Aihe: DV247 verkkokauppa kokemuksia?
1 2 3 4 5100 101 102 103 104122 123 124 125 126
Grugi
29.10.2009 08:09:56 (muokattu 29.10.2009 08:10:16)
Ukkeli90: Eikö näillä englantilaisilla liikkeillä ollut joku etteivät myy ollenkaan Marshallin vahvistimia ulkomaille? Koskeeko tämä vahvistimien ohella myös muita tuotteita? (Pedaaleita)

Jos tätä ketjua kelaa muutaman sivun taakseppäin niin KYLLÄ sieltä suomeen Marshallia lähettävät.
SDMF
issue
29.10.2009 08:42:35 (muokattu 29.10.2009 08:45:51)
Jännä juttu muuten tuohon Marshalliin liittyen, dv247.fi-sivuilla ei haulla löydy yhtään Marsua. Comista toki löytyy...

e: Oma keppi saapui tiistaina. Kävin jo maanantaina kyselemässä Valintatalossa että mikä meininki, mutta ei ollut vielä saapunut. Tiistaina laitoin meiliä dpd:lle, että missä viipyy. Vastaus tuli 10 minuutissa, paketti on Valintatalossa noudettavissa. Hetki meni ja tuli tekstarikin Matkahuollosta. Siellähän se sitten oli... On mun mielestä harvinaisen kehno suoritus Matkahuollolta, että paketin toimittaminen pääterminaalista keskustan Valintataloon kesti reilusti yli vuorokauden. Sen viikon kesti toimitus kaikkineen.
Grugi
29.10.2009 08:44:46
Tähän Marshall epäselvyyteen löytyy helposti apu kun laittaa DV:lle mailia asiasta, kyllä sieltä kerrotaan toimittavatko suomeen vaiko eikö vai miten se oli.
SDMF
issue
29.10.2009 08:47:00
Grugi: Tähän Marshall epäselvyyteen löytyy helposti apu kun laittaa DV:lle mailia asiasta, kyllä sieltä kerrotaan toimittavatko suomeen vaiko eikö vai miten se oli.

En epäile etteivätkö toimittaisi. Huomasin vaan kun aloin tsekkailemaan että millaisia pienempiä putkareita Marsulta löytyy.
MTM
29.10.2009 09:05:46
duc: täällpäs se mun SG nyt on.

Minkäslaisen SG:n tilasit?

utelee nimimerkki "Itsekin DV:stä juuri SG:n hankkinut iloinen soittelija"
duc
29.10.2009 09:11:58
MTM: Minkäslaisen SG:n tilasit?

utelee nimimerkki "Itsekin DV:stä juuri SG:n hankkinut iloinen soittelija"

Punanen stankku. Hyvältä kuulosti treeneissäkin, tosin pitää tänä iltana vaihtaa kotona tehdaskielet pois ja säätää mikkien korkeuksia niin luultavasti kuulostaa vielä paremmalta. Akustinen soundikin on hyvän oloinen...
MTM
29.10.2009 09:18:23
duc: Punanen stankku. Hyvältä kuulosti treeneissäkin, tosin pitää tänä iltana vaihtaa kotona tehdaskielet pois ja säätää mikkien korkeuksia niin luultavasti kuulostaa vielä paremmalta. Akustinen soundikin on hyvän oloinen...

Se on kyllä hieno, ja tälle(kin) soittimelle DV:n hinnoittelu on erittäin asiakasystävällinen. Onnea vaan.

Mulla on punainen special, jossa oli tehtaan jäljilta talla, peräkappale ja tallamikki törkeän korkealla. Mites sulla?
duc
29.10.2009 10:13:49
MTM: Se on kyllä hieno, ja tälle(kin) soittimelle DV:n hinnoittelu on erittäin asiakasystävällinen. Onnea vaan.

Mulla on punainen special, jossa oli tehtaan jäljilta talla, peräkappale ja tallamikki törkeän korkealla. Mites sulla?

