issue 26.10.2009 15:37:48 | |
---|
Grugi: Tais olla DV:llä vielä maaliskuussa UPS kuriirina mutta nyt DPD. Näin tais ollakin, joo. Selittää varmaan osaltaan miksi kuljetus on tuollekin kepille nykyään ilmainen... |
Louhimo 26.10.2009 15:44:51 (muokattu 26.10.2009 15:45:00) | |
---|
Dodiin ja meikäläisen paketti saapuu huomenillalla viereiseen Siwaan, täytyy siis vielä vuorokausi odotella :( Mistä pitää painaa et tää tiluttaa? |
Veepee 26.10.2009 15:54:32 (muokattu 26.10.2009 15:54:44) | |
---|
B-tone-flat: Jos nyt sitten luet oikein hitaasti ja vaikka tavaat vielä ton osuuden minkä mun vastauksesta siteerasit ja sitten luet oman vastauksesi ja kysyt sitten uudestaan kuka on väärässä. :) Äläs nyt, jos mä huomioisin sun koko tekstin niin mun nokkela sivallus olisi jäänyt toteuttamatta. :D MYYDÄÄN: Carvin Nomad 30w putkicombo ja Gretsch electromatic double jet (silver). |
Kjukka 26.10.2009 16:13:15 (muokattu 26.10.2009 16:14:42) | |
---|
...........rölöä |
B-tone-flat 26.10.2009 18:45:41 | |
---|
Hain skeban matkahuollosta sitten. Suostuivat antamaan sen kun dpd:ltä oli soitettu sinne ja annettu lupa. Joo ja tuli skeba ei bassoa. No mikä skeba? Road worn 60's stratocaster 3t sb. Kuvan pistän omiin kuviin ehkä huomenna. RokRok! No Comments! |
Louhimo 27.10.2009 12:47:46 | |
---|
My frikkin' god it's beautiful! Kitaran kannoin äskön kotio valintatalosta, näyttäisi ainakin päällisin puolin olevan komeassa kunnossa! Katsotaas illan mittaan miten soi! :) Mistä pitää painaa et tää tiluttaa? |
Grugi 27.10.2009 13:02:04 | |
---|
Louhimo: Dodiin ja meikäläisen paketti saapuu huomenillalla viereiseen Siwaan, täytyy siis vielä vuorokausi odotella :( My frikkin' god it's beautiful! Kitaran kannoin äskön kotio valintatalosta, näyttäisi ainakin päällisin puolin olevan komeassa kunnossa! Katsotaas illan mittaan miten soi! :) Kenes kitara sinne siwaan sitte jäi? :D SDMF |
Louhimo 27.10.2009 13:14:30 | |
---|
Grugi: Kenes kitara sinne siwaan sitte jäi? :D Hassua muuten nyt kun otit esille... Eilen sanottiin puhelimessa selvästi että saapuu Siwaan, mutta kävelin vaistomaisesti Valintataloon ja sieltähän se löytyi! Mielenkiintoista :D Mutta toistaiseksi ei valittamista palvelusta! Mistä pitää painaa et tää tiluttaa? |
south_of_heaven 27.10.2009 22:06:02 | |
---|
Tänään tuli lappu että olis Siwassa taas DPD:n paketti, ja kävin kurkkimassa. Tuli näköjään toinenkin Overloud TH1, ensimmäisen sain jo kuukausi takaperin, ja tilaus tuli tuolloin valmiiksi. Onkohan vielä ylläreitä tulossa? Laitoin juuri meiliä, että laittakaahan joku noutamaan. Life in plastic, it's fantastic! |
TurtleWax 27.10.2009 22:26:41 | |
---|
Kun ootte aktivoinu ton verified by visa toiminnon niin ootteko saanu sen toiminnon heti käyttöön vai onko siinä menny kauanki aikaa? Entä suosittelettekö maksamista tuola nettisivuil vai sähköpostin kautta? |
B-tone-flat 28.10.2009 00:57:05 | |
---|
Sen verkkomaksamisen pitäisi mennä samantien päälle. Ainaskin mulla meni kun pankkitädin avustuksella puhelimessa sen aktivoin. Mun neuvo maksamiseen on että maksa nettisivulla. Mä en ainaskaan laita mun luottokortin numeroita spostitse kenellekkään. Jos huono flaksi käy niin voi olla että sanoivat pankissa sitten että voi, voi, voi. This is what you want, This is what you get! |
Louhimo 28.10.2009 07:32:24 (muokattu 28.10.2009 07:33:00) | |
---|
Eli pistetään nyt sitten tulevia tilaajia varten vielä meikäläisen aikataulu + omakohtaiset kokemukset liikkeestä: 19.10. klo 10.00 pistin tilauksen sisään, maksoin Osuuspankin verkkomaksutoiminnolla hetimmiten, tilaamani kitara oli "In Stock" 19.10. klo 14.00 tuli mailia, että eivät voi vapauttaa tilaustani käsittelyyn, ennenkuin ovat "varmistaneet" tietoni. Kertoivat lähettäneensä minulle postissa kirjeen jonka koodi minun pitää soittaa lontooseen... Muutaman tunnin nakuttelin maileja ystävällisen aspan kanssa jonka jälkeen tilauksen statukseksi tuli confirmed. 20.10. kitara kirjattu lähtemään Woodfordista, Briteistä 21.10. kitara edelleen samalla mantereella Birminghamissa, myöhemmin illalla saapui Saksaan Osnabruckiin 22.10. Kööpenhaminassa Tanskassa viikonloppu väliin... 26.10. Vantaalla 27.10. puolenpäivän maissa kitara Tampereella, noudettavissa Eli päivän yli viikon kesti meikäläisen toimitus, tosin mikäli olisin ollut vanha tilaaja, kitara olisi tod näk. lähtenyt heti maanantaina ennen puoltapäivää ja täten ehtinyt jo saman viikon perjantaiksi Suomeen... Kuitenkin pelkkiä positiivisia kokemuksia! Itse kitara on mielestäni virheetön. Suosittelen! Mistä pitää painaa et tää tiluttaa? |
duc 28.10.2009 08:27:10 | |
---|
Mulla oli eilen käynyt DPD:n heppu ovella kahdesti sinä ainaka kun olin töissä, eikä ollut viitsinyt soittaa etukäteen. Ja lappuakaan ei ollut jättänyt. Eli ihan yhtä paskaa palvelua tällä kuin UPSilla ja kavereilla... |
Grugi 28.10.2009 08:46:21 | |
---|
duc: Mulla oli eilen käynyt DPD:n heppu ovella kahdesti sinä ainaka kun olin töissä, eikä ollut viitsinyt soittaa etukäteen. Ja lappuakaan ei ollut jättänyt. Eli ihan yhtä paskaa palvelua tällä kuin UPSilla ja kavereilla... Ilmeisesti ei oikein toimi siellä pohjosessa nää kuriiripalvelut, stadissa homma on menny ihan hyvin. SDMF |
Vetehinen 28.10.2009 11:03:32 | |
---|
Jyväskylässä ihan hyvin toimittu. Puhelinsoitto tuli ja olin sopivasti kotosalla vastaanottamassa paketin. Tavarat ovat kunnossa, pulttikaulainen Ibanez on lähestulkoon vireessä. Kitara oli tarkastettu Briteissä. Saapui lähettämisestä seitsemäntenä päivänä. shouting at an empty boat |
south_of_heaven 28.10.2009 15:35:43 | |
---|
south_of_heaven: Tänään tuli lappu että olis Siwassa taas DPD:n paketti, ja kävin kurkkimassa. Tuli näköjään toinenkin Overloud TH1, ensimmäisen sain jo kuukausi takaperin, ja tilaus tuli tuolloin valmiiksi. Onkohan vielä ylläreitä tulossa? Laitoin juuri meiliä, että laittakaahan joku noutamaan. Tuli tuohon vastaus, jossa todettiin paketin noudettavan parin päivän sisällä, eikä enää pahemmin jaksettu anteeksi pyydellä. Mulla on töitäkin, eikä tämä nyt kuitenkaan ihan mun kontolle mene, joten asialle ei voi mitään jos DPD:n ukko käy huhuilemassa ja ketään ei ole kotona. Viimeksi kuitenkin DPD:stä soitettiin että tämmöinen tapaus ja homma selvisi sillä että sovittiin aika, toivotaan että tälläkin kertaa pirauttavat jos haluavat paketin haltuunsa. Luulisi kuitenkin, että piirun verran paremmin tuolla DV:ssä liikkuisi tieto, eihän tuo pakettien edestakaisin kruisailuttaminen ihan ilmaistakaan ole. Life in plastic, it's fantastic! |
duc 28.10.2009 16:50:48 | |
---|
Soittelin aamulla DPD:n asiakaspalveluun ja ihmettelin ääneen kun eivät olleet soittaneet etukäteen tai jättäneet lappua ovelle. No, asiakaspalvelija kertoi ettei jakajilla ole puhelimia mukana... just joo. No, sovin sitten että soittavat kuskille, ja kuski tuo sen mulle töihin, ja täällpäs se mun SG nyt on. Hyvältä vaikuttaa pienen hivelyn perusteella, seuraavaksi treenikselle suorittamaan lisätutkimuksia. |
JeKo 28.10.2009 21:03:06 | |
---|
Asiaa varmaan jo sivuttukin, mutta... Oletteko kokeilleet tilata noiden eri maiden sivuilta? Pysykö hinta semmoisenaan vai ottiko DV:n väki loppujen lopuksi "Suomen hinnan"? |
B-tone-flat 28.10.2009 21:49:32 | |
---|
Kyllä com-sivusto myi sillä hinnalla minkä ilmoitti. Kannattaa myös käyttää pricebeattia jos jostain löytyy halvemmalla. This is what you want, This is what you get! |
Ukkeli90 28.10.2009 22:05:20 | |
---|
Eikö näillä englantilaisilla liikkeillä ollut joku etteivät myy ollenkaan Marshallin vahvistimia ulkomaille? Koskeeko tämä vahvistimien ohella myös muita tuotteita? (Pedaaleita) |