ainoa ero minkä huomasin oli tuo gibson tekstin puuttuminen Anteek kauheesti, mä puhuin ikkunanpuitteista...Käsitin et noita GIBSONIN Les Pauleja olis ilman "Gibson"-tekstiä, eli siis noita vuoden 1951-52 ensimmäisen sukupolven LesPauleja.. Epiphonella on tosiaan joko Gibson-kirjoituksella siinä kaularautalevyssä, tai ilman, ei oo sinällään merkitystä sillä, kyllä ne kaikki on emoyhtiön hyväksymiä ja saavat käyttää lapateksiä "Les Paul model" toisin kuin jotkut muut.. =) Epiphonen valmistuspaikka selviää siitä sarjanumeron kirjaimesta.. Pahoitteluni, mä olin tuon pääyhtiön merkin puuttumisesta omissa tuotteissaan hämmästyny. ;) My mistake... |
Anteek kauheesti, mä puhuin ikkunanpuitteista...Käsitin et noita GIBSONIN Les Pauleja olis ilman "Gibson"-tekstiä, eli siis noita vuoden 1951-52 ensimmäisen sukupolven LesPauleja.. Epiphonella on tosiaan joko Gibson-kirjoituksella siinä kaularautalevyssä, tai ilman, ei oo sinällään merkitystä sillä, kyllä ne kaikki on emoyhtiön hyväksymiä ja saavat käyttää lapateksiä "Les Paul model" toisin kuin jotkut muut.. =) Epiphonen valmistuspaikka selviää siitä sarjanumeron kirjaimesta.. Pahoitteluni, mä olin tuon pääyhtiön merkin puuttumisesta omissa tuotteissaan hämmästyny. ;) My mistake... nou hätä, tosiaan tossa sun aikaisemmassa kirjoituksessa puhuit noista gibsoneista joissa ei ole tuota gibson tekstiä, niin sellaisethan ovat nykyään jumalattoman arvokkaita keräily harvinaisuuksia sillä jonkun historiikin mukaan jonka luin niitä ehdittiin valmistaa 40-80 kpl ennen kuin gibsonin teksti siihen laitettiin. taisi olla gibson ite joka epäili les-apul mallin menestymistä. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |