Ben_D 31.03.2004 12:09:35 | |
---|
Lukitkaa nyt jo joku tää keskustelu. Waste Of Time sanon minä. |
lexa53 31.03.2004 12:43:38 (muokattu 31.03.2004 12:47:23) | |
---|
Vähän aiheen sivusta: Laitoin jokin aika sitten tämän keskustelun linkiksi Valvestate stereo chorus -myynti-ilmoitukseeni, vahvistin meni heti kaupaksi. Eli ei kannata ilmeisesti tavaraa myydessään kehua tuotetta liikaa, vaan antaa rehellisiä(?) "tosikäyttäjien" kommentteja, ei ainakaan tule ostajalle pettymystä. Myös minun mielestäni tämä Valvestatejen "mainostaminen" saisi jo loppua. |
C3PO 31.03.2004 13:24:03 | |
---|
Onhan tässä sellainenkin pointti että se riippuu siitä kuka soittaa ja miten ne napulat on käännetty. Minulle tuli joskus vuonna 2000 kun vielä valvestaten omistin Wahlsteenin Jukka sanomaan tavastialla että ei hän ymmärrä miten mä saan sellaisesta purkista niin hyvän soundin, mutta onneksi olkoon=) Muistaakseni myös Evergreyn In Search of Truth on nauhoitettu jollain valvestate nupilla ja Digitechin räkkilootalla. Ei mua hirveesti ko. levyn kitarasoundi häiritse, ei laisinkaan. "Art is making something out of nothing and selling it. - Frank Zappa" |
huopa 14.04.2004 11:49:58 | |
---|
meikäpä tykkää hähhähhää, p***sta nousee muitten pää! eiku joo, kelpaa...ehkä korvavika, ehkä ei... |
DJ Lattialuukkukoira 14.04.2004 15:11:23 | |
---|
Mitä helvettiä? Taasko tätä nosturoidaan? Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Henko 25.04.2004 17:50:57 | |
---|
Mie kutsun kaikkia transistorivehkeitä heinäsirkkavahvistimiksi kun ei niistä kuulu muuta kun sirinää. Horrorpunk raikaa koviten |
Herra Rapu 25.04.2004 21:00:16 | |
---|
Meikä tykkää trankkuvehkeistä ku niihin ei tarvii vaihtaa niitä semmosii putkia. |
Volle 25.04.2004 21:09:59 | |
---|
Mä testasin eilen kaverin Vs100:sta. Pienen säädön jälkeen löytyi yllättävän hyvä saundi. Paljon parempi kuin vs65:stä aikanaan sai. Tosin, kun od 2 -kanava oli säädetty tälle yllättävän hyvälle saundille, oli od 1 aivan karmea. Nam. |
Spez 26.04.2004 07:45:08 | |
---|
Saatanan saatana. Mulla on Zoomi himassa (tosin sain sen parilla kympillä), ja Valvestate 8080 treenikämpillä. Tosin ei kyllä sekään ole kokonaisuudessaan minun. Oi kun olisi vain rahaa, tai yleensäkkin maksukykyä, niin olisi kunnon nupit ja kaapit. Mutta kun ei. Ynkkä.. Jumalallista sweeppausta. |
leather rebel 26.04.2004 08:40:12 | |
---|
edesmennyt Chuck Schuldiner sai ihan kivat soundit irti valvestatesta. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Xarri 27.04.2004 17:09:00 | |
---|
Sentencedin Amok on äänitetty kokonaan VS100R combon kautta kuten pari muutakin Tico-Ticolla tehtyä metallipurkausta. Wings-nimisellä yhtyeellä yritimme Ticolla aluksi JCM-900:lla ja Lead Mosfetilla saada irti soundeja mutta lopuksi uskoimme äänittäjää ja paremmat soundit tosiaan irtosi tuosta Valvestate combosta. Yksi mikki suoraan ämyrin keskelle, volat aika hiljaiselle ja power dimension päälle. Siinä äänitystekniikka. Ei mitään pedaaleja välissä. Myös kolme myöhemmin äänittämääni levyä on tehty näin ja kaikissa on sekä erilaiset että myös hyvät metallisoundit. Itse soitin viisi vuotta VS100R combolla ja alakaapilla. Yhdistelmä toimii hyvin treenikämpällä ja studiossa mutta keikkatilanteessa tuntui soundi katoavan saliin. Uutena hankintana on Hughes & Kettnerin Duotone, joka parin viikon käyttökokemuksella pesee ja linkoaa kaiken mitä on ennen käyttänyt ja kuullut käytettävän. Koska Valvestatet ovat halpismerkkejä myös kohdalle sattuva yksilö painaa paljon sekä soundeissa että luotettavuudessa. Jotkut hajoavat ja kuulostavat nuhaisille. Omani on kestänyt ahkeraa huudatusta ja roudausta viisi vuotta. Huonoa on ollut ylemmille kielille mentäessä soundin oheneminen ja sustainin katoaminen vaikka kitarana on sustain-jumala Les Paul Custom. Om Namah Shivaya! |
HeavyMachinery 16.05.2004 21:39:13 | |
---|
Meikä tykkää trankkuvehkeistä ku niihin ei tarvii vaihtaa niitä semmosii putkia. Transut tykkää trankunvehkeistä...... I am not insane, i am just smarter than YOU ! |
Neverest 19.05.2004 15:48:17 | |
---|
Itsellä on valvestate 100w ja ennen multiefektilaatikkoa (korg ax1000g, joka ei sekään ole maanmainio =) tuntui, että jotain puuttuu eikä sitä mistään saa, varsinkin säröpuolella...Onhan se yksinään aika kamala vekotin. En kuitenkaan oo vielä ihan lähiaikoina poiskaan vaihtamassa. Aattelin ensin saada uutta ilmettä soundeihin säröpedaalilla (korgin säröihin oon jo kyllästyny) ja uudella skitalla ...toivotaan, ettei ole tuhoontuomittu idea jo syntyessään! =) |
DJ Lattialuukkukoira 19.05.2004 17:06:53 | |
---|
Transut tykkää trankunvehkeistä...... Yks saa perverssiä mielihyvää nosturoida aiheita ja sanomalla turhanpäiväisiä juttuja. LUKKOA JA BANNIA NYT PRKL!11!!1!111! "Pimpin' ain't pimpin' ain't easy man..."
-Ice T |
kalkkuna 19.05.2004 17:09:11 | |
---|
Joo, lukitkaa jo tämä ketju, ei tässä mihinkään pääse. |
saastara 11.04.2006 20:02:45 | |
---|
8xxx:t ovat hintaluokassaan sangen loistavia vahvistimia. Tämä ei ole edes mielipidekysymys.. :) Sinun postimerkkisi palavat. |
*Kitaristi* 11.04.2006 20:08:41 | |
---|
8xxx:t ovat hintaluokassaan sangen loistavia vahvistimia. Tämä ei ole edes mielipidekysymys.. :) Ja tämän kommentin takia piti nostaa 2vuotta vanha ketju? |
Bald Anus 11.04.2006 20:33:24 | |
---|
Ja tämän kommentin takia piti nostaa 2vuotta vanha ketju? Lukkoa vihdoinkin! Raha on ilmaista
THV-Klubi#12
Paskakitaristit #1 |
Imper 11.04.2006 21:48:35 | |
---|
"Haku on keksitty! Tästä on tuhat threadia ollut aikaisemminkin! Käyttäkää hakua!" -> "Ja tämän kommentin takia piti nostaa 2vuotta vanha ketju?" Onko asiat jotenkin muuttuneet kahdessa vuodessa? Asiaan: Minullakin oli joskus satavuottasitten Marshall Valvestate 8080. Se oli eka ISO vahvistimeni. Alkuunhan se oli hyvä kun oli Marshall ja iso ja kaikkee mutta sitten putkipelit veivät mennessään ja alkoi oleen muodissa vihata koko vanhaa Valvestatea. No, sitten satavuotta myöhemmin Keuruulla, Kasarmin reenikämpällä, kokeilin vahvistinta uudestaan Straton kanssa ja oikein yllätyin kuinka hyvät poprock-rosot siitä irtosi. Kävi mielessä, josko olisi taidot vuosien varrella vähän karttuneet, tullut vähän lisää rempseyttä ranteeseen ja taitoa säätää vahvistinta haluttuun suuntaan. Tai sitten kyseessä oli vaan se parempi yksilö. Höpö höpö. En minäkään ymmärrä tuota Valvestate-vihaa vaikka en minä sellaiseen enää putkipelien jälkeen vaihtaisi. Paikkansa se on niilläkin (edullinen ja kohtuu monipuolinen peli hintaluokassaan). Everyone is a per-son |
saastara 11.04.2006 21:55:41 | |
---|
Lukkoa vihdoinkin! Antakaa nyt jo herraisä olla.. Mitä helvetin väliä sillä on teidän elämäänne jos paltastalla on tämmöinen aihe (jälleen). Menkää vaikka maksettuihin naisiin tai vastaavaa, jos tuo yleisV-mäisyys vaikka sillä katoaisi. E: :) Sinun postimerkkisi palavat. |