LS-70, 75, 80/F/S olen vähän ajatellut, menen testaamaan Musamaailmaan joku päivä. Pitääkö hyvin vireen ja millainen on viimeistely? Kaverin epiluuri LP:ssä on liian terävät tallapalat, eli kieliä katkee kokoajan, onko tossa sitä ongelmaa? Onko keppi muuten yhtä oranssi kuin kuvassa, vai vääristääkö se? Pitää vireen hyvin, virittimet ovat vaan hieman "tahmeat", mikä tuntuu aluksi vähän ärsyttävältä, mutta siihen kyllä tottuu. Vaihdoin heti kitaran saatuani siihen DR:n kielet ja vielä ei ole ainakaan yhtään kieltä katkennut. Tuo antaa ihan hyvän kuvan kitaran väristä, jos kuva vääristää niin ei ainakaan kovin paljoa. huGGGswarrna |
Itselläni on vastaavanlaisen kitaran kanssa ongelmia, kun palat meinaavat katkoa kieliä. Ei ole auttanut, vaikka olen hionut paloja, nostanut tallaa ja kiepsauttanut kielet tallan ympäri. Katkoo edelleen. Menee varmaan palat vaihtoon. Kerroppa onko sulla samaa problemaa... Enpäs huomannutkaan tätä. Mulla on vielä tehdaskielet paikoillaan. Ei ollut hyllyssä kielisettiä jossa ois ollut punottu g, joten jätin vielä kielet vielä ostamatta. Pitää katella sitten kun vaihdan... Ei muuten uskois että tuossa on runko agathista. Nej till livet. |