Aihe: Päättömät hintapyynnöt laitteista vol 4
1 2 3 4 5100 101 102 103 104122 123 124 125 126
Seba
07.12.2009 18:01:13

No yllätys ei ollut suuri kun katsoi kuka sitä myy :)
Jätkä ei ihan penaalin terävin kynä ole, mutta kai noita jotkut hullut noihin rahoihin ostaa kun kerran aina on uutta tarjolla.
Liekö puoletkaan edes omassa omistuksessa vaan varman kaupan jälkeen lunastaa ensin ja myy eteenpäin.

Verottajallakin saattaisi olla mielenkiintoa pikkuhiljaa tutkia veijarin tilejä kun melkolailla liikkuu tavaraa ihan liiketoimintamallilla?
Simo78
07.12.2009 20:07:29
oiva tumpeloinen: Mun mielestä se on parasta Custom Shopissa, että ovat vielä vastoin tapojaan valinneet kitaraan mahdollisimman vaalean ruusupuun, kun yleensä se pyritään tekemään päin vastoin. Kiinalaisetkin värjäävät niitä, jotta ne näyttäisivät tummemmilta.

Teknisestihän dirtyy ei sano tuon olevan custom shop vaan on heittänyt heittomerkit päälle, eli on niinku vähän jotain sinnepäin:-D. On kyllä sellainen spede tuo dirtyy ettei toista maa päällään kanna!! Varsinkin kun lukee tätä kerjua ja käy uhkailemassa jengiä, turha niistä sen uhkailuista on välittää, se itse kun kusettaa koko ajan minkä kerkeää(tai siis johtaa harhaan mikä on mun mielestä kusettamista!)
ReBeat
07.12.2009 21:17:14

Onko otava48 vaihtanut nimimerkkiä huuto.netissä kun ei enää löydy?
Progorava
07.12.2009 22:38:35 (muokattu 07.12.2009 22:40:26)
ReBeat: Onko otava48 vaihtanut nimimerkkiä huuto.netissä kun ei enää löydy?

se on saanu sämpylän tunnarinsa perään. kumma juttu. vaikutti niin rehelliseltä mieheltä...

http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=otava48
Blues puhdistakoon sielusi, Hevillä niskaa heiluttele, Jatsista tulkoon tatsi, Kovasta elämästä kuuluvat soinnut
oiva tumpeloinen
07.12.2009 22:40:19
mynok: se on saanu sämpylän tunnarinsa perään. kumma juttu...

Ja nyt sit arpoja sisään, kuka ekana bongaa sen uuden nikin.
marlin
09.12.2009 21:02:00
Kuulemma ihan pätevä peli, mutta näkyykös hinnassa se, että ei ole enää uutena myynnissä?

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=375477
Johann Onn
10.12.2009 00:44:34 (muokattu 10.12.2009 00:46:10)
marlin: näkyykös hinnassa se, että ei ole enää uutena myynnissä ?

Miten niin ? = Hinnat oli uutena (esim. T-kaupassa) muistaakseni 155 euroa.
SiwamieS
10.12.2009 00:55:34
Johann Onn: Miten niin ? = Hinnat oli uutena (esim. T-kaupassa) muistaakseni 155 euroa.

Eli kyllähän se aika pahasti näkyy kun hinta on melkein tuplat ;P
I wanna see movies of my dreams
Twinkle
10.12.2009 11:26:11
mynok: se on saanu sämpylän tunnarinsa perään. kumma juttu. vaikutti niin rehelliseltä mieheltä...

on se kyllä aika erikoista että se on sämpylästä saanut, negatiivisia palautteita sillä ei ole kuin kaksi ja nekin ihan muista syistä kuin kaupoistaan mitä se on tehnyt.
oiva tumpeloinen
10.12.2009 11:27:39
Twinkle: on se kyllä aika erikoista että se on sämpylästä saanut, negatiivisia palautteita sillä ei ole kuin kaksi ja nekin ihan muista syistä kuin kaupoistaan mitä se on tehnyt.

Enpä tiedä, miten erikoista se on. Jospa ne on tutkineet sen huutoja ja saaneet siltä pohjalta aiheen antaa säpmylän?
Progorava
10.12.2009 11:30:18 (muokattu 10.12.2009 11:55:49)
Twinkle: on se kyllä aika erikoista että se on sämpylästä saanut, negatiivisia palautteita sillä ei ole kuin kaksi ja nekin ihan muista syistä kuin kaupoistaan mitä se on tehnyt.

