Aihe: Säröpedaalia koviin säröihin
1 2 3 4 5
Spinal
12.06.2005 19:20:04
Tällaisiin ketjuihin: lukko.

Mikä tässäki ketjussa nyt on vikana? Elä hyvä miäs oo lukitsemassa jokasta aihetta!
Ja mitähä tähänki muka pitäs keksiä...
saha
12.06.2005 19:47:20
Mikä tässäki ketjussa nyt on vikana? Elä hyvä miäs oo lukitsemassa jokasta aihetta!

Mikä se on kun ei tajuta. Nämä "kuinka saan crate 15w:stäni metallica-soundin"-tyyliset keskustelut harvemmin saavat aikaan mitään. Jonkun pitäisi tehdä tänne kitara-alueille joku pysyvä "metallicasoundi"-thriidi jossa selitettäisiin elämän kylmistä tosiasioista, niin jokaikinen newcomeri ei tulisi aukomaan näitä ketjuja ja saamaan paskaa niskaansa.
Jep.
DaKiller
12.06.2005 19:51:42

Ketä se nyt sitten haittaa jos kysyy? Jos on niin kypsynyt lukemaan samoja asioita niin ei näitä pakko ole lukea.

Noista multiefektipedaalihässäköistä on viisasta pysyä mahdollisimman kaukana ja välttää viimeiseen asti kuin ruttoa.
Mrezzye
12.06.2005 19:56:32

Ei nyt sentään. Hyviä neuvoja ennemmin.

Ei ole olemassa. Lukkoa.
Jea, rait! Vhat evö...
Swan
12.06.2005 20:03:59
Ei ole olemassa. Lukkoa.

On olemassa. Ei tähän lukkoja tarvitse, kadotkoon muiden threadien sekaan.
and justice for all
12.06.2005 20:10:54
mua alkaa pikkuhiljaa v***ttamaan.tänne tuleevat ns muusikoiden.netin omistajat kertomaan kun nää "nyykomerit tulee ja pistää näitä sikahuonoja threadeja joista ei ole mitään hyötyä.kun vain jotenkin metallica liittyy aiheeseen niin kyllä nämä ns. muusikoiden netin omistajat tulevat että et sä sitä saundia millään sai tai jotain sinnepäin.olettekos jo käyneet aloittelijat palstan haukkumassa?

jos nyt keskustelisitte itse asiasta.ja näitä ei tosiaankaan oo pakko lukee.pistäkää mun puolesta lukkoja vaan täältä ei kannata mitään tulla kysymään.enemmin vaikka jippiin palstalta menee kysymään.tai menee sinne musakauppaan kysymään ja ottaa naurut vastaan.

edit.näistä tulee tosiaan paha mieli.´
asiasta moottorisahaan :) (valitettvasti :)keitähän kahvit! JEE SYNTTÄRIT 25.6!!!!! pastilli?
saha
12.06.2005 20:12:06
mua alkaa pikkuhiljaa v***ttamaan.tänne tuleevat ns muusikoiden.netin omistajat kertomaan kun nää "nyykomerit tulee ja pistää näitä sikahuonoja threadeja joista ei ole mitään hyötyä.kun vain jotenkin metallica liittyy aiheeseen niin kyllä nämä ns. muusikoiden netin omistajat tulevat että et sä sitä saundia millään sai tai jotain sinnepäin.olettekos jo käyneet aloittelijat palstan haukkumassa?

jos nyt keskustelisitte itse asiasta.ja näitä ei tosiaankaan oo pakko lukee.pistäkää mun puolesta lukkoja vaan täältä ei kannata mitään tulla kysymään.enemmin vaikka jippiin palstalta menee kysymään.tai menee sinne musakauppaan kysymään ja ottaa naurut vastaan.

edit.näistä tulee tosiaan paha mieli.´

hoho, edit, eikä kaveri edes muokannu mitään.
Jep.
JLM
12.06.2005 20:16:16 (muokattu 12.06.2005 20:18:24)

Ei mitään lukkoja. Kyllähän säröpedaaleista voi aina jauhaa mutta ikävää on se, että keskustelu kääntyy aina just tähän "hanki parempi vahvari" tai "lukkoa tälle" osastoon. Hakukaan ei toimi juuri koskaan, joten eipä näiden ketjujen aloittamisesta voi ketään moittia. Onneksi ylläpito ei ole lähtenyt mukaan tähän lukitsemisvillitykseen kovin innokkaasti. Mielestäni ainoastaan jotenkin selvästi sääntöjenvastaiset ketjut pitäisi lukita ja kaikki mahdollinen muu sallia. Lukitsemisesta iniseminen (siis sen ehdottelu) vaan pistää vituttamaan.

Niin säröpedaaleista... Digitechin DF-7 vois olla kokeilemisen arvoinen myös (http://www.digitech.com/products/DF7/DF7.htm). Iloa irtoais varmaan enemmän kuin perinteisestä Metal Zonesta tai vastaavasta.
Swan
12.06.2005 20:17:32
Täällä on joitain nimimerkkejä, joiden kirjoitukset kannattanee sivuuttaa suosiolla. Jos absoluuttisten totuuksien® ohessa näkyy oikeitakin neuvoja, kannattanee ne laittaa korvan taakse.
saha
12.06.2005 20:18:29 (muokattu 12.06.2005 20:22:39)
Niin säröpedaaleista... Digitechin DF-7 vois olla kokeilemisen arvoinen myös (http://www.digitech.com/products/DF7/DF7.htm). Iloa irtoais varmaan enemmän kuin perinteisestä Metal Zonesta tai vastaavasta.

aikas hyvät säätömahdollisuudet tuossa kyllä on.

Täällä on joitain nimimerkkejä, joiden kirjoitukset kannattanee sivuuttaa suosiolla.

m.netin ensimmäinen käsky.
Jep.
Härski
12.06.2005 20:28:42
Nonii, taas on saatu helvetin hyväksi tämä ilmapiiritäällä, on siis meikäläisen vuoro heittää mausteet soppaan. HÄHÄ.

Njoo. Sitä Smash Boxia voin myös suositella, mutta kokeilun arvoinen lienee Hughes&Kettnerin Tubefactor (Mun pitäis vissiin saada jotain mainosrahaa näistä kettneriltä...) Ja Digitechin Metal Masteria (Vai mikä se olikaan?) olen kuullut kehuttavan paljon.
...And Justice For All
12.06.2005 20:35:51
Minkä helvetin takia joidenkin maanomistajien tarvii tulla tänne valittamaan jos joku kysyy Metallica-soundia?
Ei aina tarvi olla karjumassa lukkoa ja bannia jos joku alottelija (?) kysyy jotain. Varmasti hyvän kuvan m.netistä antaa se että on kauhee lauma porukkaa heti nälvimässä ja lukkoa rukoilemassa.
Pysykää muualla viisastelemassa.

Ja nyt aiheeseen: eli tosiaan multiefektihässäkät kannattaa kiertää kaukaa, kokeile vaikka sitä Cubea säädellä eka.
Ekalla sivulla tulikin jo hyvää vinkkiä soundin hakemiseen, kokeile. Jos ei löydy millään niin toi Mashbox on ihan hyvä boksi, sen mitä nyt oon pikapikaa testannut.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
tommiot
12.06.2005 20:38:25
Cubesta lähtee ihan hyvät säröt sellaisenaan, en menisi tuhlaamaan rahojani säröpedaaliin, kun ei se paljoa paranna... Pistä vaan rahat säästöön kunnon (onhan cube toki omassa luokassaan hyvä peli) vahvaria varten.
Pastilli?
DaKiller
12.06.2005 20:39:43 (muokattu 12.06.2005 20:44:12)

Ainakin ääninäytteissä ei kunnon hevimättösäröä esiintynyt lainkaan. Melko "pöyheän" kuuloinen. Voi olla, että näytteet kehnoja mutta esim. tuo digiteachin death metallin rectified sample kuulosti sopivan crunchilta ja hyvältä säröltä meikäläisen korvaan. Silti MT 2...

Ja sanonpa vielä mielipiteeni tuosta Smash Boxista - Ihan hirveä kapistus. Kaverillani on tuo laatikko ja siitä ei saa sitten siedettävää soundia ei millään. Mielipide kysymys tietenkin mutta on kyllä niin häiritsevää säröä, että ei mitään rajaa.
Joel Harald
12.06.2005 20:40:12 (muokattu 12.06.2005 20:42:32)
Ei mitään lukkoja, ja niiden ehdottajat: koittaa nyt ottaa jo se tutti pois suusta.

Niin ja jatketaas aihettakin jopa. Smashbox on loisto. Ainoa ongelma, taino voiko sitä ongelmakskaan sanoa ni on se, että ainaki oman marsun kanssa ääni on niin sirinä ku olla ja voi, vaikka pedaalin treblen kääntää nollaan. Trankun kanssa asia onkin sitten eri, loistava junttasärö.
Turpa kii tai tuun teille soittaa.
saha
12.06.2005 20:42:48 (muokattu 12.06.2005 20:58:17)
Minkä helvetin takia joidenkin maanomistajien tarvii tulla tänne valittamaan jos joku kysyy Metallica-soundia?
Ei aina tarvi olla karjumassa lukkoa ja bannia jos joku alottelija (?) kysyy jotain. Varmasti hyvän kuvan m.netistä antaa se että on kauhee lauma porukkaa heti nälvimässä ja lukkoa rukoilemassa.
Pysykää muualla viisastelemassa.

Elämä olisi helpompaa jos nämä menisivät alottelija-palstalle, ja mikäs sitäkin paremmin, jos eksyisivät asiaa koskevaan FAQ:iin. Mikäli semmoista edes on.

edit. ihme perversio minulla mennä lukemaan näitä ja alkaa vielä pottuilemaankin. ihan sama, turpa kiinni kaikki osapuolet, tämä ei muuten lopu koskaan. puhutaan nyt vaan niistä säröistä.

edit2. minulla on mt-2 ja on ihan hyvä vehje.
Jep.
Super-Jari
12.06.2005 21:00:21
Jotta kaikki ovat tyytyväisiä niin ehdotan Orangea vahvistimeksi ja kitaraksi jotain isokoppaista jazzineekeriä.
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
Joel Harald
12.06.2005 21:03:50
Jotta kaikki ovat tyytyväisiä niin ehdotan Orangea vahvistimeksi ja kitaraksi jotain isokoppaista jazzineekeriä.

Milläs mikeillä?
Turpa kii tai tuun teille soittaa.
J.Hollström
12.06.2005 21:11:18
Elämä olisi helpompaa jos nämä menisivät alottelija-palstalle

Näin sanoo mies, joka kertoo itse soittaneensa 3 vuotta ja risat.
Härski
12.06.2005 21:11:29
Milläs mikeillä?

Ei ne mikit, vaan 13- milliset blueskielet!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)