Vousku 14.04.2005 12:26:18 | |
---|
Se ei pidä virettä pidemmän päälle. Ensimmäinen vuosi tai pari voivat sujua ongelmitta, mutta sen jälkeen se kaukoidän tinametalli, josta se talla on siis tehty, alkaa väsyä ja sen seurauksena vireongelmia alkaa esiintyä. Eikös siinä edelleenkin ole se Jacskon JT-580LP-talla (tai JT500)? Mulla oli tuossa kitarassa moinen: http://www.angelfire.com/bug/kaavio/Kelly3esittely.html No itellä on v97 ostettu KE-3, ja tänäkään päivänä ei ole vikaa siittä löytynyt. Ei tallasta, eikä muunkaan laadun suhteen. En tiedä mikä kenenkäkin mielestä sitten on laatua ja mikä ei. Kriteerejä on monia. Miksi kuunnella huonoa musiikkia kun sitä voi tehdä myös itse? |
Velli 14.04.2005 12:41:05 | |
---|
No itellä on v97 ostettu KE-3, ja tänäkään päivänä ei ole vikaa siittä löytynyt. Ei tallasta, eikä muunkaan laadun suhteen. En tiedä mikä kenenkäkin mielestä sitten on laatua ja mikä ei. Kriteerejä on monia. Itse en tuon laatuun ollut ollenkaan tyytyväinen, mutta hyvä jos itse pidät omastasi. Näin löytyy kaikille kitaroille ostajia :). |
suoperkele 14.04.2005 16:15:46 | |
---|
Se ei pidä virettä pidemmän päälle. Ensimmäinen vuosi tai pari voivat sujua ongelmitta, mutta sen jälkeen se kaukoidän tinametalli, josta se talla on siis tehty, alkaa väsyä ja sen seurauksena vireongelmia alkaa esiintyä. Eikös siinä edelleenkin ole se Jacskon JT-580LP-talla (tai JT500)? joo ihan totta tuo talla homma.. meikälläkin tuo talla vähän reistailee.. ei pidä virettä |
SininenIII 14.04.2005 16:45:57 (muokattu 14.04.2005 16:46:19) | |
---|
Kysynpä tähän väliin että tarkottaako tosa RR3 TR:ssä toi tr vain ja ainoastaan transparent värejä? TR= Transparent Red, TB= Transparent Blue, DCB= Deep candy blue jne... |
WildChild89 15.04.2005 19:58:47 | |
---|
TR= Transparent Red, TB= Transparent Blue, DCB= Deep candy blue jne... Kiitos. No miten on lähteekö teistä vittu vielä meteliä??!?!?!!!! jOLAdiDiUU. |
Luotomeister 25.06.2007 19:10:02 | |
---|
Ihan kuin tätä olis kysytty ennenkin... Yleisen mielipiteen mukaan nuo LTD:t ovat parempaa tavaraa kuin halpis Jacksonit tätä nykyä. just toisin päin!!! jacksonit ovat paljon parempia. osatkin ovat laadukkaampia |
Luotomeister 25.06.2007 19:11:32 | |
---|
Se ei pidä virettä pidemmän päälle. Ensimmäinen vuosi tai pari voivat sujua ongelmitta, mutta sen jälkeen se kaukoidän tinametalli, josta se talla on siis tehty, alkaa väsyä ja sen seurauksena vireongelmia alkaa esiintyä. Eikös siinä edelleenkin ole se Jacskon JT-580LP-talla (tai JT500)? joo ihan totta tuo talla homma.. meikälläkin tuo talla vähän reistailee.. ei pidä virettä 2006 vuoden jälkeen tallat ovat tehty laadukkaammasta metallista. |
Muuki 25.06.2007 19:29:55 | |
---|
Pitäiskö aloittajan matkustaa 2 vuotta ajassa taaksepäin? Ei hemmetti, miksi näitä täytyy nostaa. Kommentoisit vaikka vapaamuotoiseen keskusteluun. :( "The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him."
-Vanishing Point |
anssopikasso 26.06.2007 20:19:45 | |
---|
Eiss. Oiskohan tuossa Masse Jr kohtapuolten.. :D Ja itse keskusteluun: SÄÄSTÄ VITUSTI RAHAA JA TILAA JACKSON JA ESP CUSTOMIT JA PÄÄTÄ KUMPI ON PAREMPI; JA LYKKÄÄ PASKEMPI VAIKKA johonki. Nuo lisenssifloikat on _KAIKILLA_ merkeillä muropakettikamaa, joskus tulee hyvä yksilö, joskus paska. Koita keppejä ja osta se joka passaa SUN käteen ja korvaan, älä osta sitä joka passaa muiden kouraan koska eihän ne sillä tuu soittelemaan. Sitte iltasin hinkkaat sen kitaran EsaNahalla(TM) kiiltäväksi ja nukut sen kanssa Hittolaane. Paviaanit runkkaa ja rallattaa! |
-mr.crowley- 27.06.2007 17:35:41 | |
---|
Lainaan tätä ketjua. Onko kenelläkään kokemuksia jackson dxmg stä |
Muuki 29.06.2007 00:04:52 | |
---|
Eiss. Oiskohan tuossa Masse Jr kohtapuolten.. :D Ja itse keskusteluun: SÄÄSTÄ VITUSTI RAHAA JA TILAA JACKSON JA ESP CUSTOMIT JA PÄÄTÄ KUMPI ON PAREMPI; JA LYKKÄÄ PASKEMPI VAIKKA johonki. Nuo lisenssifloikat on _KAIKILLA_ merkeillä muropakettikamaa, joskus tulee hyvä yksilö, joskus paska. Koita keppejä ja osta se joka passaa SUN käteen ja korvaan, älä osta sitä joka passaa muiden kouraan koska eihän ne sillä tuu soittelemaan. Sitte iltasin hinkkaat sen kitaran EsaNahalla(TM) kiiltäväksi ja nukut sen kanssa Hittolaane. Haha, plussa :D Niin, ja tuosta Jacksonin DXMG:stä; ei valitettavasti ole kokemuksia, olen kylläkin nähnyt kyseisen härpäkkeen metallikäytössä ja se soi kauniisti. Muuten, miksen löytänyt DXMG:tä thomannin sivuilta haulla? Ihmetyttää.. "The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him."
-Vanishing Point |
musaniko 30.06.2007 17:01:09 | |
---|
just toisin päin!!! jacksonit ovat paljon parempia. osatkin ovat laadukkaampia Tää on kyl ihan paras. Vastikään ko. kommentoija kysyi ite jaskoista ja ei ollut omistanut yhtään. Tuskin edes kokeillutkaan. :D |