jra 24.09.2008 17:42:37 (muokattu 24.09.2008 17:43:00) | |
---|
Tuossa edellisellä sivulla valittelin etten saa DV247:aa vastaamaan sähköposteihin. Laitoin samoihin osoitteisiin toistamiseen saman viestin ja eilen sitten tuli vastaus. Neuvoivat palauttamaan kitaran ja toimittavat tilalle vastaavan kun saavat varastoon tai palauttavat rahat tilille jos niin halua. Koska vika on pieni (yksi hieman liian matala satulaura) ja olen sen korjaamiseen kotikonstein saanut ohjeet en viitsi muuten hyvää peliä pistää takaisin. Voihan olla että tilalle tulee sitten ehyt, mutta keskinkertainen yksilö. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Hakkis 29.09.2008 17:42:54 (muokattu 29.09.2008 17:43:15) | |
---|
Moro! Kaverille tuli tänään Fender Classic Player 60 strato DV:ltä. Muuten kaikki hyvin, mutta yks nauha on ihan erinlainen kuin muut? Paksumpi ja korkeampi...kuin ihan eri vehkeestä...mystinen juttu. Anyway, tänään lähti vuodatuspostia takas DV:lle, katotaan mitä vastaavat? Hakkis |
Broadcaster 29.09.2008 18:38:09 | |
---|
Sen verran paljon täälläkin on ollut erikoisia kokemuksia, että taidan itse passata ton puljun ihan suosiolla. Muutenkin ihmetyttää, että valikoimaa on olevinaan vaikka hur mycket, mutta oikeasti tavaraa on tulossa "syssymmällä"... |
Vancet 30.09.2008 07:28:59 | |
---|
Eilen lähti sitten tilaus DV:lle. Tilasin Ibanezin RG1570 tikun ja Pocket Podin :p Toivottavasti kaikki menee hyvin. |
Icy-Sun 30.09.2008 11:35:09 (muokattu 30.09.2008 11:35:44) | |
---|
Mikäs siinä mättää? Itse sain uuden vahvistimen viikon päästä siitä kun palautin rikkonaisen. Joillakin on mennyt monta kuukautta... Soundslivestä voin antaa näin hieman offtopickina palautetta. Bändikaveri tilasi Marshall Vintage Modern nupi. Hintaa sillä oli jotain 760e eli hyvin edullinen kun vertaa T-kaupan melkein 1200e ja laite tuli virheettömässä kunnossa vähän päälle viikon sisällä perille. Arvatkaa vaan, kuka haluaisi tilata sieltä uuden nupin, kun saa rahat kasaan ;) E: Ei se DV ole ainoa Thomannia halvempi nettikauppa. Twilight Zone - Hard Rockia Oulusta |
Vancet 30.09.2008 15:41:44 (muokattu 30.09.2008 15:45:01) | |
---|
Kuinkas kauan porukalla on mennyt ennenkö ovat lähettäneet tulemaan? Eilen illalla pistin tilauksen ja nyt lukee tilana: New |
Christeraser 30.09.2008 17:27:13 | |
---|
3 vko kesti itsellä... Tosin oli valmistajalla toimitusvaikuksia. Vahvarin 'pitäisi' olla mun kätösissä tämän viikon perjantaina riippuen hupista-upsista-UPSista. http://www.myspace.com/quelltheskies |
opaa 30.09.2008 17:42:41 | |
---|
Kuinkas kauan porukalla on mennyt ennenkö ovat lähettäneet tulemaan? Eilen illalla pistin tilauksen ja nyt lukee tilana: New Oliko tuotteiden saatavuus sellainen, että samantien lähtee varastosta tulemaan? Mulla on vissiin kolmatta viikkoa jo order status: New, ja sähköpostilla kysyin, niin johtuu siitä, että saavat yhden mun tilaamista tuotteista vasta lokakuun alkupuolella. Olisivat suostuneet lähettää osissa (muut mun tilaamat jutut olisivat kyllä lähteneet) tai palauttamaan rahat tilapäisesti, jotta voisin maksaa sitten, kun tavarat kanssa oikeesti lähtee, tai sitten olisin voinut peruuttaa koko kaupan ja rahat takaisin. Noh mikäpä tässä odotellessa, valitsin, että lähettävät koko roskan kerralla kun viimeinenkin tuote on mukana. UPSista kuullut niin paljon huonoa, ettei kertaa enempää haluu heidän kanssaan asioida :) |
Lunnu 30.09.2008 18:47:38 | |
---|
Kuinkas kauan porukalla on mennyt ennenkö ovat lähettäneet tulemaan? Eilen illalla pistin tilauksen ja nyt lukee tilana: New Mulla tais mennä tilauksesta viikko siihen että tavarat oli kotiovella. Ei moitittavaa. Nostalgy is not what it used to be |
joelizer 01.10.2008 10:38:11 | |
---|
