arvid70 03.07.2005 17:44:16 (muokattu 03.07.2005 18:04:14) | |
---|
loistavaa, täälä saa oikein kunnon palautettta ja neuvoja, juuri tätä minä halusin. mielipiteitä ja neuvoja KIITOS!, mutta tua microCUBE nyt ei millään sovi meikälle, ja tohon tarkotukseen, kiitti vaan, mutta entä jos haluan vahvarin ja siihen sopivat spedut erikseen, mitä sitten? |
Explorer 03.07.2005 19:25:34 | |
---|
entä jos haluan vahvarin ja siihen sopivat spedut erikseen, mitä sitten? Juuri tuo Trademark 10. Siinä on efektiluuppi, johon laitettuna delayt, chorukset ja vastaavat efektit toimivat normaalisti parhaiten. New Millennium Cyanide Christ. |
Vomitormentor 04.07.2005 01:54:36 | |
---|
Mikäs Spiderissä on vikana? Itse olen soitellut 212:lla jo aika pitkään eikä mielestäni soundeissa ole ollut mitään vikaa. Onhan tämä mielipidekysymys, joten tehkää omat johtopäätöksenne. |
Jucciz 04.07.2005 08:56:36 | |
---|
Mikäs Spiderissä on vikana? Lähinnä se, että se kuulostaa ihan paskalle. Onhan tämä mielipidekysymys. On juu, mutta Spider on jopa Line6-tuotteeksi aivan käsittämätöntä sontaa. |
Juzzu 04.07.2005 11:55:56 | |
---|
AX2:sia on näkynyt myynnissä jos siihen hintaa että olen miettinyt josko ostaisi toisenkin :o) Read My Scars |
kede 04.07.2005 12:01:03 (muokattu 04.07.2005 12:01:29) | |
---|
AX2:sia on näkynyt myynnissä jos siihen hintaa että olen miettinyt josko ostaisi toisenkin :o) Fellow AX2-käyttäjä :) Hyviä soundeja treidattavaks? :) Itse en ole AX2:een kyllä pettynyt. edit: paitsi että se painaa aivan julmetusti.. |
arvid70 04.07.2005 12:04:48 | |
---|
Lähinnä se, että se kuulostaa ihan paskalle.
On juu, mutta Spider on jopa Line6-tuotteeksi aivan käsittämätöntä sontaa. varmaan sinä suosittelet mulle tech:iä oon saanu sen käsityksen että se on hyvämylly? KAUPPIAAN PUHETTA!! |
Ben_D 04.07.2005 12:08:03 | |
---|
Kotikäyttöön olen todennut parhaiten soveltuvaksi Line 6:n GutarPortin. |
arvid70 04.07.2005 21:11:21 | |
---|
KAUPPIAAN PUHETTA!! |
DaKiller 04.07.2005 21:15:11 | |
---|
Oisko tässä nyt ehkä parempaa tavaraa? kuin nua line6:et http://www.thomann.de/thoiw3_marshall_mg30dfx_prodinfo.html Jos hintaluokassa alle 3hunttia pysyttäis. Oma mielipiteeni on EI. Mg-sarja on mielestäni todella kehno. Se nyt vaan on minun mielipiteeni ja varmasti joku siitä tykkääkin mutta YÄK. Soundi on makuuni liian pehmeä, pyöreä ja munaton. Tai no, parempaa ja parempaa... pistit aika pahan, kun tuota pitää spideriin verrata =) |
Swan 04.07.2005 21:19:48 | |
---|
varmaan sinä suosittelet mulle tech:iä oon saanu sen käsityksen että se on hyvämylly? Puhun Juccikzen puolesta kauppiaan tavoin sanomalla, että kyl on. |
Explorer 04.07.2005 21:25:16 | |
---|
Puhun Juccikzen puolesta kauppiaan tavoin sanomalla, että kyl on. Puhun omasta puolestani, ja kehun että ainakin Trademark 10 oikein huutaa laatua kun sitä käpistelee ja kun sillä soittaa. New Millennium Cyanide Christ. |
Swan 04.07.2005 21:29:25 | |
---|
Puhun omasta puolestani, ja kehun että ainakin Trademark 10 oikein huutaa laatua kun sitä käpistelee ja kun sillä soittaa. Riittää, että ajattelee, kun on semmoisella kerran vetänyt. Tosin itse puhun TM30:sta, mutta sama peli tuo käytännössä on. |
Vomitormentor 05.07.2005 00:44:24 (muokattu 05.07.2005 02:01:45) | |
---|
Oisko tässä nyt ehkä parempaa tavaraa? kuin nua line6:et http://www.thomann.de/thoiw3_marshall_mg30dfx_prodinfo.html Jos hintaluokassa alle 3hunttia pysyttäis. Itse en ole tykänny yhtään näitten kohtuu halpojen Marshallien säröstä enkä soundeista muutenkaan, ainakaan sen perusteella mitä olen testaillut. |