Mitä erikoista tuossa on?

Sämpylä on tainnut tullut siitä, että otava48 antoi positiivisia palautteita tunnukselle heidi6262 olemattomista kaupoista http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=Heidi6262

Toisekseen tuossahan annetaan palautetta itse kaupanteosta huudon päätyttyä. Jos joku ostaa ylihintaista roskaa trokarilta asiasta tietämättä, miksi hän antaisi negatiivisen palautteen?
Blues puhdistakoon sielusi, Hevillä niskaa heiluttele, Jatsista tulkoon tatsi, Kovasta elämästä kuuluvat soinnut
Twinkle
10.12.2009 11:36:05
mynok: Mitä erikoista tuossa on?

Sämpylä on tainnut tullut siitä, että käytti toisia tunnuksia antaakseen itselleen positiivisia palautteita. Toisekseen tuossahan annetaan palautetta itse kaupanteosta huudon päätyttyä. Jos joku ostaa ylihintaista roskaa trokarilta asiasta tietämättä, miksi hän antaisi negatiivisen palautteen?

Siltikin sen on sitä, että nähtävästi kauppansa hoitaa kunnialla vaikkei se sen liiketoiminta kaikkia miellytäkään. En tiä kui moni palaute on tekaistu itse mutta loppupeleissä, eikös tärkeintä ole se, että ostaja on tyytyväinen vaikka joidenkin mielestä tuotteensa ja hinnoittelunsa ei kohtaa.
oiva tumpeloinen
10.12.2009 11:38:41
Twinkle: Siltikin sen on sitä, että nähtävästi kauppansa hoitaa kunnialla vaikkei se sen liiketoiminta kaikkia miellytäkään. En tiä kui moni palaute on tekaistu itse mutta loppupeleissä, eikös tärkeintä ole se, että ostaja on tyytyväinen vaikka joidenkin mielestä tuotteensa ja hinnoittelunsa ei kohtaa.

Jos joku käyttää toista nikkiä nostamassa hintaa huudoissa ja samalla saa palautetta niistä poskelleen menneistä nostoyrityksistä, niin mun mielestä se ei ole ok. Sillä tavalla vedätetään ostajaa (on tietenkin omaa tyhmyyttään huutaa liikaa), mutta samalla myös luodaan valheellinen kuva omasta taustasta, mikä on kohtuullisen olennainen juttu huuto.netin tapaisessa paikassa.
Progorava
10.12.2009 11:42:57 (muokattu 10.12.2009 12:55:22)
Twinkle: Siltikin sen on sitä, että nähtävästi kauppansa hoitaa kunnialla vaikkei se sen liiketoiminta kaikkia miellytäkään. En tiä kui moni palaute on tekaistu itse mutta loppupeleissä, eikös tärkeintä ole se, että ostaja on tyytyväinen vaikka joidenkin mielestä tuotteensa ja hinnoittelunsa ei kohtaa.

Jos asiakasta harhaanjohtamalla saadaan hänet tyytyväikseksi niin minun mielestä homma ei ole OK. Laitonta se ei varmaan ole sikälimikäli jos trokarilla on välit selvät verottajan kanssa.

Kullakin on omat moraalikäsityksensä..
akuankkakomppi
10.12.2009 11:50:10
oiva tumpeloinen: Jos joku käyttää toista nikkiä nostamassa hintaa huudoissa ja samalla saa palautetta niistä poskelleen menneistä nostoyrityksistä, niin mun mielestä se ei ole ok.