Maanantaina pitäisi tulla mun GH50L nuppi vihdoinkin! Siinä tuotteen kohdalla kun luki se, että usually shipped in 3-12 days, niin menihän siinä se 11 työpäivää ennen kuin lähti. Koko sen ajan ennen lähetys päivää (viime maanantai), niin order status oli new. Toivottavasti tulee ehjänä perille. Toi DV247:n pakkaus tyyli ja UPS:n kuljetus yhdistelmä vähän pelottaa. Tosin kyllä UPS on aina aikaisemmin saanut mun kamat ehjänä toimitettua, mutta muiden kokemukset täällä mnetissä on pistänyt miettimään. Noi putket kun voi hajota ilmeisesti suht helposti... Whoopi Doo Basil... What does it all mean? |
Vancet 01.10.2008 13:21:07 | |
---|
Kauankos teillä on kestänyt lähetyksestä siihen asti että on kotiovella. Mulle lähettivät sähköpostin että tänään lähettävät :) |
Y3J 01.10.2008 13:30:18 | |
---|
Kauankos teillä on kestänyt lähetyksestä siihen asti että on kotiovella. Mulle lähettivät sähköpostin että tänään lähettävät :) Mitä nyt tämän ketjun ja muiden mielipiteiden perusteella on kuullut, niin DV:n suurimmat ongelmat ovat liittyneet tuohon tavaran olemattomuuteen varastossa. Loppu on luultavasti UPS:n käsissä, eli riippuu toimivatko he sössimättä vai eivät. Viikossa tai vähän päälle ovat kuulema useimmiten tavarat lähetyksestä laskien kotiovella. Vähän kyllä kuumottaa, että uskaltaako tuolta lähteä vahvistinta tilaamaan. Miksiköhän hinnat muuten vaihtelevat kympin suuntaan tai toiseen aina viikon-parin välein? Vaikuttavatko nämä pörssikurssit näin nopeaa hintoihin? Muutama viikko sitten Orange Rocker-combo maksoi DV:ssä 790e, seuraavalla viikolla 750e ja tällä viikolla 780e. Voisi kysyä alennusta tuohon 750 euroon :) Paljonko pankit ovat muuten kurssillaan vetäneet teiltä muilta välistä kun olette esimerkiksi Electronilla maksaneet? Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. |
atha 01.10.2008 13:44:02 | |
---|
|
Y3J 01.10.2008 14:55:01 | |
---|
Jos siitä kiinni, niin Dolphinmusicista löytyy tohon 599 puntaan, joka kai dv:ssäkin oli jossain välissä, ja 2 kpl varastossa. http://www.dolphinmusic.co.uk/shop/flypage/product_id/12484 Katselin myös tuolta tosiaankin. Kellään kokemuksia Dolphin Musicista? Jostain kuulin vähän happamia mielipiteitä, joten siksi ajattelinkin laittaa DVlle price beat-mailia ja linkittää Dolphin musicin hinnan heille Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. |
atha 01.10.2008 15:22:56 | |
---|
Katselin myös tuolta tosiaankin. Kellään kokemuksia Dolphin Musicista? Jostain kuulin vähän happamia mielipiteitä, joten siksi ajattelinkin laittaa DVlle price beat-mailia ja linkittää Dolphin musicin hinnan heille Onhan tuota tullut tilattua molemmista (vaikkakin kerran vaan molemmista), ja jotenkin parempi kokemus dolphin tuntui olevan. Kyselyihin vastasivat, ja tavaran lähettivät luvattuun aikaan (ei ollut varastossa). Kyllähän dv:kin in stock -tavaran paketin liikkelle sai, kun tilauksen sisään pisti, vaikkakin aika niukkaa oli vastailut kyselyyn ennen tilausta. |
Vancet 01.10.2008 17:43:29 | |
---|
Mistä tuon UPS:n seurantanumeron saa? |
atha 01.10.2008 23:31:33 | |
---|
Mistä tuon UPS:n seurantanumeron saa? Jos dv:ltä tilasit, niin siinä lähetysilmoituksessahan se linkki löytyy, Click to Track - 1Z jne. |
Christeraser 02.10.2008 09:14:33 (muokattu 02.10.2008 09:15:24) | |
---|
Mistä tuon UPS:n seurantanumeron saa? Näkee myöskin dv247 sivuilta 'My account' -> 'My Orders' http://www.myspace.com/quelltheskies |
Vancet 06.10.2008 07:06:48 | |
---|
Dodii. Sivuilla lukee, että toimittavat huomenna. Soittavatko vai lähettävätkö viestiä, kun kertovat koska tulevat? |
Christeraser 06.10.2008 08:45:08 | |
---|
Tuli tuossa viime perjantaina vihdoinkin nuppi reilun 3vkon odottelun jälkeen. Kyllä kannatti, on sen verran makia :D Nuppi oli pakattu tehtaan pahvilaatikkoon ja ympärille kietastu mustaa kuplamuovia. Kaikki ehjää. Plussaa matka-adaptereista (2 kpl) pakkauksessa, en tiedä ujuttiko Laney vai DV247 nuo boxiin... Dodii. Sivuilla lukee, että toimittavat huomenna. Soittavatko vai lähettävätkö viestiä, kun kertovat koska tulevat? Ei mulle ainakaan soittaneet tai mitään. Vaikka puh nron olinkin antanut dv247:lle eli heidän olisi pitänyt antaa se UPSlle. Ei UPS aina kylläkään soita... http://www.myspace.com/quelltheskies |