Juzzu 05.07.2005 18:31:56 | |
---|
Fellow AX2-käyttäjä :) Hyviä soundeja treidattavaks? :) Itse en ole AX2:een kyllä pettynyt. edit: paitsi että se painaa aivan julmetusti.. Paino kyllä bituttaa kö sitä tuolla kantaa. Tosin mulla lepäilee pääasiassa kotosalla, ainakin taas koko kesän. Mutta ei puhettakaan että viitsisi sitä reenikseltä ottaa joka kerta mukaan. Hyviä soundeja tokkiinsa löytyy mutta taida saada niitä sulle mitenkää... Onko sulla jotain peruskaavaa omille soundeillesi? Moon huomannut tökkääväni melkein aina 2x12" simulaation, oisko sen 3.2:n, päälle. Jotenkin EQ:ttaa mun makuun tosi hyvin soundia. Myös melkein kaikissa soundeissa kotivolilla pikkasen alapäätä lisää ja 2000 hertsiä myös. Reenivolille sitten kyllä erilaiset kö elementit hönkii ihan eri malliin. Matchless ja blackface fender taitaa olla suosikkimallit. Read My Scars |
kede 05.07.2005 22:48:55 | |
---|
Enpä muista ulkoa, ei oo vahvistin kotona ja en oo ihan äsken niitä säätäny. Se kaappimallinnuksen vaihto vaikuttaa kyllä kivasti. Jossain 3-4-5 tienoilla oli muistaakseni aika kiva kun joskus hain sellasta terävää kliiniä, vähän Frusciante -henkistä. Alapäätä sitten EQ:lla tosiaan. Ei mulla muuten mitään kaavaa ole, puolivahingossa tulee tehtyä niitä soundeja. Soundien "vaihtaminen" onnistuu ainakin täyttämällä ne kaikki arvot semmoseen taulukkoon mikä on muistaakseni pdf-manuualeissa tms. netissä, tai kirjottamalla ihan ite kokonaan, riveittäin. Hiukan aikaahan siihen menee, vaikkakin ne arvothan on nopea kattoa sieltä namikkaa painamalla. Mutta jos on ylimääräistä aikaa niin eikun vaan. :) Säröpuoli mulla on ehkä 40-60 heikommalla pohjalla kun kliinit soundit. Pariin otteeseen oon kuullu livenä pirun hyviä soundeja AX:stä kyllä. Jarmo Saarihan vetelee välillä edelleen sillä livenä, vaikka Vetankin omistanee. |
1976 06.07.2005 00:08:16 (muokattu 06.07.2005 00:24:30) | |
---|
Oisko tässä nyt ehkä parempaa tavaraa? kuin nua line6:et http://www.thomann.de/thoiw3_marshall_mg30dfx_prodinfo.html Jos hintaluokassa alle 3hunttia pysyttäis. Mulla on ollut tämä vahvistin nyt reilun vuoden verran. Puhdas kanava on omasta mielestäni ihan hyvä + ne efektit ajavat myös asiansa. Särökanava on aika pliisu, siitä ei kunnon junttaussäröjä saa irti millään, mutta sellaiset pikkurosot lähtee kyllä. Edit:Tarkennetaanpa vielä, säröt ovat siis aika ohutta sirinää, kun gainin vääntää yli puolenvälin. |
Ze Kink 06.07.2005 00:49:21 | |
---|
Olen itsekin tässä vähän miettinyt, että mitä jos ostaisi jonkun pikkucombon tuohon nurkkaan, kun tuo Classic 30 tuppaa olemaan vähän äänekäs. Notta mitäs noita mahdollisimman halpoja ois, tykkään semmosesta brittityylisestä saundista (Marsu, Orange) jos tommosista halvoista semmoista irtoaa. Rölö |
Swan 06.07.2005 00:52:01 | |
---|
Olen itsekin tässä vähän miettinyt, että mitä jos ostaisi jonkun pikkucombon tuohon nurkkaan, kun tuo Classic 30 tuppaa olemaan vähän äänekäs. Notta mitäs noita mahdollisimman halpoja ois, tykkään semmosesta brittityylisestä saundista (Marsu, Orange) jos tommosista halvoista semmoista irtoaa. Mää pysyn kannassani. Osta Trademark. |
Ze Kink 06.07.2005 01:05:28 | |
---|
Mää pysyn kannassani. Osta Trademark. Ostaisin, mutta 300e on paljon. Minulla ei ole rahaa paljoakaan, pitäisi vielä rummutkin ostaa. Rölö |