Muuki 13.12.2010 18:42:43 | |
---|
Mr. Speed: Sä oot perseestä. Tai no.. On jenkitkin. Vähemmän perseestä ku noi japanim rimpulam. Pitäähän sitä trollia trollata. Ei taija pukki tuommoselle puupäälle tuua mitään, pikemminkin ottaa pois, huonot jenkit.. :/ Eio |
Mr. Speed 13.12.2010 18:46:58 | |
---|
Muuki: Pitäähän sitä trollia trollata. Ei taija pukki tuommoselle puupäälle tuua mitään, pikemminkin ottaa pois, huonot jenkit.. :/ Multa itseasiassa vika jenkki lähtee ihan näinä päivinä :) Onhan ne Select Seriesit aika keskinkertaisia.. Kun verrataan Amfisoundiin :) Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Juicy 13.12.2010 18:47:34 | |
---|
Joskus toisinaan mä kyllä ymmärrän antipatiat TRVV-Jaskafaneja kohtaan. Ihan samanlaisia kuin snobeimmat Gibson-fanit. Mikään muu ei edes soi niiden käsissä, kuin se mahdollisimman ylihintainen jenkkiläisten soitinrakentajajumalien hunajalla voideltu yksilö. Millään muullahan ei ole väliä, kuin sillä että se kitara on jenkki. Saa olla vaikka millainen sakarat puupinnalla oleva musta ritsa, kunhan se on jenkki ja maksaa vähintään 1500€. |
Muuki 13.12.2010 18:48:23 | |
---|
Mr. Speed: Multa itseasiassa vika jenkki lähtee ihan näinä päivinä :) Onhan ne Select Seriesit aika keskinkertaisia.. Kun verrataan Amfisoundiin :) No kappas. Kai sitä nyt jotain on tilalle tulossa? Olettaen että et ole tuhmuillut (uusi sana?). Eio |
Mr. Speed 13.12.2010 18:51:12 | |
---|
Juicy: Joskus toisinaan mä kyllä ymmärrän antipatiat TRVV-Jaskafaneja kohtaan. Ihan samanlaisia kuin snobeimmat Gibson-fanit. Mikään muu ei edes soi niiden käsissä, kuin se mahdollisimman ylihintainen jenkkiläisten soitinrakentajajumalien hunajalla voideltu yksilö. Millään muullahan ei ole väliä, kuin sillä että se kitara on jenkki. Saa olla vaikka millainen sakarat puupinnalla oleva musta ritsa, kunhan se on jenkki ja maksaa vähintään 1500€. Ei sillä alkuperämaalla ainakaan allekirjottaneelle ole väliä. Mä en tiedä oletko sä huomannu, mutta "japanim rimpulam" on meikäläisellä sellanen kestovitsi. Itsehän arvostan esimerkiksi ESP:n tuotteita aikas korkealle. Mitä tulee RR24:seen yms. Paria RR24:sta olen testannut, ja yhtä Matt Tuck Sigiä. Kumpikin oli ihan aikuisten oikeasti aika surullinen kapistus. Joo, toimiihan sellanen, mutta.. Tollasta vähän parempaa Jaskan Starsia voisin kakkoskepiks kattella. Nuo Starsithan on samaa sarjaa 90-luvun alun professional-sarjan kanssa, jotka oli hyviä (paria soitellut). Noi uudet Jaskan nimellä tulevat japsit ovat kyllä ihan oikeasti aika mitäänsanomattomia. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Illu 13.12.2010 18:52:24 | |
---|
Tökkiipä netti nyt ihan tosissaan, kellään muulla ollu tänään Soneran laajakaistan kanssa ongelmia? |
Mr. Speed 13.12.2010 18:52:25 | |
---|
Muuki: No kappas. Kai sitä nyt jotain on tilalle tulossa? Olettaen että et ole tuhmuillut (uusi sana?). Jotain pitäs keksiä. Amfi ja AV periaatteessa riittäs.. Mut periaatteessa :D G System tulee varmasti, ja kamala moottoripyöräkuume ois kans päällä. Joku ehkä Jackson Stars KV/RR, tai Professional (early 90s), tai sit halpa Selecti. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Muuki 13.12.2010 18:54:43 | |
---|
Illu: Tökkiipä netti nyt ihan tosissaan, kellään muulla ollu tänään Soneran laajakaistan kanssa ongelmia? Sonera, täällä, eipä oo onkelmia nyt ollu. Eio |
Muuki 13.12.2010 18:56:03 | |
---|
Mr. Speed: Jotain pitäs keksiä. Amfi ja AV periaatteessa riittäs.. Mut periaatteessa :D G System tulee varmasti, ja kamala moottoripyöräkuume ois kans päällä. Joku ehkä Jackson Stars KV/RR, tai Professional (early 90s), tai sit halpa Selecti. No höhhöh. Tilaa JS30 - USAsta :D. No nyt ei pukki tuo mullekaan enää kun jatkoin.. Eio |
Illu 13.12.2010 18:56:06 | |
---|
Muuki: Sonera, täällä, eipä oo onkelmia nyt ollu. No juu, ja panin sitten väärään ketjuun, vapaamuotoiseen keskusteluun piti... |
Juicy 13.12.2010 19:02:16 | |
---|
Mr. Speed: Ei sillä alkuperämaalla ainakaan allekirjottaneelle ole väliä. Mä en tiedä oletko sä huomannu, mutta "japanim rimpulam" on meikäläisellä sellanen kestovitsi. Itsehän arvostan esimerkiksi ESP:n tuotteita aikas korkealle. Mitä tulee RR24:seen yms. Paria RR24:sta olen testannut, ja yhtä Matt Tuck Sigiä. Kumpikin oli ihan aikuisten oikeasti aika surullinen kapistus. Joo, toimiihan sellanen, mutta.. Tollasta vähän parempaa Jaskan Starsia voisin kakkoskepiks kattella. Nuo Starsithan on samaa sarjaa 90-luvun alun professional-sarjan kanssa, jotka oli hyviä (paria soitellut). Noi uudet Jaskan nimellä tulevat japsit ovat kyllä ihan oikeasti aika mitäänsanomattomia. Yhtä RR24:ää oon hypistellyt lyhyesti, onhan siinä vähän samaa kuin keskihintaisissa Ltd:n kepeissä. Hieman muovisen, joskin jämäkän oloinen peruskeppi. Oli se silti minusta pykälän paremman oloinen kuin vaikka perus RR3 suoraan kaupan hyllystä. No joo, toisinaan vaan rassaa tuo jenkkipelien ehdoton hypetys, ja se ettei rupisintakaan jenkkiruiskua saa nykyään järkevään hintaan käytettynä tuon hehkutuksen takia. Käy ennen pitkää samoin kuin vanhoille putkimarsuille. |
Mr. Speed 13.12.2010 19:02:27 | |
---|
Muuki: No höhhöh. Tilaa JS30 - USAsta :D. No nyt ei pukki tuo mullekaan enää kun jatkoin.. Joo, vois. Tosin.. Siltikään sen lavassa ei lue "Made in USA". Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Mr. Speed 13.12.2010 19:05:41 | |
---|
Juicy: Yhtä RR24:ää oon hypistellyt lyhyesti, onhan siinä vähän samaa kuin keskihintaisissa Ltd:n kepeissä. Hieman muovisen, joskin jämäkän oloinen peruskeppi. Oli se silti minusta pykälän paremman oloinen kuin vaikka perus RR3 suoraan kaupan hyllystä. No joo, toisinaan vaan rassaa tuo jenkkipelien ehdoton hypetys, ja se ettei rupisintakaan jenkkiruiskua saa nykyään järkevään hintaan käytettynä tuon hehkutuksen takia. Käy ennen pitkää samoin kuin vanhoille putkimarsuille. Kyllähän tolla RR24:sella soittelee. Se on kuitenkin toimiva kapistus ihan kelpo tallalla, ja työn jäljessä ei suurempia valittamisia ole. Sointi ja fiilis on sitten taas aivan samaa scheebaa ku just vaikka 1000-sarjan LTD:ssä. Muovinen, tunkkanen.. Kaikki kyllä toimii, mutta.. Ite en näe aiheellisena tuota pelkoa jenkkien hinnoissa. Tietty San Dimas ajan KV:t ja RR:t on suosiossa, varsinkin JGP:ssä. Myös Mustaine-kepit on aikas suosiossa. Nykyään kuitenkin JenkkiJaskaa saa reiluun tonniin, eli hinnat on tullu toista sataa alaspäin. Lisäks niitä tuntuis olevan paljon enemmän tarjolla kuin nykyisin, paitsi tietysti sillon kun niitä etsii :) Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Juicy 13.12.2010 19:12:55 (muokattu 13.12.2010 19:14:06) | |
---|
Jokin kumma siinä on, sitten kun on rahaa niin ei ole tarjolla kuin niitä 1500€ mustia sakarat paljaana olevia yksilöitä. =) En mä ainakaan jaksa puoltaa vuotta metsästää yhtä kitaraa, tahtoo soittamaankin välillä. Pitäis aina olla vähintään puolitoista tonttua tilillä ihan vaan sen varalta jos sattuu lykästämään. |
Joees 13.12.2010 19:15:46 | |
---|
Juicy: Jokin kumma siinä on, sitten kun on rahaa niin ei ole tarjolla kuin niitä 1500€ mustia sakarat paljaana olevia yksilöitä. =) En mä ainakaan jaksa puoltaa vuotta metsästää yhtä kitaraa, tahtoo soittamaankin välillä. Pitäis aina olla vähintään puolitoista tonttua tilillä ihan vaan sen varalta jos sattuu lykästämään. Näinhän se kannattaisi tehdäkin. Saa varmemmin sellasen mikä oikeesti nappaa ja säästyy turhalta runkkaamiselta. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Juicy 13.12.2010 19:17:04 (muokattu 13.12.2010 19:17:13) | |
---|
|
Muuki 13.12.2010 19:35:08 | |
---|
Mr. Speed: Joo, vois. Tosin.. Siltikään sen lavassa ei lue "Made in USA". Juu eipä ole tarkoituskaan. Joko ne on nuokin halvemmat siirtyneet kiinaan vai vieläkö tulevat intoneessiasta? Ai niitä aikoja kun JS:ätkin oli japanista.. Vaikkei se paljon asioita muuttanut, paitsi ettei ainakaan huonompaan suuntaan. Eio |
Antroid 13.12.2010 20:08:46 | |
---|
Antroid: Pedaltrain Pro HC ja jotain sälää T-kaupasta. Kohtapa mahtuu spedaalia lautaan, säättänäs. Ei menny ykkösellä tilaus läpi kun oli Visassa jotain häikkää, ni piti laittaa uusi tilaus ja ottaa samalla päälle vielä Voodoo Labin Pedal Power 2 plus ja Ebow plus. Plussia satelee, kiitos, kiiiitos! |
author 13.12.2010 22:59:30 | |
---|
Stonecastlen Grand master. Nyt on leluille laatikko, ja tilaakin jäi reilusti. |
Spirocore 13.12.2010 23:09:01 | |
---|
Aah, vihdoin uusi (kunnollinen) vahvistin kotikäyttöön. Tech21:n Trademark 10. Jokasen sopii lukea m.net-arvostelu (ei mun kirjottama) kyseisestä pelistä. Kaikki totta! Mieletön laite, ja ehdottomasti paras pikkutrankku jota oon ikinä soittanu. "I say Goddamn what a rush!" |