Myrkky Nuoli 19.11.2014 18:44:34 | |
---|
kekkuliheikki: Laskin taas artistin hintaa. Ostakaa nyt herranjumala joku hyva lespa halvalla. Jos ois vähemmän nappeja, oisin jo aivan sekasin More Nintendo, less Marshall. |
LesPaul70 19.11.2014 19:31:41 | |
---|
Gabe: Mulla tuli vähän sellainen käsitys että turvonneella tässä ei viitattu nyt tuotteen hintaan vaan ihan johonkin muuhun. ;) Juu, ei mennyt vitsi ohitse multa, mutta minun vielä hienovaraisempi vihjaus näyttää menneen ohitse kautta linjan... Ei ole meikäläisellä tulevaisuutta standup-koomikkona. Laudoista takki päälle vaan, sitten sä kelpaat manalaan. |
Laulava Kylätohtori 19.11.2014 19:33:41 | |
---|
Mikä on, kun kaksi päivää mennyt, eikä Jazzmaster ole vieläkään vaihtanut omistajaa. Mnettiläiset, ryhdistäytykää!!! Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Aurora Borealis 19.11.2014 19:43:57 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mikä on, kun kaksi päivää mennyt, eikä Jazzmaster ole vieläkään vaihtanut omistajaa. Mnettiläiset, ryhdistäytykää!!! Kärsivällisyyttä arvon tohtori, kyllä tuollaisen herkun joku nappaa, itsellä mennyt jo kuukausi, ja yksi vaihtotarjous tullut. "Romut torille. Muuten menee yöunet"
-kekkuliheikki |
Jucciz 19.11.2014 19:44:10 | |
---|
LesPaul70: Juu, ei mennyt vitsi ohitse multa, mutta minun vielä hienovaraisempi vihjaus näyttää menneen ohitse kautta linjan... Ei ole meikäläisellä tulevaisuutta standup-koomikkona. Mulla tää ura on menny viime aikoina lähinnä standby-komiikan puolelle. Jos tarvitset putkien mittauspalveluita, tsekkaa täältä. Jos komppilaput kiinnostavat, tsekkaa sivut täältä. |
pnorman 19.11.2014 20:49:49 | |
---|
Gabe: Näin minä toimisin jos olisi treenis. Ainoa nootti omaltakin vaimolta kamarumbaa koskien on tullut parista sankarista jotka tulivat kotiin testaamaan, sen jälkeen en ole huolinut tänne ketään jota en ennestään jo tiedä. Kun ei ihan itsekseen elele niin on vain pakko rajoittaa ketä uskaltaa kotiin päästää. Ei siinä mitään, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, olen suvaitseva. Mutta kun en ole homo, ja edelleenkin korkeasta iästäni huolimatta saan halutessani heteroseksiä, niin en pitänyt laakia yli tuhannen euron arvoisena tällä kertaa :) Vituttaa tilanne, jossa on sovittu asiat, ja ne eivät mene sovitusti. Kyllä tämäkin kaveri sitten tarjosi rahaa sieltä ikkunan takaa. Mutta kun tuohon pisteeseen joudutaan, on vastapuoli menettänyt pelin lopullisesti...... |
Jukka Häikiö 19.11.2014 22:51:59 | |
---|
pnorman: Ei siinä mitään, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, olen suvaitseva. Mutta kun en ole homo, ja edelleenkin korkeasta iästäni huolimatta saan halutessani heteroseksiä, niin en pitänyt laakia yli tuhannen euron arvoisena tällä kertaa :) Vituttaa tilanne, jossa on sovittu asiat, ja ne eivät mene sovitusti. Kyllä tämäkin kaveri sitten tarjosi rahaa sieltä ikkunan takaa. Mutta kun tuohon pisteeseen joudutaan, on vastapuoli menettänyt pelin lopullisesti...... ....No HUHHUH....oishan toi nyt ollut aika paksua, vaikka kyseessä ois ollut kitarointia harrastava nätti neitokainenkin, noh, näitä on moneen junaan. Eriskummallisin vaihtokapine omalla kohdalla oli, kun kaveri tarjos pedaaleihin vaihdossa perunaa ja porkkanoita(ja onnistui siinä). Homma meni näin, joskus vuosia sitten:Oltiin sovittu, että kaveri tulee iltamyöhällä hakemaan muutaman pedaalin Helsingissä olleen työkeikan päätteeksi, innostui sitten kun oli muutama muukin pedaali kaupan ja kysyi jos ottaisi koko läjän, niin mikä olisi pakettihinta? Tottakai kun koko hoidosta oli kyse, niin sanoin reilusti halvan hinnan, kaveri käänsi taskut ympäri viimeistä kolikkoa myöden ja tuumasi ettei enempää ole, hinta oli jo niin halpa ettei enempää kehdannut tingata. Tämän jälkeen tuli ehdotus, mitä jos saisit 25kg ensiluokkaista perunaa(ravintolamallin sellaista) ja 10kg porkkanaa? Ei siinä mitään, kaupat tuli, kaveri ajoi työkseen em. artikkeleita pk-seudun ravintoloihin. Tästähän saisi uuden ketjun aikaiseksi:Erikoisimmat soitinvaihtokaupat/niiden ehdotukset, voi kait sitä alustaa vaikka jo täällä, itse olen kerran tarjonnut soitinliikkeessä vaihdokiksi:Jonsered moottorisahaa ja paria akkukäyttöistä työkalua, vaihdossa akustiseen kitaraan, sekin tarjous meni läpi, selitys nyt oli siinä, että putiikin omistaja oli tuttu ja omakotitalossa asuvana siellä tuollaisia tarvitsee. Terveisiä pizzerian nurkasta.... |
