Aihe: POD XT ääninäytteitä?
1 2
Super-Jari
17.05.2005 21:05:00
Hyvä, koska muuten saattaisit jopa saada niistä arvottua itsellesi sopivimman.

Kaveri tuossa taannoin arpoi niiden klippien perusteella uutta tallamikkia Gibsonin LP:hen, päätyi Customiin ja oli erittäin tyytyväinen.

Minulla on invader7 ja erittäin tyytyväinen olen. Ainoa ongelma oli/on se että se on niin paljon erottelevampi ja kirkkaampi kuin Ibanezin alkuperäinen että piti/pitää oikeasti soittaa biisit oikein kun kaikki mokat kuuluu.
Pöö, pöö, PÖÖ päkwöös än proukn
Explorer
17.05.2005 21:10:30
Minulla on invader7 ja erittäin tyytyväinen olen. Ainoa ongelma oli/on se että se on niin paljon erottelevampi ja kirkkaampi kuin Ibanezin alkuperäinen että piti/pitää oikeasti soittaa biisit oikein kun kaikki mokat kuuluu.

Miksei muuten missään kaupassa ole sellaista kitaraa, johon voisi vaihtaa lennossa kaupan edustamia mikkimerkkejä vertailua varten. Olisi aika kickass-systeemi. No, maksaisihan tuollaisen virittäminen varmaankin liikaa.
Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world.
Super-Jari
17.05.2005 21:12:15 (muokattu 17.05.2005 21:12:29)
Miksei muuten missään kaupassa ole sellaista kitaraa, johon voisi vaihtaa lennossa kaupan edustamia mikkimerkkejä vertailua varten. Olisi aika kickass-systeemi. No, maksaisihan tuollaisen virittäminen varmaankin liikaa.

Oisko liian vaikea vaihdella?
Jos joku liike ottaisi asiakseen asiakkaan mielyttämisen ja ottaisi hyllyyn vaikka 5 samanlaista kitaraa ja jokaiseen eri mikit niin voisi oikeasti testailla niitä keskenään.
Pöö, pöö, PÖÖ päkwöös än proukn
Invader
17.05.2005 22:46:00
Heh, lähti taas aika hienosti threadi käsistä.
Tai sitten ei..
LesPaul70
18.05.2005 08:06:53
Joo, itsetehtyjä haluan. Tiedän mitä saan. Ne äänet varsinkin mitkä on valmistajan sivulla on minun kohdalla täysin bannissa.

Listani linkeistä vain eka vei valmistajan omiin klippeihin.
Esim. toinen sen sijaan vei keskusteluun, johon Pod XT:n käyttäjät olivat postanneet omia klippejään - juuri sitä mitä pyysit.
Vai tarkoititko ainoastaan *m.nettiläisten* itse tekemiä?
Hello. My name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die.
juukeli
18.05.2005 12:08:03 (muokattu 18.05.2005 12:08:49)
http://www.vilo.net/mp3/podXT/

kunhan kokeilin.....

Hienon kuulosta meininkiä!! Millä teet rummut noihin piiseihin, vai onko ihan oikeilla rummuilla paukutettu?
Jäärä
18.05.2005 12:17:44

Edesmenneessä MS-shopissa oli muistaakseni tällainen vekotin.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Super-Jari
18.05.2005 16:49:56
Listani linkeistä vain eka vei valmistajan omiin klippeihin.
Esim. toinen sen sijaan vei keskusteluun, johon Pod XT:n käyttäjät olivat postanneet omia klippejään - juuri sitä mitä pyysit.
Vai tarkoititko ainoastaan *m.nettiläisten* itse tekemiä?

Joo ja mielellään oululaisten, vaaleahiuksisten, sinisilmäisten, ylipainoisten, kovasti hikoavien ja vain oikeakätisten tekemiä.
Muihin en oikein luota.
Lock'n'Lol
Super-Jari
18.05.2005 16:53:57
http://www.vilo.net/mp3/podXT/

kunhan kokeilin.....

Hyvää soittoa ja soundia, mutta highgain? :D
Lock'n'Lol
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)