Torniojaws 04.12.2009 13:47:11 (muokattu 04.12.2009 16:13:14) | |
---|
|
hapan 04.12.2009 13:57:20 | |
---|
Torniojaws: Nyt sitä saa taas: http://www.thomann.de/fi/peavey_windsor.htm Monta kertaa käyny mielessä tilata, onhan toi lähes ilmainen vehje. Tosin arvelluttaa vaan, kun halvalla ei vaan voi mitään mieletöntä saada... vai voiko? |
jaakonam 07.12.2009 01:55:37 | |
---|
hapan: Monta kertaa käyny mielessä tilata, onhan toi lähes ilmainen vehje. Tosin arvelluttaa vaan, kun halvalla ei vaan voi mitään mieletöntä saada... vai voiko? Ei sillä maailmat räjähdä, mutta voi sillä soitella. Etuasteen suhinan kanssa saattaa jollakulla pälli revetä. Muuten ihan tymäkkä laitos. "Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti." |
jaakonam 07.12.2009 01:56:54 | |
---|
rosberg: Pistin Bugerat tilaukseen UG:n foorumilla väittivät niitä rebrandatuiksi Sovtekeiksi. Joko putket vaihtui koneessa? "Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti." |
rosberg 07.12.2009 13:38:21 | |
---|
en oo vielä saanut. Aina sladdissa. |
Kivijalka 07.12.2009 17:18:27 | |
---|
rosberg: en oo vielä saanut. Niin, niin... Mutta joko ne putket vaihtui? ;) A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
rosberg 07.12.2009 18:31:01 | |
---|
puujalalla koitettiin vanhaa tammisääreläistä. tilaan frendin siivellä, kun saan alvit anteeksi: Arwid - meitin hevoinen ei alvia syö! mutta antaa odottaa vielä tuota tilausta. kyllä se heti paremmalla kaapilla on aika mökäpeli. eli herkät celestionit v30 -elementit kehiin ja suhinakin on pienempätä. Aina sladdissa. |
tracyjacks 13.12.2009 21:20:48 | |
---|
Thomannilta löyty yksi Windsor-nuppi B-Stockina. Pitihän se tilata, kun hyvällä hinnalla sai - 198e. Son, your ego is writing checks your body can't cash! |
rosberg 15.12.2009 10:03:11 | |
---|
hyvä hinta! Aina sladdissa. |
tracyjacks 15.12.2009 10:18:16 | |
---|
rosberg: hyvä hinta! Kyllä joo, mutta ei sitten tullutkaan mulle tuo nuppi. Olivat myyneet sen jo, mutta sivuilla näytti, että on vielä myynnissä. Son, your ego is writing checks your body can't cash! |
rosberg 16.12.2009 13:07:19 | |
---|
voi perse. Aina sladdissa. |
JivE 17.12.2009 08:52:53 | |
---|
tracyjacks: Thomannilta löyty yksi Windsor-nuppi B-Stockina. Pitihän se tilata, kun hyvällä hinnalla sai - 198e. Mulle kävi ihan sama juttu! If you give me interesting questions, i'll give you interesting answers. |
Miikathebest 17.12.2009 15:30:34 (muokattu 17.12.2009 15:31:44) | |
---|
Markkinoilta löytyy kyllä parempaakin kamaa kuin Windsor. En kylläkään ole valikoimaan perehtynyt kovin tarkasti, mutta on pakko löytyä parempia. Vakiona soundi on munattoman latteaksi kompressoitu. En lähtisi edes 200€:lla hakemaan tuollaista peliä, jos aikoisin sillä vakiona soitella. Kääntyisin muiden nimettömien kaukoidän tuotosten puoleen. Niistä voi sokkona löytää helpostikin parempaa kamaa kuin Windsor. Pienellä modauksella Windsoriin saa roimasti dynamiikkaa ja vahvistimelta toivottavaa käyttäytymistä. Nuppista siis itselläni kokemusta. Ehkä combo on parempi, ja siksi pysynyt vieläkin mallistossa. Liikaa säröä! |
tracyjacks 17.12.2009 15:45:08 | |
---|
Nupista on mulla kokemusta, eikä ole kyllä yhtään huonoa sanottavaa siitä. Tuli rahapulassa joskus myytyä, ja nyt kaduttaa. Son, your ego is writing checks your body can't cash! |
naavanka_ 17.12.2009 15:46:32 (muokattu 17.12.2009 15:47:11) | |
---|
tracyjacks: Nupista on mulla kokemusta, eikä ole kyllä yhtään huonoa sanottavaa siitä. Tuli rahapulassa joskus myytyä, ja nyt kaduttaa. Sama juttu, tuli sillä joku keikkakin soitettua ja hyvin toimi. Kyllä harmittaa itteenikin kun menin myymään, ois sitä voinu vaikka modailla huvikseen tjsp |
Icy-Sun 17.12.2009 16:50:01 | |
---|
Heh, aika mainio tuo Windsor tuohon rahaan. Kämpillämme soittaa tällä hetkellä kolme bändiä, joista yhdellä Windsor-nuppi. Marsun 1960-skoben läpi murisi kasarihevissä ja seiskytlukuisessa paremmin kuin Marshallin vintage modern mun korvaan. Kliiniä tuosta on kyllä hankala saada, jos sen pitää ihan oikeasti olla kliini. Ei tahtonut Telelläkään bändivolalla oikein puhdistua ilman pientä pohdintaa. |
Väsykäsi 17.12.2009 17:25:18 | |
---|
Icy-Sun: Heh, aika mainio tuo Windsor tuohon rahaan. Kämpillämme soittaa tällä hetkellä kolme bändiä, joista yhdellä Windsor-nuppi. Marsun 1960-skoben läpi murisi kasarihevissä ja seiskytlukuisessa paremmin kuin Marshallin vintage modern mun korvaan. Kliiniä tuosta on kyllä hankala saada, jos sen pitää ihan oikeasti olla kliini. Ei tahtonut Telelläkään bändivolalla oikein puhdistua ilman pientä pohdintaa. Taas nappasin sut VM:ää dissaamassa. =) Mun kaverille on tulossa Windsor studio; katotaan mihin pystyy, kuinka syö pedaaleja jne. Siitä komposta ei täällä ollut kai niin paljoa juttua? Hiukan enemmän toivoisi nyrkkiä naamaan saavansa. -Räbbänä |
Icy-Sun 17.12.2009 18:29:43 | |
---|
Väsykäsi95: Taas nappasin sut VM:ää dissaamassa. =) Mun kaverille on tulossa Windsor studio; katotaan mihin pystyy, kuinka syö pedaaleja jne. Siitä komposta ei täällä ollut kai niin paljoa juttua? No en sitä tarkoita dissata, vaan mun HK:lle ja Ahokkiksen Voxille Windsor ei vedä vertoja, mutta tuo kyseenomainen vahvistin jäi kyllä mun korviin. Toki hyvää kaappia vaatii alle jne. Tuossa Windsor studio combossa sitä tuskin on, mutta joku keinokuorman tapainen siitä löytyy. Varsin kätevä ominaisuus varmaan studio ja äänityshommiin. |
Väsykäsi 17.12.2009 18:38:49 | |
---|
Icy-Sun: No en sitä tarkoita dissata, vaan mun HK:lle ja Ahokkiksen Voxille Windsor ei vedä vertoja, mutta tuo kyseenomainen vahvistin jäi kyllä mun korviin. Toki hyvää kaappia vaatii alle jne. Tuossa Windsor studio combossa sitä tuskin on, mutta joku keinokuorman tapainen siitä löytyy. Varsin kätevä ominaisuus varmaan studio ja äänityshommiin. Noo kaveri on vasta aloittamassa soundiwankkailujaan, joten eiköhän tuo hänelle menettele. Ite odotan mielenkiinnolla, että miten keinokuorma pelaa ja onko orkkistötteröstä mihinkään. VM on muuten tosi tarkka siitä detailin ja bodyn annostelusta. Se alkaa helposti kuulostamaan ohuelta tai liian tummalta, jos annostus on väärä. =) Hiukan enemmän toivoisi nyrkkiä naamaan saavansa. -Räbbänä |
Icy-Sun 17.12.2009 22:11:19 | |
---|
Väsykäsi95: Ite odotan mielenkiinnolla, että miten keinokuorma pelaa ja onko orkkistötteröstä mihinkään. Tötteröistä sen verran, että Rubyja ne työntää paljon Windsoriin ja Valvekingiin ja joskus kun VK:n omistin niin tuli todettua, että aika paskat putket. Tässä samassa ketjussa olikin kuitenkin juttua, että useampaa merkkiä on kuitenkin löytynyt Windsoreista. VM on muuten tosi tarkka siitä detailin ja bodyn annostelusta. Se alkaa helposti kuulostamaan ohuelta tai liian tummalta, jos annostus on väärä. =) Totta, mutta tämä on periaatteessa sen vehkeen paras ominaisuus, koska sillä saa muokattua hyvin voimakkaasti särön luonnetta. Putkista tuli sen verran mieleen vielä, että mitkäs sulla on siinä VM:ssä? Vois tuo kaverinkin marsun saundi tervehtyä, jos vaihtaisi tehdasputket pois. Siinä on tällä hetkellä jotkin tuubit, joissa lukee vaan "Marshall" eli jotakin kierrätyskamaa tai rebrandattua miksi niitä nyt sanotaankaan. |