Aihe: Jackson USA Guitars
1 2 3 4 59 10 11 12 1320 21 22 23 24
Ben_D
21.05.2007 14:19:20

Uusi pitkään haaveilemani Snow White KV-2 saapui tänään. Tällä kertaa UPS toi kitaran ehjänä kotiin saakka ;) Olisin halunnut valkoisen KV:n jo silloin kun ostin (nyt Bonechrusherilla olevan) Blue Ghost Flames KV-2:n.

Onpahan ensimmäinen täysin pakasta vedetty Jackson, jonka olen koskaan omistanut. Tässä vaiheessa täytyy sanoo Euroopan kokoinen kiitos Matt's Music Centerille, jonka asiakaspalvelu on parasta a-luokkaa, hinnat TODELLA kohdallaan ja homma toimii. Kiitos Matt.

Kuvia löytyy -> http://www.cs.helsinki.fi/u/jhentila/KV2/
http://www.myspace.com/fiercemetal
Numb
21.05.2007 14:42:01

Eikä yhtään käsi tärissyt casea aukoessa...? :D

Onnittelut. On aina hienoa kun saa sitä mitä sydän halajaa.
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen
McNulty
21.05.2007 14:46:42 (muokattu 21.05.2007 14:47:29)
Onnea Jani... on aivan tautisen makea "Lumikki". Ei muuta kuin MH:t soimaan ja Demmeliä leikkimään :)
PS. miltä kaulaprofiili tuntuu? Onko tuttu ja turvallinen?
clenching the fists of dissent
Ben_D
21.05.2007 14:49:20

Eikä yhtään käsi tärissyt casea aukoessa...? :D

Tärisi niin vitusti Ranin jälkeen.....mutta tällä kertaa onneks kaikki kondiksessa.

Onnea Jani... on aivan tautisen makea "Lumikki". Ei muuta kuin MH:t soimaan ja Demmeliä leikkimään :)
PS. miltä kaulaprofiili tuntuu? Onko tuttu ja turvallinen?

Ihan samanlainen kun siinä vanhassakin KV-2:ssa. Heh...tossa on jo EMG mikit odottelee asennusta :)
Jormaz
21.05.2007 15:01:41
Tässä vaiheessa täytyy sanoo Euroopan kokoinen kiitos Matt's Music Centerille, jonka asiakaspalvelu on parasta a-luokkaa, hinnat TODELLA kohdallaan ja homma toimii. Kiitos Matt.

Hieno on. Mitenkäs noi Mattsmusicin hinnat, onko kiinteät ilmoitetut hinnat vai lähteekö parikolkytä prossaa pois kuten olen puolittain ymmärtänyt?
Summer is coming, fat boys are happy
McNulty
21.05.2007 15:07:39
Tärisi niin vitusti Ranin jälkeen.....mutta tällä kertaa onneks kaikki kondiksessa.

Se on se Jacksonin laukku... muotoiltu just eikä melkein jne. Ei pääse kitara vaelteleen boksissaan vaikka laiva tekis Atlantilla kuperkeikan tms.

Ihan samanlainen kun siinä vanhassakin KV-2:ssa. Heh...tossa on jo EMG mikit odottelee asennusta :)

Hyvä juttu että kaula on juuri se mitä odotitkin. Saitko tingattua EMG:t vai jouduitko sijoittamaan uusiin? Ei muuta kuin asentamaan ja päräyttään raidat narulle :)
Ben_D
21.05.2007 15:08:40 (muokattu 21.05.2007 15:11:11)

Hieno on. Mitenkäs noi Mattsmusicin hinnat, onko kiinteät ilmoitetut hinnat vai lähteekö parikolkytä prossaa pois kuten olen puolittain ymmärtänyt?

Enpä usko, että mistään maapallon kolkasta löytyy halvemmalla.
MusikMan
21.05.2007 19:25:09

Olen nyt puolentoista vkon verran ollut onnellinen Jackson PC-1:n omistaja (Phil Collen signature). Matt's Music Center:n listahinta skeballe oli $2250, ja Matt:n paras tarjous oli $1999. Tuohon päälle sitten olisivat UPS:n kulut olleet kuulemma $235.

Tuokaan ei kuitenkaan ollut paras saamani tarjous, vaan ostin kepin lopulta Saksasta €2120 kotiovelle toimitettuna. Päädyin nahkahousuihin lähinnä siksi, että takuuasioiden ja muiden ehtojen pitäisi ainakin periaatteessa toimia EU:n sisällä.

Kun kysyin kuukausi takaperin kepin hintaa F-Musiikista (virallinen maahantuoja?), niin €3650 olisi kuulemma ollut hinta, josta tinkimistä saa alkaa yrittää. Luuleeko nämä klovnit oikeasti myyvänsä kitaroita näillä hinnoilla???
McNulty
21.05.2007 19:34:50
Kun kysyin kuukausi takaperin kepin hintaa F-Musiikista (virallinen maahantuoja?), niin €3650 olisi kuulemma ollut hinta, josta tinkimistä saa alkaa yrittää. Luuleeko nämä klovnit oikeasti myyvänsä kitaroita näillä hinnoilla???

Jacksonin virallinen maahantuoja on Fender Scandinavia, pääkallopaikka on Ruotsissa.
teukka
21.05.2007 20:34:13
Ei suomesta voi mitään Jenkki Jacksonia ostaa, ei millään!
Täällä maksaa kaikki muukin ihan tolkuttomasti.
Tsekkaa Mikseri.net:Sorrow Infliction
ballfish
21.05.2007 20:40:17
Kitaran ostaminen uutena on aina vähän tyhmää hommaa munsta. =/
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
arppah8
21.05.2007 20:55:56

Kitaran ostaminen on aina vähän tyhmää hommaa munsta =/, mutta rakentaminen on kivaa. Ja sitä saa mitä haluaa (jos osaa;).

Onnittelut BenD:lle nätistä KVstä. Onneksi tuli ehjänä perille tällä kertaa. Pitäisiköhän vihdoin väkerrellä itsekin se valkoinen keppi, joka oli tarkoitus tehdä jo kolme kitaraa sitten?
May your dogs colon be familiar with the warmth of your breath!
Sir Härö
22.05.2007 01:01:19
Niin siis tuo Jackson guitar palacehan on suomalainen.

Omasta bassostani siellä taitaa kuva ollakin. Sarjanumerolla 6207.

Tässä olen toista bassoa etsiskelemässä ja toinen jenkkijaska olisi nannaa.
Turpa kiinni ja kuuntele!
Ben_D
22.05.2007 10:01:34

Miksi? Sain todella pienellä välirahalla uuden skeban kun myin vanhan KV-2:ni veks....ja toisekseen....näytä mulle valkonen KV käytettynä...aika hiljasta on ainakin tässä parin viime vuoden aikana ollut.
Numb
22.05.2007 10:10:20

Riippuu vähän diilistäkin khyllä. Esimeeks itse ostin kitaran, josta pyydetään käytettynä käytännössä samaa hintaa kuin maksoin uudesta.
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen
Ben_D
22.05.2007 10:25:34

Riippuu vähän diilistäkin khyllä. Esimeeks itse ostin kitaran, josta pyydetään käytettynä käytännössä samaa hintaa kuin maksoin uudesta.

Nimenomaan..mä sain ton skeban niin edulliseen hintaan, että ei sen arvo siitä ainakaan laske...tyhmää on ostaa USA Jackson uutena Suomesta.
syanid
23.05.2007 17:11:50
Tuleekos tuolta matt's music centeristä tilatessa muita kuluja kun toi 235 talaa? esim alv.
ballfish
23.05.2007 17:12:56
Miksi? Sain todella pienellä välirahalla uuden skeban kun myin vanhan KV-2:ni veks....ja toisekseen....näytä mulle valkonen KV käytettynä...aika hiljasta on ainakin tässä parin viime vuoden aikana ollut.

Lähinnä viittasin F-musiikin hintoihin ja yleiseen hinta-tasoon. Huippuedulliset diilit on asia erikseen. :)
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
MusikMan
23.05.2007 19:18:18
Tuleekos tuolta matt's music centeristä tilatessa muita kuluja kun toi 235 talaa? esim alv.

Eikös kokonaishintaan (ostohinta+rahti) tule päälle alv 22 pinnaa ja tulli n. 3 pinnaa? Taitaa näistä EU:n ulkopuolisista kommervenkeistä löytyä faktaa, kun haulla jaksaa kaivaa...
Ben_D
23.05.2007 19:27:07

Lopullinen hinta:

Kitara+rahti x 1,03 x 1,22
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)