Voimassaoleva lainsäädäntö tietää moiselle käyttäytymiselle muutamia ei-niin-kivoja nimityksiä. Ennen kuin lähtee viemään asiaa eteenpäin, pitää ottaa huomioon ilmiö nimeltä "todistustaakka".
Call me a relic, call me what you will. Say I'm oldfashioned say I'm over the hill. Today's music ain't got the same soul, I like that old time rock'n'roll" -Bob Seger
aristoteles666
10.12.2009 12:04:16

oiva tumpeloinen: Mun mielestä se on parasta Custom Shopissa, että ovat vielä vastoin tapojaan valinneet kitaraan mahdollisimman vaalean ruusupuun, kun yleensä se pyritään tekemään päin vastoin. Kiinalaisetkin värjäävät niitä, jotta ne näyttäisivät tummemmilta.

kyllä custom shop laittaa kanssa vaaleaa ruusupuuta, on tullut monta reliciä vaalealla ruusupuulla, ja f-musiikissa on seinällä custom shopin hendrixin monterey strato
joka maksoi 6-7000e, vaalealla ruusupuulla jossa menee vielä ohut tummempi juova.
Twinkle
10.12.2009 12:31:07 (muokattu 10.12.2009 13:34:14)
mynok: Jos asiakasta harhaanjohtamalla saadaan hänet tyytyväikseksi niin minun mielestä homma ei ole OK.

Huijaaminen on väärin mutta suomessa on vähän tapana ollut että omistamastaan tuotteesta saa pyytää sen mitä haluaa. Ja siinä vaiheessa kun tuotteen mallinimi on ilmoitettu oikein, niin kyllä ostajalla on itsellään myös vastuu ottaa selvää siitä että mitä ostaa ja mihin hintaan.

Tässä täytyy myös huomauttaa siitä, että tiedän tuotteen myymisen väärillä spekseillä olevan rikos mutta ylihinnan ottaminen ei sitä ole. On se moraalisesti arveluttavaa mutta en kyllä ymmärrä miksi se holhoaminen tämmöisessä pitää aloittaa kun sitä niin innokkaasti vastustetaan yleisesti.

EDIT: Ja joo, lisätään nyt vielä se että omien huutojen vedättäminen tuplatunnuksilla on kyllä sekin väärin, mutta minä nyt yleisesti ottaen puhuin sen äijän tekemistä kaupoista enkä sen tavasta yrittää puffata niitä.
Lilli
10.12.2009 15:27:10
Onko nyt käynyt niin kovin surkeasti, että otava48 on kokonaan puljattu pois Huuto.netin aina niin avarasydämisiltä markkinoilta. Ainakaan ei nimimerkin myyntikohteita ei näyttänyt enää löytyvän. - Viruuko tuo tähtikuviotaivaan ikuinen kelluja nyt sitten tutkintavankeudessa jossain Vantaan poliisilaitoksen synkässä putkassa, aliravittuna, janoisena ja kaikkia tehtyjä huijauksia ja ilkitöitä katuvana ihmishylkiönä, lähimmäisten - meidän Mnettiläistenkin - hylkäämänä... Muusikot! Nouskaamme rintamaan vaatimaan oikeutta otavalle!
But she never lost her head Even when she was given head She says, hey babe, take a walk on the wild side
Progorava
10.12.2009 15:50:04
Lilli: Onko nyt käynyt niin kovin surkeasti, että otava48 on kokonaan puljattu pois Huuto.netin aina niin avarasydämisiltä markkinoilta. Ainakaan ei nimimerkin myyntikohteita ei näyttänyt enää löytyvän. - Viruuko tuo tähtikuviotaivaan ikuinen kelluja nyt sitten tutkintavankeudessa jossain Vantaan poliisilaitoksen synkässä putkassa, aliravittuna, janoisena ja kaikkia tehtyjä huijauksia ja ilkitöitä katuvana ihmishylkiönä, lähimmäisten - meidän Mnettiläistenkin - hylkäämänä... Muusikot! Nouskaamme rintamaan vaatimaan oikeutta otavalle!

Älä suotta huolestu. Kyllä otava pärjää. Intterwebbi on onneksi pullollaan muita foorumeita missä voi kaupata "puhtaasti oman harrastustoiminnan kautta" ylimääräiseksi jääneitä muusiikkitarpeita :)

Takaisku ei siis ole suuri. Lisäksi tuo "sämpylä" ei ole pysyvä ratkaisu vaan sanktiot kärsittyään tähtimyyjämme palaa varmasti tarjoamaan mnetin raadille tunteiden vuoristorataa vielä vuosiksi eteenpäin.
Teppo2
10.12.2009 18:37:46

Tavallaan joo, mutta toisaalta tuo on osoitus siitä, kuinka vitun tyhmiä ihmiset ovat.
"I fought the GAS and the GAS won."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)