spadde 27.02.2007 18:58:15 | |
---|
Mä aina assosioin Latvalan siihen "Iommi cross"-kitaraan, mikä onkin mun mielestä komein. Sillä se taisi enimmäkseen soitella silloin Waltari-aikana. Stone oli ehtinyt jo hajota silloin mä kiinnostuin kitaroista. Samaa mieltä olen itsekkin kyllä ainakin enemmäkseen kitaraa kuulee varmaan emotional playgroundilla ja Freellä. Ehkä coloursillakin? Toi skeba tais tulla n.90 tai jotain sinne päin. joojuuu 56799778g8u6ten squgi |
Werde 27.02.2007 18:59:13 | |
---|
Mä aina assosioin Latvalan siihen "Iommi cross"-kitaraan, mikä onkin mun mielestä komein. Se on myös mun suosikki noista. Valkoinenkin on kyllä helvetin hieno. I kneel only to God.. I don't see him here. |
NRider 27.02.2007 19:11:10 | |
---|
Valkoinenkin on kyllä helvetin hieno. Mulla on tällä hetkellä kauhee obsessio valkosiin kitaroihin, joten komppaan tätä. Toki herrojen muutkin RR:t ovat todella hienoja. Sanokaas nyt ohimennen, että kun maalaan omatekemän RR:n lumivalkoisella, niin laitanko siihen mustat vai kromiset osat? :b Ja mustilla viisteillä vai ilman? |
DZN 27.02.2007 19:27:50 (muokattu 27.02.2007 19:28:18) | |
---|
Kromiosat ilman viisteiden mustaamista, tietty! Aka. Dino and 6077dino |
marko.m 27.02.2007 22:23:52 (muokattu 27.02.2007 22:25:26) | |
---|
Vaikka tämä threadi on enimmäkseen rr:ille tarkoitettu niin lainaan silti. On vain pyöriny mielessä semmonen kysymys että minkä luokan kitara PS-4 on. Japanissa se on kuitenki (ilmeisesti?) tehty että ei huono valmistajamaa ainakaan. Jostaki luin että dinkyt tuli ps:n tilalle. Mihin muiden valmistajien vastaaviin kitaroihin vois verrata? Ts. mitä ovat muiden valmistajien vastaavat mallit? Kuutisen vuotta kitaraa olen yrittäny soittaa, eipä siitä vielä taho mitään tulla. |
Werde 27.02.2007 22:26:48 | |
---|
Kromiosat ilman viisteiden mustaamista, tietty! Mä laittasin mustat osat mustilla viisteillä :D Olen rakastunut tuohon Soloistin väritykseen, vaikka totuttelu kesti kauan.. toivoin mustaa keppiä mutta nyt en vaihtaisi sitä mustaan kyllä millään. I kneel only to God.. I don't see him here. |
Sleepless 27.02.2007 22:46:09 | |
---|
Olen rakastunut tuohon Soloistin väritykseen, vaikka totuttelu kesti kauan.. toivoin mustaa keppiä mutta nyt en vaihtaisi sitä mustaan kyllä millään. Onko värinä Cosmic blue? Mulla on sen värinen model 6 ja näyttää kyllä luonnossa vielä paljon hienommalta kuin kuvissa. Onnea kepin metsästykseen! Mulla meni 10kk enneku löysin sopivan. Hiljaa hyvä tulee. |
Werde 27.02.2007 22:52:35 | |
---|
Onko värinä Cosmic blue? Mulla on sen värinen model 6 ja näyttää kyllä luonnossa vielä paljon hienommalta kuin kuvissa. Onnea kepin metsästykseen! Mulla meni 10kk enneku löysin sopivan. Toi mun Fusion Pro on CB, ja jenkkisoloist helmiäisvalkoinen. Tuo sininen on kyllä mahtava väritys myös. Seuraavaan jaskaan toivon salaa loimukantta.. Mulla on jatkuva metsästys päällä, ei siihen kyllästy koskaan :D I kneel only to God.. I don't see him here. |
NRider 27.02.2007 23:12:22 | |
---|
Olen rakastunut tuohon Soloistin väritykseen, vaikka totuttelu kesti kauan.. Onhan se pjärkeleen komee väri! Vielä kun olis matching headstock... :o~ On vain pyöriny mielessä semmonen kysymys että minkä luokan kitara PS-4 on. Performer-sarjaa, eli sitä halvempaa puolta. Missään tapauksessa tuo ei kuitenkaan huono kitara ole, pieksee kyllä nykyajan JS-sarjalaiset. Kaverilla on tuollainen ja ihan soitettava se on kun on vaihtanut Dimebuckerin tallaan. Talla on perus lisenssifloikka, mutta pitää kyllä vireen, jos sitä ei rääkkää kamalasti. Vakiomikit eivät oikein vakuuta, mutta kyllä niilläkin nyt soittaa ennemmin kuin ottaa turpaansa. |
pekurides 28.02.2007 01:16:09 | |
---|
Vaikka tämä threadi on enimmäkseen rr:ille tarkoitettu niin lainaan silti. On vain pyöriny mielessä semmonen kysymys että minkä luokan kitara PS-4 on. Japanissa se on kuitenki (ilmeisesti?) tehty että ei huono valmistajamaa ainakaan. Jostaki luin että dinkyt tuli ps:n tilalle. Mihin muiden valmistajien vastaaviin kitaroihin vois verrata? Ts. mitä ovat muiden valmistajien vastaavat mallit? Mulla semmoinen mutu että nuo performerit oli juuri ensimmäisiä koreassa värkättyjä peliä... siitähän se suunniteltu laadun alamäki sitten alkoikin,hinta laski ,myynti nousi ja osakkeenomistajat tyytyväisiä kun kun määrä voittaa lopussa aina laadun:) ..voin tietysti olla väärässäkin:) Tunteella päin vittua. |
marko.m 28.02.2007 13:44:24 | |
---|
Mulla semmoinen mutu että nuo performerit oli juuri ensimmäisiä koreassa värkättyjä peliä... Kyllä ainaki sarjanumeron perusteella on tehty japanissa. Pultti-kaula, 7 lukuinen sarjanumero joka alkaa 9:llä. Itse vertasin kerran niin ehkä ibanezissa vastais rg3xx-sarjaa...? Kuutisen vuotta kitaraa olen yrittäny soittaa, eipä siitä vielä taho mitään tulla. |
kesamieshartsa 28.02.2007 16:33:17 | |
---|
Optimisti luulee että tämä on paras mahdollinen maailma, pessimisti tietää sen. |
mhaarala 28.02.2007 20:02:51 | |
---|
DKMGT Dinky on suurinpiirtein kuin DK2T, mutta kaarevalla kannella ja EMG:n mikeillä. Ja tietysti otelaudan upotukset on erilaisia... muuten niissä ei liene kovin radikaalia eroa. SLSMG Soloist on tuota Japanin hyvää sarjaa. Itsellekin saattaisin haluta sellaisen jossain välissä... Niin, ja RR24:n ensimmäiset yksilöt ovat muuten Suomessa. Kävin kyselemässä F-musiikista niin sanottiin että yksi musta keltaisilla bevelseillä oleva yksilö on saatavana saman tien, mutta eivät olleet ottaneet hyllyyn sitä. Siellä kun oli hyllyssä myös Kevin Bonds Rhoads ja RR1 (!). :) Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
NRider 28.02.2007 20:55:14 | |
---|
Kyllä ainaki sarjanumeron perusteella on tehty japanissa. Ja kaulan takana on "Made in Japan" -tarra. Onhan se mahdollista, että joku on sen siihen ilkeyttään liimannut, mutta epäilen. Ja ainakin tuo Performer-sarjaa edeltänyt Concept-sarja oli tehty Japaniassa. Niin, ja RR24:n ensimmäiset yksilöt ovat muuten Suomessa. Kävin kyselemässä F-musiikista niin sanottiin että yksi musta keltaisilla bevelseillä oleva yksilö on saatavana saman tien, mutta eivät olleet ottaneet hyllyyn sitä. Kuka haluaa lahjoittaa köyhälle opiskelijalle puoltoista kiloo euroja? |
McNulty 28.02.2007 21:07:41 | |
---|
Itse ajattelin customin jälkeen metsästellä Yankeelandiasta (jos vaikka lähtis ite käymään siellä) USA Rhoadsin. Floikalla varustettu of corpse. RR24 ei sytytä siksi ettei siinä ole kaulamikkiä, itse kun soittelen kaulamikillä kohtalaisen usein leadit ja pääasiassa kaikki "clean-osiot". Voisihan sen siihen tietysti jyrsiä, mutta mikseipä samalla vaivalla ja "samalla rahalla" toisi mukanaan RR1:n. Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! |
mhaarala 01.03.2007 08:36:27 (muokattu 01.03.2007 08:42:24) | |
---|
Kuka haluaa lahjoittaa köyhälle opiskelijalle puoltoista kiloo euroja? Jos se yhtään lohduttaa niin se irtoaa suunnilleen 1100 euron pintaan. ;) Minua tosin ei juuri tällä hetkellä lohduta. :D RR24 ei sytytä siksi ettei siinä ole kaulamikkiä, itse kun soittelen kaulamikillä kohtalaisen usein leadit ja pääasiassa kaikki "clean-osiot". Totta... RR24 on vähän yhden asian soitin. Toisaalta, mulla on kliinejä ja kaunistelua varten Charvel, se toimii siinä leikissä todella mainiosti. Vastapainoksi RR24 sopii kuin nenä päähän, kun ei tule kuitenkaan mahdottoman paljon kaulamikillä fiilisteltyä. :) Jos kaulamikki olisi kuitenkin ehdoton must, niin ehkä se jyrsiminen ei olisi ihan täysin poissuljettu vaihtoehto, koska RR24:ssä on ne 24 nauhaa ja toisaalta en ole millään tavalla ihastunut RR1/RR5/RR3:n "etupleksiin" ja siihen että niin pieneen tilaan on tungettu niin paljon roinaa. Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
marko.m 01.03.2007 11:12:18 | |
---|
Ja kaulan takana on "Made in Japan" -tarra. Onhan se mahdollista, että joku on sen siihen ilkeyttään liimannut, mutta epäilen. Ja ainakin tuo Performer-sarjaa edeltänyt Concept-sarja oli tehty Japaniassa. Joo ei siellä lue missään missä on tehty. sarjanumero vain. Kuutisen vuotta kitaraa olen yrittäny soittaa, eipä siitä vielä taho mitään tulla. |
Jormaz 01.03.2007 12:10:38 | |
---|
|
Fingolfin 01.03.2007 16:30:20 | |
---|
Olisi mielenkiintoista päästä vertailemaan samaan aikaan tuota Jacksonin uutta RR24:sta ja ESP Alexi-600:sta. Sen verran samaa löytyy kitaroista. Leppärunko, 24 väliä, neck-thru, ebony otelauta, pelkkä tallamikki (EMG-81/EMG HZ H4), 1 potikka, original floyd rose.. Strength and Honor |
atha 01.03.2007 16:49:59 | |
---|
|