Joees 26.11.2010 19:21:59 | |
---|
juikkipuikki: Jou! Tervetuloa kerhoon :) Mä kyllä diggaan tuosta sun R:n väristä kovasti. About tuommoista voisin suunnitella jos Artisaniin sais joskus fyrkkaa tarpeeksi. Mikä ei siis ole tapahtumassa ihan heti, jos koskaan. Paitsi jos viittis luopua joistain vanhoista ruoskista. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Boltsa 27.11.2010 14:10:19 (muokattu 27.11.2010 14:10:57) | |
---|
Menee kitarakamoihin eli Uraltonelta line out-box. Oli kuulemma 20000 tilaus, niin tuli kaupanpäälle kitaran kielet ja nippu plekuja. Mahtavaa! :D Boltsa |
juikkipuikki 27.11.2010 14:27:22 (muokattu 27.11.2010 14:30:12) | |
---|
Methis: Mä kyllä diggaan tuosta sun R:n väristä kovasti. About tuommoista voisin suunnitella jos Artisaniin sais joskus fyrkkaa tarpeeksi. Mikä ei siis ole tapahtumassa ihan heti, jos koskaan. Paitsi jos viittis luopua joistain vanhoista ruoskista. Jees. Eli ihan perus honey sunburst exceptionally figured artic birch topilla. Ja jos kiinnostaa niin tässä specsit ihan: http://i54.tinypic.com/23o01l.jpg Kaulaprofiili on suoraan mun vanhasta gibson les paul customista, '60 slim taper -tyyliin. Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden! |
Point 27.11.2010 15:06:40 | |
---|
Vox v845-waakutin, plekuja ja slide. |
Joees 27.11.2010 15:18:15 | |
---|
juikkipuikki: Jees. Eli ihan perus honey sunburst exceptionally figured artic birch topilla. Ja jos kiinnostaa niin tässä specsit ihan: http://i54.tinypic.com/23o01l.jpg Kaulaprofiili on suoraan mun vanhasta gibson les paul customista, '60 slim taper -tyyliin. Juu hunajana on tullut tsekkailtua tuolta builderista Artisania moneenkin otteeseen. Makeesti se futaa kyllä tossa sun kissassakin. Artisaneja on tullut muutamia testailtua joskus suht pikaisesti. Mun makuun vallan makeita vempeleitä. Mut nii on hintakin. Toisaalta, ei mulla hätää ole saada uutta Ruokangasta. Ei tällä hetkellä edes kiinnosta hommata mitään uutta ruoskaa itseasiassa. Oon suhteellisen tyytyväinen tämän hetken kattaukseen. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
strophe 27.11.2010 16:25:07 | |
---|
Tein itsestäni Dunlop/MXR-huoran. Nyt coverbändin efektilaudalla ovat rivissä MXR Carbon Copy, MXR Distortion III ja heti kun Levytukku saa MXR GT-OD överini tilattua, niin värisuora on valmis. Sääli, ettei MXR valmista lattiavirittimiä, piti ostaa Planet Wavesin vastaava. Seuraavaksi vielä Cry Baby. MXR/Dunlop on kyllä lafka, joka ei tee paskaa. (Paitsi Boost/Overdrive, joka alkaa sirittää saatanan ärsyttävästi, kun tonea kääntää liikaa kaakkoon.) Kyllä sitä rahaa saa menemään. Miäs huusi:"Nyt lähtee, SAATANA!" |
Karhukoira74 27.11.2010 17:42:14 | |
---|
Tais tulla tilattuu Mesa Boogie Stiletto Deuce II....lääh... =D Kukahan sen maksais ja millä rahalla...? -So many assholes, so few bullets- |
Minushuman 27.11.2010 19:00:52 | |
---|
strophe: Tein itsestäni Dunlop/MXR-huoran. Nyt coverbändin efektilaudalla ovat rivissä MXR Carbon Copy, MXR Distortion III ja heti kun Levytukku saa MXR GT-OD överini tilattua, niin värisuora on valmis. Sääli, ettei MXR valmista lattiavirittimiä, piti ostaa Planet Wavesin vastaava. Seuraavaksi vielä Cry Baby. MXR/Dunlop on kyllä lafka, joka ei tee paskaa. (Paitsi Boost/Overdrive, joka alkaa sirittää saatanan ärsyttävästi, kun tonea kääntää liikaa kaakkoon.) Kyllä sitä rahaa saa menemään. Tervetuloa kerhoon. Pulussa. "And there goes the Challenger, being chased by the blue, blue meanies on wheels. The vicious traffic squad cars are after our lone driver, the last American hero, the electric centaur, the, the demi-god, the super driver of the golden west!" |
Kummiseta 27.11.2010 19:40:55 | |
---|
Nyt lammittaa mielta uusi Blackstar putkinuppi, 100w luulis nyt pikkukeikalle riittavan jos ei muuhun. 695 dollaria kustansi mokoma rakkine. |
Jonubets 27.11.2010 22:22:20 | |
---|
Epiphonen tulilintu jäsen callunalta :) Ich bin ein berliininmunkki. |
Krice 28.11.2010 00:02:28 | |
---|
strophe: Tein itsestäni Dunlop/MXR-huoran. Nyt coverbändin efektilaudalla ovat rivissä MXR Carbon Copy, MXR Distortion III ja heti kun Levytukku saa MXR GT-OD överini tilattua, niin värisuora on valmis. Oikein. Minulla on Dist+, 6 band EQ ja Micro Chorus. |
McNulty 28.11.2010 00:07:43 | |
---|
Karhukoira74: Tais tulla tilattuu Mesa Boogie Stiletto Deuce II....lääh... =D Kukahan sen maksais ja millä rahalla...? Et sit miulta tilannut. Meillä oli tällä viikolla Mesat -20% :) Aristospedes666: god, sä olet pelle. |
Space_Ace 28.11.2010 00:11:30 | |
---|
JESH! Vihdoinkin tulossa se Hot Rails kaulaan! "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -Matti Nykänen |
Ziggy Bubba 28.11.2010 00:22:33 | |
---|
McNulty: Et sit miulta tilannut. Meillä oli tällä viikolla Mesat -20% :) Mut onks se silti toriin nähden halpa ? ;) Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed |
Karhukoira74 28.11.2010 10:11:17 | |
---|
McNulty: Et sit miulta tilannut. Meillä oli tällä viikolla Mesat -20% :) Juuh...kysyin mie tarjousta...mutta silti sai lähes 200 erkkiä halavemmalla tuolta toisaalta ;) -So many assholes, so few bullets- |
VeryHumis 28.11.2010 10:55:57 | |
---|
Vanha trankkulaatikko sai tehdä tilaa Valvekingille ja halpamarsu 4x12" kaapille.. Me so happy :D |
lapivil 28.11.2010 12:12:30 (muokattu 28.11.2010 12:15:58) | |
---|
Hetken mielijohteesta, akustisen puuttuessa perheestä, kävelin fasuun ja 30min testailun jälkeen otin alesta (619e) tuommosen sunburstina. http://www.godinguitars.com/godin5thavenuekingpinp.htm Vaikuttaa kivalta, kun voi vielä sähköilläkin halutessa pelleillä. Muhkee akkarisoundikin! HAPPYHAPPY JOYJOY! fasuhan vähä kalliimpi mut alennettuna hinta halvempi kuin esim. Thomannilla tai musicstorella. |
FreshPots 28.11.2010 12:26:21 | |
---|
lapivil: Hetken mielijohteesta, akustisen puuttuessa perheestä, kävelin fasuun ja 30min testailun jälkeen otin alesta (619e) tuommosen sunburstina. http://www.godinguitars.com/godin5thavenuekingpinp.htm Vaikuttaa kivalta, kun voi vielä sähköilläkin halutessa pelleillä. Muhkee akkarisoundikin! HAPPYHAPPY JOYJOY! fasuhan vähä kalliimpi mut alennettuna hinta halvempi kuin esim. Thomannilla tai musicstorella. Asialliselta vaikuttava jazzloota ;) Jazzin ja rokin ero: Rokissa soitat kolme sointua miljoonalle ihmiselle, mutta jazzia soittaessasi soitat miljoona sointua kolmelle ihmiselle. |
Simeonii 28.11.2010 14:02:52 | |
---|
fenderin classic player 60's strato tarttui mukaan kitarapajalta, vieläpä komealla sunburstilla! "Ei ole väliä millä paskaa lapioi kunhan paska lentää" -Albert Järvinen |
kekehe 28.11.2010 15:32:37 | |
---|
|