Aihe: Landolan arvo?
1 2
loner
04.03.2012 20:47:11
Vesihiisi: Jees, mulla on vielä yksi akustinen tallessa, se oli mun eka kitara. Voin vilpittömästi sanoa että soitin lähes tappoi harrastuksen heti alkuunsa. Malli on muistaakseni C-5. Kitara pitäisi polttaa, ettei kukaan joudu kärsimään siitä jatkossa. Soittimessa ei ole mitään hyvää. Viimeisin muisto tästä luutusta on se, että lohjennut lakanpala meni kynnenväliin kitaraa puhdistaessa. Soittimesta ei ole yhtäkään hyvää muistoa, usein kaikista vempeleistä jää jotain positiivista mieleen. Tästä ei, none, nil, zero.

Hahahaa..hyvin sanottu.
hevikukko
04.03.2012 21:50:05 (muokattu 04.03.2012 22:00:55)
Mulla on todella laadukas sekä hyvistä puista tehty 80 luvun alun 3/4 kokoinen nylonkielinen lasten malli. Sain sen 7v lahjaksi. Vaihdoin uudet virittimet, hioin liat pois kaulasta, öljysin sekä uudet kielet asensin. Saa poika 30 vuotiaan kitaran sitte lahjaksi, kun on tarpeeksi iso soittelemaan. Voin sanoa ettei nykyiset parinsadan egen kitarat oo yhtään paremmista puista. No, ainakin mä olen tyytyväinen ja tunnearvo ratkaisee.

http://img853.imageshack.us/img853/8086/landola.jpg
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
fox
04.03.2012 23:06:59

loner: Hahahaa..hyvin sanottu.

No hyi, te ootte ny ihan turhankin kriittisiä.. Oon törmänny aivan hyvin soiviin ja muutenkin asiallisiin Landoloihin..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)