885 euroa). Normaalia hintahaarukkaa on varmaan vaikea sanoa, mutta paljonko itse maksaisit tästä? Profiilissa on yksi kuva.

http://www.espguitars.co.jp/edwards/po/E-PO-96D.html
Estranged
12.11.2010 23:56:41
Celeb: Mulla on hyväkuntoinen Edwards Potbelly Duncanin '59 mikeillä. Listahinta (vai ovh, mikä lie, sama ku t-kauppa) 100000 jeniä (885 euroa). Normaalia hintahaarukkaa on varmaan vaikea sanoa, mutta paljonko itse maksaisit tästä? Profiilissa on yksi kuva.

http://www.espguitars.co.jp/edwards/po/E-PO-96D.html

~600e ehkä?
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | "...Yks nuotti meni skaalasta ohi..." - Painamainen
Vladi
13.11.2010 21:13:21
Tunnustelen vähän, että paljonkohan tuosta Atlaksestani voisi realistisesti saada?

Työsuhteen ansiosta mulla olis mahdollisuus tilailla sieltä se Les Paul-kopio johon ei ollut aikoinaan varaa. Oon kuitenkin sen verta köyhä, että tohon rinnalle sitä ei suoraan sais ostettua. Sen takia harkitsen vakavasti nykyisen kitarani myymistä. :)
Kyllä se siitä.
oiva tumpeloinen
13.11.2010 21:15:20
Vladi: Tunnustelen vähän, että paljonkohan tuosta Atlaksestani voisi realistisesti saada?

Työsuhteen ansiosta mulla olis mahdollisuus tilailla sieltä se Les Paul-kopio johon ei ollut aikoinaan varaa. Oon kuitenkin sen verta köyhä, että tohon rinnalle sitä ei suoraan sais ostettua. Sen takia harkitsen vakavasti nykyisen kitarani myymistä. :)

Vaikeapa noista on mitään sanoa, kun niitä vähän on markkinoilla. Mutta jos muistelee sitä yhtä Atlasta, mikä oli torilla muutamaankin otteeseen, aika halvalla se loppupeleissä meni seistyään torilla hyvän aikaa. Eli ei siitä ehkä ihan tolkuttomia kannata odottaa.
Vladi
13.11.2010 21:18:39
oiva tumpeloinen: Vaikeapa noista on mitään sanoa, kun niitä vähän on markkinoilla. Mutta jos muistelee sitä yhtä Atlasta, mikä oli torilla muutamaankin otteeseen, aika halvalla se loppupeleissä meni seistyään torilla hyvän aikaa. Eli ei siitä ehkä ihan tolkuttomia kannata odottaa.

Juu pyrin olemaan asiassa realisti. Oon kyllä todennut, että hyvällä kuvalla/kuvilla ja kunnollisella ilmoituksella tavara menee huomattavasti parempaan hintaan. Tää kaveri lätkäs muistaakseni vaan blurrin kuvan ja tekstin tyyliin "hyvä kitara, osta pois". Ihmekös jos ei tule ostajia.
Kyllä se siitä.
oiva tumpeloinen
13.11.2010 21:22:39
Vladi: Juu pyrin olemaan asiassa realisti. Oon kyllä todennut, että hyvällä kuvalla/kuvilla ja kunnollisella ilmoituksella tavara menee huomattavasti parempaan hintaan. Tää kaveri lätkäs muistaakseni vaan blurrin kuvan ja tekstin tyyliin "hyvä kitara, osta pois". Ihmekös jos ei tule ostajia.

Se taisi olla kahdella eri myyjällä, ja molemmilla oli sama lopputulos loppupeleissä, jos en ihan väärin muista. Mutta se on totta, että hyvät kuvat siitä kannattaa ottaa ensin.

Jos jotain hinta-arviota siitä pitäisi täällä miettiä, ehkäpä malli ja muut tiedot olisi ihan paikallaan. Harvapa tietää sen tarkemmin, mikä Atlas sulla on.....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)