Gabe 19.11.2014 23:12:19 | |
---|
Jukka Häikiö: Tästähän saisi uuden ketjun aikaiseksi:Erikoisimmat soitinvaihtokaupat/niiden ehdotukset Kissaa tarjottiin kerran, jääkaappiakin on tyrkytetty. |
high_society 19.11.2014 23:19:22 | |
---|
Gabe: Kissaa tarjottiin kerran, jääkaappiakin on tyrkytetty. Tarjoin joskus akkaa kauppaan ku ei meinannu ostaja lämmetä hintapyynnölle... KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!! |
rrroope 20.11.2014 11:10:43 | |
---|
malttakaa nyt hetki... marraskuu on hiljaista yleensä mut kohta tulee veronpalautukset ja muutenkin joulu saa ihmiset löystyttelemään lompakoitaan. muistelisin että aikaisempina vuosina on kauppa kiihtynyt aikalailla marras-joulukuun vaihteessa ja sitä myöten tullut myös paljon kivaa tavaraa torillekin. mulle ei oo koskaan tarjottu vaihdossa perunoita, porkkanoita saati kakkostakaan. ensiluokkaiset elintarvikkeet kelpuuttaisin kyllä mielelläni vaihdossa. tommonen oravannahkameininki on just parasta. elimiä en sitten niin mielellään ottais vastaan. oli ensiluokkaisia tai ei. |
kekkuliheikki 20.11.2014 11:22:41 | |
---|
Myrkky Nuoli: Jos ois vähemmän nappeja, oisin jo aivan sekasin Taytyyhan skebassa preamppi olla! En allekirjoita. |
rrroope 20.11.2014 11:27:45 | |
---|
kekkuliheikki: Taytyyhan skebassa preamppi olla! mä oon sitä mieltä että futsi on ihan ehdoton! |
Gabe 20.11.2014 11:28:51 | |
---|
rrroope: elimiä en sitten niin mielellään ottais vastaan. oli ensiluokkaisia tai ei. Kyllähän sitä nyt yksi sydän ja maksa on aina hyvä olla varalla pakkasessa. |
kekkuliheikki 20.11.2014 16:56:51 | |
---|
Teen empiirista tutkimusta ja lasken progressiivisesti Artistin hintaa. En allekirjoita. |
Laulava Kylätohtori 20.11.2014 17:02:14 | |
---|
kekkuliheikki: Teen empiirista tutkimusta ja lasken progressiivisesti Artistin hintaa. Tämä onkin mielenkiintoista. Toisaalta kannattaa odottaa, että hinta tippuu, mutta toisaalta, kun hinta on nyt jo tuolla tasolla, niin jooku voi viedä aarteen nenän edestä, jos odottaa hinnan laskua liian kauan... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Myrkky Nuoli 20.11.2014 17:05:24 | |
---|
kekkuliheikki: Taytyyhan skebassa preamppi olla! Hassuttelukitaroita ne!! Jos tää hinta tätä tahtia tippuu ni kohta ostan ja revin ylimääräset helevettihin :D More Nintendo, less Marshall. |
Aurora Borealis 20.11.2014 17:18:19 | |
---|
kekkuliheikki: Teen empiirista tutkimusta ja lasken progressiivisesti Artistin hintaa. Eeei älä tee noin! Joutuu ostamaan vielä, jos tuosta laskee. Uusi vastaava on jo, mutta tossa olis mojoa... "Romut torille. Muuten menee yöunet"
-kekkuliheikki |
kekkuliheikki 20.11.2014 17:24:37 (muokattu 20.11.2014 17:25:07) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Tämä onkin mielenkiintoista. Toisaalta kannattaa odottaa, että hinta tippuu, mutta toisaalta, kun hinta on nyt jo tuolla tasolla, niin jooku voi viedä aarteen nenän edestä, jos odottaa hinnan laskua liian kauan... Juuri nain! Katsotaan kenella kestaa kantti. En allekirjoita. |
LaMotta 20.11.2014 17:25:27 (muokattu 20.11.2014 17:26:40) | |
---|
Kaikki on mennyt ajallaan. Eli siis niin, että aika tekee tehtävänsä. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Laulava Kylätohtori 20.11.2014 17:26:38 | |
---|
LaMotta: Kaikki on mennyt ajallaan. Eikä ole. Jazzarin aika olisi ollut jo pari päivää sitten, mutta siellä se vielä möllöttää torin täytteenä... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |