Tuomoo 26.03.2010 19:05:27 | |
---|
aristoteles666: ei sun tarvitse osallistua, ei tämä edes ole sun ketju Tähänkin vois soveltaa sääntöä numero 7. Etsi jos huvittaa. Ei tämä mun ketju ole, mutta saan mä tänne kait vastata aikomuksenani auttaa ketjun avaajaa? Täällä vaan väännetään uskomatonta scheissea kvanttimekaniikan suhteesta luumukiisselin syöntiin kitaransoiton yhteydessä kun soitetaan Stratolla tai RR:llä, vaikkei aloittaja sellaista ole toivonut? "aristoteles666: soundi joko paranee tai ei." |
Terry Pantheras 27.03.2010 15:36:20 | |
---|
Mun Fenderi ja Gibsoni ovat helvetin hyviä kitaroita - myös mun itse tekemät kopsut samoista skeboista on helvetin hyviä kitaroita. Myös meidän leivänpaahdin on vitun hyvä ja meidän kissat on paljon mukavampia kuin ihmiset keskimäärin; ne ainakin osaa keskittyä olennaiseen... Lähden roudaamaan illan keikkaa varten. Jou! einzweidreivier MASTEROID ~~ stonerdoom[jotain] ~~ |
Osteri 27.03.2010 17:48:28 | |
---|
kysyjä: Irtoaako Fendereistä hevit ja rockit? Entä irtoaako Fenderin kopioista hevit ja rockit? vastaus: Kyllä ainakin mun Tokai Telestä irtoaa niin saatanan kovat rokit. Telehän on nimenomaan rokkikitara josta pitääkin tulla sellainen räkäinen söyndi. Vehje on kolhuinen ja ulkoisesti kulahtanut mutta niinhän sen pitääkin. Ai että ruma .... älkää viittikö. |
Satu ja Tuija 27.03.2010 17:55:58 (muokattu 27.03.2010 18:00:45) | |
---|
Tuomoo: Tai niinku vapaata keskustelua aivan väärässä paikassa tai punainen lukko? Tän vois sulkea, jälleen kerran asiallinen ketju meni rölötykseks. Tää on vittu ihan naurettavinta ever. Tollasta ämmämäistä inisemistä. Uuh, "punainen lukko", everybody is so scared! Jos ei ketju kiinnosta niin pakkaa noi Mustat Tähdet reppuus ja lähe Marssiin... :) |
Tuomoo 27.03.2010 22:07:33 | |
---|
Satu ja Tuija: Tää on vittu ihan naurettavinta ever. Tollasta ämmämäistä inisemistä. Uuh, "punainen lukko", everybody is so scared! Jos ei ketju kiinnosta niin pakkaa noi Mustat Tähdet reppuus ja lähe Marssiin... :) Vois lähteäkin, siellä ei ainakaan olis noita sun yleensä turhia ja sisällöttömiä kommentteja pilaamassa joka ketjua. "aristoteles666: soundi joko paranee tai ei." |
Jii 27.03.2010 22:11:28 | |
---|
Southbound again. Don't know if I'm going or leaving home. |
Morri 27.03.2010 22:13:19 | |
---|
Jotain on kyllä pahasti vialla, kun kysymyksen "Irtoaako Fendereistä hevit ja rokit?" tulee 11 sivua tekstiä... Kun siihen voisi vastata ihan lyhyesti vaan, että totta hemmetissä irtoaa :) "Tai mistä minä mitään tiedän, kysykää Jarmo Kekäläiseltä. Mitä hän ei sitä tiedä sitä ei pidä tietää. -Tuomas Kyrö-" |
GrooverMan 27.03.2010 22:13:30 | |
---|
Rokit? Ja hevit? Irtoaa, mutta ei irtoa isot riffit Zeppelinin tyyliin, ainakaan oikealla tavalla. "I'd say it's a solid top but then again I don't know the difference" - anonymous, Harmony-Central |
duc 27.03.2010 22:17:22 | |
---|
GrooverMan: Rokit? Ja hevit? Irtoaa, mutta ei irtoa isot riffit Zeppelinin tyyliin, ainakaan oikealla tavalla. Aika monet Zeppelinin biisit on Telellä soitettu, onkohan jopa suurin osa ekasta levystä :) |
GrooverMan 27.03.2010 22:27:39 | |
---|
duc: Aika monet Zeppelinin biisit on Telellä soitettu, onkohan jopa suurin osa ekasta levystä :) Totta, yleistin liikaa, mutta oma kokemus on, että ISOT riffit kakkosesta eteenpäin ei toimi uskottavasti ilman les paulia (tai vastaavaa humbucker-mikkistä kitaraa). Siis tyyliin Heartbreaker, Whole Lotta Love jne. "I'd say it's a solid top but then again I don't know the difference" - anonymous, Harmony-Central |
GrooverMan 27.03.2010 22:29:58 | |
---|
GrooverMan: Totta, yleistin liikaa, mutta oma kokemus on, että ISOT riffit kakkosesta eteenpäin ei toimi uskottavasti ilman les paulia (tai vastaavaa humbucker-mikkistä kitaraa). Siis tyyliin Heartbreaker, Whole Lotta Love jne. Ja siis monilla muillakin bändeillä, esim. Mountainin klassikot ei vaan kuulosta oikealta jos yrittää rouhia stratolla. Stratohan on muuten aivan kunkkukitara. "I'd say it's a solid top but then again I don't know the difference" - anonymous, Harmony-Central |
Andy Six 28.03.2010 00:36:14 (muokattu 28.03.2010 00:38:48) | |
---|
GrooverMan: Ja siis monilla muillakin bändeillä, esim. Mountainin klassikot ei vaan kuulosta oikealta jos yrittää rouhia stratolla. Stratohan on muuten aivan kunkkukitara. Ehkei,mutta ykskelaisella se Leslie Westkin noi Klassikot veteli.....Ja ei,en vertaa straton ja telen mikkejä p-ysikymppiseen.... Ota ny kato ihan relaa vaan.... |