Tallamikki oli aika korkealla, mutta talla melko sopivassa kohtaa, kielet olivat ihan hyvällä korkeudella. Ei muuten tullut kaularaudan avainta mukana, onneksi mulla on valmiiksi pari Gibsonin avainta. Voi joutua säätämään kohta, kun tuli tänne viileämpään ilmastoon...
Iron Horse
29.10.2009 12:04:08
CP 60's Straton tilasin ja oikein hienosti toimi kaikki, tuli Ouluun viikossa ( vrk tilauksesta oli matkalla kanaalin yli). Haettiin itse DPD:n Oulun laitokselta kun olivat aamupäivällä yrittäneet tuoda (asutaan n. 100 m päässä). Kaikki oli kunnossa ja intonaatio täysin kohdallaan.
`°ºø,øº°`°ºø.,~Iron Horse~,.øº°`°ºø,øº°
Wilburger
29.10.2009 18:36:13 (muokattu 29.10.2009 18:37:31)
Pitää nyt täälläkin jakaa tämä Digitaalikylän tyylinäyte.

2 viikkoa sitten tilasin kyseisestä liikkeestä 2 artikkelia. Ilmoittivat, että toinen edellämainituista on loppu ja uusia saapuu 28.10. eli eilen. Teinpä sitten niin, että soitin liikkeeseen ja sovin koko ostoskorin uudestaan järjestelystä hieman kalliimmalla sisällöllä ja maksoin _47,68 lisää (josta ilmeisesti _11 oli käsittelykuluja hintaeron ollessa vain noin _36).

Tänään sähköpostiin tuli viesti, että tilaus lähetetään tänään myöhemmin ja tililleni on palautettu _44. Ihmetys oli suuri ja kyselinkin sähköpostitse onko kaikki nyt aivan kohdalla. Totesivat vastauksessan kaiken olevan juuri niinkuin oli sovittu ja kertoivat lähettävänä minulle 2 alunperin tilaamaani artikkelia. Ennen kuin kerkesin vastausta lähettää saapui sähköpostiin ilmoitus tavaroiden toimituksesta.

Onneksi Digitaalikylä osaa asiansa ja DPD:n lähetti juostiin kiinni ajoissa. Nyt todennäköisesti saan tilaamani äänityslaitteet + hieman alennusta, joka ei opiskelijaa koskaan haittaa.

Kannattaa olla tarkkana, jos tilauksen faktoja lähtee puhelimitse selvittelemään. Voi olla hieman aukkoja yrityksen sisäisessä viestinnässä sekä ymmärryksessä asiakkaan kielitaidosta riippuen :P

Edit: Ei näköjään tue tuota engelsmannin valuutan symbolia. Jokainen korjatkoon _ kohtiin alitajunnassaan korrektin merkin.
Degas
29.10.2009 23:15:55
Onko joku tilannut Fender 65 deluxe styrkkaria sieltä? Ihmettelen onko sähköpiuha vahvarissa kiinni... edullisempi kuin saksassa ja suomessa.
JariFlex
29.10.2009 23:21:57
Täytyy sanoa että suosittelen kaikille lämpimästi. Hinta on kohdillaan ja palvelu pelaa. Tilasin marsun vahvarin ja ibanezin hevikepin niin skitta oli melkein täydellisessä vireessä ja marsun mukana tuli vieläpä se joku sähköjohtoadapteri(???) joka muuttaa sen englantilaisen sähköjohdonpään suomalaiseksi
doctrine
30.10.2009 02:17:07

