Jouni 11.05.2005 23:47:32 | |
---|
Onko nämä täällä puheissa olleet modauspotilaat olleet tätä uudemman Taiwan-kauden Bosseja (SD:t siis), vaiko sitä vanhempaa Japanilaisista komponenteista tuossa suuremmassa saarivaltakunnassa rakennettua erää? Jälkimmäisessä on mielestäni jo sellaisenaan sen verran maukas soundi (alapäätä!), etten hauku... I want maximum basses in all frequencys, sano reggae-mies... |
Ben_D 12.05.2005 06:37:03 | |
---|
Onko nämä täällä puheissa olleet modauspotilaat olleet tätä uudemman Taiwan-kauden Bosseja (SD:t siis), vaiko sitä vanhempaa Japanilaisista komponenteista tuossa suuremmassa saarivaltakunnassa rakennettua erää? Jälkimmäisessä on mielestäni jo sellaisenaan sen verran maukas soundi (alapäätä!), etten hauku... Mulla on Taiwan versio. Ostin muutamallakymmenellä eurolla eBay:sta. Eipä kait sillä niin väliä kun komponentteja menee joka taupauksessa reilusti uusiksi. |
Lilli 12.05.2005 07:27:11 | |
---|
Onko nämä täällä puheissa olleet modauspotilaat olleet tätä uudemman Taiwan-kauden Bosseja (SD:t siis), vaiko sitä vanhempaa Japanilaisista komponenteista tuossa suuremmassa saarivaltakunnassa rakennettua erää? Jälkimmäisessä on mielestäni jo sellaisenaan sen verran maukas soundi (alapäätä!), etten hauku... Mulla oli oma Mikon modaus Taiwan-tuotantoa. - Vierekkäin kokeiltuna TS9:n kanssa modaus (SD-1/808) peittosi soundiltaan puhtaasti 'aidon' TS9:n - alapäätä runsaammin ja lisäksi soundi oli kirkkaampi so avoimempi, ei sillälaila honottanut kun TS9. Vai miten sennyt sitten ilmaisisi. 'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'. |
booster 12.05.2005 08:26:54 | |
---|
Onko nämä täällä puheissa olleet modauspotilaat olleet tätä uudemman Taiwan-kauden Bosseja (SD:t siis), vaiko sitä vanhempaa Japanilaisista komponenteista tuossa suuremmassa saarivaltakunnassa rakennettua erää? Mä lähetin modattavaksi japsi-SD:n. Tuskinpa se nyt ainakaan huononee. |
JOO100 12.05.2005 08:43:40 | |
---|
Kuka se Mikko on? ;) Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin. |
zorro 12.05.2005 09:03:50 | |
---|
ostetaan:danelectro tuna melt tremolo myydään: |
Ben_D 12.05.2005 09:48:18 | |
---|
Mä lähetin modattavaksi japsi-SD:n. Tuskinpa se nyt ainakaan huononee. Niin..Mitäs luulisit ylläolevista kommenteista? |
RG 12.05.2005 09:49:41 | |
---|
Löytyykö jostain ääninäytteitä? Mielellään 5150:n kanssa. |
Ben_D 12.05.2005 10:01:55 | |
---|
Löytyykö jostain ääninäytteitä? Mielellään 5150:n kanssa. Löytyy kunhan saadaan demotettua kämpillä. Sitten kun raahaan nauhotuskamat kämpille niin voin vetästä muutaman jyhkeen voimasoinnun nauhalle. Meillä on vaan kämpässä akustiikka täysin perseestä. |
RG 12.05.2005 10:56:45 | |
---|
Löytyy kunhan saadaan demotettua kämpillä. Sitten kun raahaan nauhotuskamat kämpille niin voin vetästä muutaman jyhkeen voimasoinnun nauhalle. Sitä odotellessa! |
efunkelist 12.05.2005 11:47:53 | |
---|
Joo, todella kiinnostaa jytkynjytkyn hevistelytuuppaus tällä polkimella! Että klippejä odotellessa... :) Mä en o särökanavan buustaamiseen vielä oikeastaan edes kokeillut tuota spedua vaan oon käyttäny sitä kevytrosona. |
madu 12.05.2005 11:51:34 (muokattu 12.05.2005 11:52:24) | |
---|
Lähtee mullakin SD-1 Mikolle modattavaksi samalla kun tulee vahvariin putkiremppa. Ei vakuuta tuon orkkis SD-1:sen soundi kun on niin ohut. |
