Invader 18.01.2006 13:43:43 | |
---|
Vähän vaan huolestuttaa toi äänestysprosessi. Nytkin on jo 74 kuvaa, joista pitäisi valita 3 parasta. Ei oo helppoo.:) Ja vielä olis neljä päivää jäljellä. Tai sitten ei.. |
MasK oF SaNiTY 18.01.2006 14:36:13 | |
---|
Prkl ku tietokone temppuilee.. pistän kuvan heti kun olen saannut sen korjattua Uskotko jumalan olemassaoloon?:
En, Uskon Alexi Laihoon koska hänet olen nähnyt!! |
Feggy 18.01.2006 14:43:05 | |
---|
Vähän vaan huolestuttaa toi äänestysprosessi. Nytkin on jo 74 kuvaa, joista pitäisi valita 3 parasta. Ei oo helppoo.:) Coldplayn sanoin: "Nobody said it was going to be eeeeaaaa-siiiiii!" "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
starsailor 18.01.2006 14:54:23 | |
---|
Äänestyksestä: Ei kannata varmaan äänestää tähän samaan threadiin vaan tehdä siitä omansa kommentteineen, joita todennäköisesti tulee paljon, tai sitten suoraan privaviestinä alottajalle? Kuitenkin kannattaa avata noita kuvia uuteen ikkunaan pitäen aina kolme parasta näkyvissä ja verrata niitä uuteen kuvaan, jonka avaa taas uuteen ikkunaan. Näin pysyy kärryillä mitä äänestää ja on vertailukohdat heti näkyvillä... |
Mika K 18.01.2006 15:44:36 | |
---|
|
-jxjj- 18.01.2006 16:10:15 | |
---|
-rock'n'roll ain't dead, but if I'd be him, I'd commit a suicide- |
Executioner 18.01.2006 16:11:54 | |
---|
|
Feggy 18.01.2006 16:57:33 | |
---|
Äänestyksestä: Ei kannata varmaan äänestää tähän samaan threadiin vaan tehdä siitä omansa kommentteineen, joita todennäköisesti tulee paljon, tai sitten suoraan privaviestinä alottajalle? Kuitenkin kannattaa avata noita kuvia uuteen ikkunaan pitäen aina kolme parasta näkyvissä ja verrata niitä uuteen kuvaan, jonka avaa taas uuteen ikkunaan. Näin pysyy kärryillä mitä äänestää ja on vertailukohdat heti näkyvillä... Eikös kuitenkin pidettäisi koko homma samassa ketjussa. Katsotaan sitten sunnuntaina kuinka käytännössä toimitaan. Keskustella tästä tietenkin saa ja pitää. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
LamaAjanElvis 18.01.2006 17:14:43 | |
---|
Kunhan ei äänestetä sillä galluppitaulukolla. Menee yhtä pahasti reisille kuin kitara ja vahvistingallupit. Monen äänet jää välistä jne... Otan tässä parin päivän sisään uuden kuvan, kun se vanha oli pimeä ja linkkikään ei toiminut. In the city.... you must fight to survive. He sold tortillas on the corner.
And the mob wanted in.
Sormet lähtee soundista. |
Freewheeler 18.01.2006 17:25:30 | |
---|
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
Strutsi 18.01.2006 18:08:58 | |
---|
Vähän vaan huolestuttaa toi äänestysprosessi. Nytkin on jo 74 kuvaa, joista pitäisi valita 3 parasta. Ei oo helppoo.:) Olisikohan helpompi äänestää jos olisi kaksi kierrosta? Toiselle kierrokselle pääsisi vain vaikka 20 tai 10 ehdokasta niin voittaja olisi helpompi valita niistä. "No onhan proge ihan mukavaa jos se on hyvää eli sopivan hevahtavaa" |
Jakki 18.01.2006 18:13:21 | |
---|
|
Swan 18.01.2006 18:17:47 | |
---|
Saako ehdottaa toisten kitaroita? |
Härski 18.01.2006 18:19:36 | |
---|
|
P-Nut 18.01.2006 18:21:43 | |
---|
Tässä mun JAK: http://muusikoiden.net/dyn/members/23381.jpg Tikkari :) Oikein hieno. Joo ja itsekin mietin tuota kahden kierroksen äänestystä. Tässä on nimittäin sen verta paljon ehdokkaita, että voisi luonnistua paremmin kahdella kierroksella. Damn, that's a fine pile of duckshit :] |
MasK oF SaNiTY 18.01.2006 19:02:23 | |
---|
Uskotko jumalan olemassaoloon?:
En, Uskon Alexi Laihoon koska hänet olen nähnyt!! |
secondarymind 18.01.2006 19:11:11 | |
---|
Olisikohan helpompi äänestää jos olisi kaksi kierrosta? Toiselle kierrokselle pääsisi vain vaikka 20 tai 10 ehdokasta niin voittaja olisi helpompi valita niistä. Tuli sitten taas mieleen sellainenkin, että alussa voisi olla joku puolueeton karsijaraati, esim 5-10 henkeä. Ja puolueettomalla tarkoitetaan siis tyyppiä, jolla ei ole oma lehmä ojassa. Tai oma kitara äänestyksessä, miten vaan. Kukahan tähänkin vaan suostuisi, ja millä perusteilla karsintaprosessi tapahtuisi?:) En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
Strutsi 18.01.2006 19:17:34 | |
---|
Tuli sitten taas mieleen sellainenkin, että alussa voisi olla joku puolueeton karsijaraati, esim 5-10 henkeä. Ja puolueettomalla tarkoitetaan siis tyyppiä, jolla ei ole oma lehmä ojassa. Tai oma kitara äänestyksessä, miten vaan. Kukahan tähänkin vaan suostuisi, ja millä perusteilla karsintaprosessi tapahtuisi?:) Mainio idea. Ekalle kierrokselle valittaisiin 5 tuomaria. Mutta ketkä? "No onhan proge ihan mukavaa jos se on hyvää eli sopivan hevahtavaa" |
elbowski 18.01.2006 19:22:11 | |
---|
http://muusikoiden.net/dyn/members/38643.jpg Ei löytyny kunnon alustaa kitaran alle. joten... Joten päätit heittää ilmaan ja napata kuvan? :) Mainio idea. Ekalle kierrokselle valittaisiin 5 tuomaria. Mutta ketkä? Mie asetun ehdokkaaks! Voi ei, joudutaanko tästäkin äänestämään? Why don't you take some responsibility?
You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
|
Feggy 18.01.2006 19:48:20 | |
---|
Sujautan skabaan toisenkin traditionaaliehdokkaani. Fender Broadcaster -klooni. Käsintehty vanhan liiton laatulankku! http://www.propellihattu.fi/broadcaster.jpg Pidetään yksi kitara per tyyppi. Ehdokkaita on muutenkin niin paljon. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."