Tilasin .com puolelta Marsun 1936V:n, tilaus käsitelty ja huomenna pitäisi lähteä toimitukseen. ei mitään mutinoita etteivät toimittaisi, vaikka kävinkin runsasta sähköpostinvaihtoa kun ei ollut varastutuote. Jouduin vielä jälkikäteen vähän hiomaan tilaustakin, tilasin alunperin kaksi mutta jouduin pudottamaan toisen pois tilauksesta. todella ystävällistä ja asiallista asiakaspalvelua tuli, ja nopeaa (vaikka joku fransmanni tuota nyt vahvistimeksi sanoikin) :) Kaikenkaikkiaan positiivinen kokemus.
http://www.payloadband.info/
Infidel
31.10.2009 11:11:17
Sen verran päivitystä, että toi Universe tuli hitusen damaged-kunnossa, plekusuoja oli kahesta kohti halki ja olkahihna puuttu kokonaan. Laitoin siitä sitten het mailia DV:lle ja perjantaina tuli ihan out of the blue tekstiviesti "sinulla olisi paketti DV:lle, otathan yhteyttä mahdollisimman pian.". Ok, muuten ihan jees palvelua, mutta missään vaiheessa ei tullut mitään informaatiota DV:ltä miten he aikoivat tämän hoitaa, kesken hautajaisten en ollut lähdössä pakkaamaan kitaraa kuriirille. Katsotaan mitä tapahtuu, kyselin mahdollisuutta että laittasivat vaan sen plekusuojan ja strapin postissa ja vaihtaisin sen itse.
I have no drinking problem. I drink, I get Drunk, I fall down. No problem
Simo78
01.11.2009 09:59:02 (muokattu 01.11.2009 10:14:30)
Mä oon varmaan vaan urpo, mutta en mistään löytänyt postikulujet määrää?
Tein parin tuotteen ostoskorin ja se näyttää 0€:tä. E: Eiku siis lukasin että yli 399€:n ostoksissa kaiken lisäksi ilmainen kuljetus. Jos en tietäisi että luotettava firma, niin luulisin kusetukseksi:-D

Ilmeisesti tuolta ei voi tilata muuten kuin luottokortilla? Ja mulla isolla miehellähän ei tuollaista ole, joten joudunpa turvautumaan tässä asiassa äidin apuun:-D

duc: Mulla oli eilen käynyt DPD:n heppu ovella kahdesti sinä ainaka kun olin töissä, eikä ollut viitsinyt soittaa etukäteen. Ja lappuakaan ei ollut jättänyt. Eli ihan yhtä paskaa palvelua tällä kuin UPSilla ja kavereilla...

Eli vika on siis siinnä kehutussa suomalaisessa työssä:-D
doctrine
01.11.2009 15:15:57

duc: Mulla oli eilen käynyt DPD:n heppu ovella kahdesti sinä ainaka kun olin töissä, eikä ollut viitsinyt soittaa etukäteen. Ja lappuakaan ei ollut jättänyt. Eli ihan yhtä paskaa palvelua tällä kuin UPSilla ja kavereilla...

Grugi: Ilmeisesti ei oikein toimi siellä pohjosessa nää kuriiripalvelut, stadissa homma on menny ihan hyvin.

Juu, ei mullakaan ollu SoundsLivestä (UPS) tilatessa mitään ongelmia, soittivat aamulla ja kysy että oonko päivällä kotona, ja ehdotin että tuovat kitaran työpaikalle kun kotosalla ei ollut kuin pölypalleroita. Toivat sen juuri mun safkiksen aikana ja pomo oli ottanu sen vastaan. Ei mitään valittamista, kaikki sujui kuin elokuvissa.
http://www.payloadband.info/
joku muu sikko
01.11.2009 22:45:30
vvga: En epäile etteivätkö toimittaisi. Huomasin vaan kun aloin tsekkailemaan että millaisia pienempiä putkareita Marsulta löytyy.

Itse olen ihan pikkuista vaille että tilaan sen 20/20 putkipäätteen. Hinta on kyllä kohdallaan jos sieltä vaan saa mitäänsitten..
OlpsÖLPS
02.11.2009 11:32:23 (muokattu 02.11.2009 13:09:35)
Tuolla voi maksaa normi tilisiirrolla?

EDIT: asia selvis jo.
nakedzen
03.11.2009 19:30:56
Ihan tiedoksi jollekin joka on Marsun JCM800KK:ta harkinnut niin DV:lta löytyy b-stock kappale hintaan 535€.

http://www.dv247.com/b-stock/marshall-2203kk-b-stock--67654
teukka
03.11.2009 19:32:09
nakedzen: Ihan tiedoksi jollekin joka on Marsun JCM800KK:ta harkinnut niin DV:lta löytyy b-stock kappale hintaan 535€.

http://www.dv247.com/b-stock/marshall-2203kk-b-stock--67654

Ja jota ei myydä kuin Englantiin....
There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)