booster 12.05.2005 13:10:32 | |
---|
Niin..Mitäs luulisit ylläolevista kommenteista? Nii.. Luuletko että olisin tuon sinne lähettänyt jos olisin uskonut sen huonontuvan? ;) Kauanko porukalla on kestänyt pedaalin modaus, koska voi odottella takaisin? |
Ben_D 12.05.2005 13:20:19 | |
---|
Nii.. Luuletko että olisin tuon sinne lähettänyt jos olisin uskonut sen huonontuvan? ;) Kauanko porukalla on kestänyt pedaalin modaus, koska voi odottella takaisin? Vein viimeviikon maanantaina ja perjantaina oli valmis. Tosin Mikko sanoi alunperin, että viikosta kahteen. |
riffi-rotta 13.05.2005 15:57:17 | |
---|
Jos ton sd-1 modauttais nii mitä arvioisitte minkälainen särösoundi lähtee Les Paul-sd-1(modattuna)-vox ac30? Pärjäiskö rock/heavy-meiningissä? RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak, Dimebag Darrel. |
efunkelist 13.05.2005 16:01:09 | |
---|
Jos ton sd-1 modauttais nii mitä arvioisitte minkälainen särösoundi lähtee Les Paul-sd-1(modattuna)-vox ac30? Pärjäiskö rock/heavy-meiningissä? Kyllä varmasti gainit riittää mutta tonesta en tiedä vastaako se persoonallisiin mieltymyksiisi. En tunne voxeja niin hyvin että voisin sano varmaksi mutta veikkaan että tuolla setupilla ihan hyvin hardrockit vetäisi. Riippuu ihan voxin säröytymisominaisuuksista. Eikös Queenin Brian May vedä buustatulla voxilla ja sillähän on tosi rokkisärö. |
-K- 13.05.2005 16:01:39 | |
---|
Löytyy kunhan saadaan demotettua kämpillä. Sitten kun raahaan nauhotuskamat kämpille niin voin vetästä muutaman jyhkeen voimasoinnun nauhalle. Meillä on vaan kämpässä akustiikka täysin perseestä. Katokkin ettei jää ikuisuusprojektiksi niinkuin noi meikän framus-samplet. Tai no yhden olen saanut tehtyä mutta kun joku laittaisi vaan servulleen. Mutta pistä tosiaan samplea missä on ilman boostia ja boostin kanssa yms perusjutut. Ei suotta elämys. |
riffi-rotta 13.05.2005 16:09:39 | |
---|
Eikös Queenin Brian May vedä buustatulla voxilla ja sillähän on tosi rokkisärö. Juu... Sehän on yks niitä harvoja rokkareita joka vetää comboilla livenäki. Tommosia ac30 sillä on siä varmaan 12 RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak, Dimebag Darrel. |
efunkelist 13.05.2005 16:12:47 | |
---|
Juu... Sehän on yks niitä harvoja rokkareita joka vetää comboilla livenäki. Tommosia ac30 sillä on siä varmaan 12 Joista on vain kahdessa virrat päällä ja mikrofoni edessä, loput on rekvisiittaa. Eikä muuten ole ainoa rokkigurgo joka vetää näin. Monihan saa sen hyvän soundin jostain boutiquecombosta joka on lavan alla/takana jemmassa ja stagelle roudataan rekvisiitaksi 4x12 stäkkejä. Sama homma rumpaleilla. Keikalla ja kuvissa tamat ja studiossa silti ludarit/gretchit ym :) menipä taasen offariksi... soorryyy |
PoLFus 13.05.2005 17:20:23 | |
---|
Joista on vain kahdessa virrat päällä ja mikrofoni edessä, loput on rekvisiittaa. Eikä muuten ole ainoa rokkigurgo joka vetää näin. Monihan saa sen hyvän soundin jostain boutiquecombosta joka on lavan alla/takana jemmassa ja stagelle roudataan rekvisiitaksi 4x12 stäkkejä. Sama homma rumpaleilla. Keikalla ja kuvissa tamat ja studiossa silti ludarit/gretchit ym :) menipä taasen offariksi... soorryyy Niin kaikki loput "combot"han ovat ihan tyhjiä kaappeja. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |