Kyllä tuosta voisi taloyhtiön isännöitsijälle mainita. Virkavaltaahan tuolla asialla on turha vaivata, mitään ei (ilmeisesti) ole viety ja hankala tuosta on mitään petoksen yritystä tms. saada todistettua. Mutta isännöitsijää "esimiehenä" voi hyvinkin kiinnostaa talkkarin epämääräiset jä hämärät touhut. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Se ei ollut vissiin tienny niistä kahesta soittimesta ku ne oli hiukka piilossa mutta se sähkökitaran perään se oli varmaan kuolannu ku se oli komiasti seinällä. Niin pitääs varmaan kysyä joltaki että oliko siellä kenties jotakin mikä nyt olis talonmiehellä. Oliskai se äijä jotaki mainaasnu jos Manu sille velkaa ois ollu. Vai? Hitto ku muistais mitä tuli sanottua... ainiin, Pastilli? |
Joo'o. (Kyl mä Kari nyt löysin tän sun juttus josta sä mainittit.) Mut toisaalta, oletetaan et talkkari ei keriinny viä pölliin mitään, niin silloonhan täs kävi lähes parhain päin. Mut aika paskamaasta silti. Linnaanhan tosta sais joutua saatana. Siellä vankilas se saiski aika pinnallista BASSOA... : / Mut sitä se taitaa ettiikki. Höhöö. No I don't want any more pastilli's. I am an Kaliaattori.
It's a teal hevi touhu.
Vain lahjattomat tilukitaristit nauttivat siitä kun he saavat mollata rumpaleita :D |
Ja sähän tiedät taustat? Mikä tän talkkarin ja muusikon suhde oli jne. Joku alkoholisti-muusikko on helposti kaverilleen tonnin pystyssä ilman että siitä on missään paperilla mitään. En yritä sanoa, että tässä tapauksessa on näin, mutta ihmeen helposti täällä on porukka taas jakamassa tuomioita täysin pinnallisin tiedoin varustettuna. Oletko sä se talkkari? No ei vaan. Lucifer on oikeessa. Vähän turhan helposti alkaa rangaistusten jako. Itse kuitenkin uskon talkkarin olleen epärehellinen. Pohjoistuuli on aina pirun kylmä, riippumatta siitä, mistä suunnasta se puhaltaa. |