Aihe: Line6 PodXT vs Behringer V-AMP2
1 2
svilo
29.06.2005 09:05:47
Itselläni ei ole kokemusta kuin XT:stä, mitä vähemmän gainia, sitä paremmalta kuullosti, ja hyvänä lisänä pidän XT:n ja tietokoneen yhteistyöstä esim moniraitaäänityksiä tehtäessä, XT toimii ns ulkoisena äänikorttina.

Muutamia klippejä: www.vilo.net/mp3/podXT/
- when I see a 100 watt amp on the stage of a 150 seat venue, I know
that I am in for trouble ... most of the time -

-One mans junk is another mans gold-
Synnyttäjä
29.06.2005 09:07:44

Entäs sitten, kun mennään räkkiversioihin, eli PODxt pro vs. V-Amp pro? Onko näistä kokemusta?
"Every day there is another/ Band that got big by playing a cover" -ST
Tympee Huttunen
29.06.2005 17:29:37
Entäs sitten, kun mennään räkkiversioihin, eli PODxt pro vs. V-Amp pro? Onko näistä kokemusta?

Mulla on juuri V-Amp Pro. Halpa ja hyvä on. En vain ole saanut siitä täyttä hyötyä irti äänikorttini takia. PODxt pro:sta ei ole kokemusta. En silti luule etteikö hyvä laite olisi.
J.Hollström
29.06.2005 17:31:21
Itselläni ei ole kokemusta kuin XT:stä, mitä vähemmän gainia, sitä paremmalta kuullosti, ja hyvänä lisänä pidän XT:n ja tietokoneen yhteistyöstä esim moniraitaäänityksiä tehtäessä, XT toimii ns ulkoisena äänikorttina.

Muutamia klippejä: www.vilo.net/mp3/podXT/

Minulla ei taas ole kokemuksia kuin V-ampista, ja voin sanoo noiden svilon klippien perusteella, että on ihan eri maailmasta. Siis PodXT:n hyväksi.
Tympee Huttunen
29.06.2005 19:54:42
Minulla ei taas ole kokemuksia kuin V-ampista, ja voin sanoo noiden svilon klippien perusteella, että on ihan eri maailmasta. Siis PodXT:n hyväksi.

Kieltämättä. Ihan pro-tasoa joka asteikolla.
paristo
11.07.2005 10:15:37
mulla on tuollanen V-amp pro jota ohjailen fcb1010 midi lankulla.. soundit on ihan ok, ei valittamista mutta joidenkin presettien vaihdossa huomaa sellasen pienen virtapiikin.. ovatko muut huomanneet kyseistä "ongelmaa"..? onko vika kaikissa v-ampeissa vaiko vain omassani. onkos tuossa pod xt pro:ssä tuollaista ongelmaa?

tuo ei hirveän vakava ongelma ole muuta live-tilanteissa itseäni häiritsevä, joten aloin miettiä vaihtoa podiin. nyt podin käyttäjät infoa kaivataan.!
Selvästi pidemmälle..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)