Mulla on kaupan Mesan Formula. Sopisi kivasti yhteen ton sun päätteeskin kanssa, ja täyttää noi sun vaatimukset. Paitsi että ne leadsoundit ovat aika fuusiota, ei minusta mitään junttaa. En tykännyt. "Look behind you, a three-necked guitar!"
|
Mulla nyt ei ole mitenkään hirveästi kokemusta noista räkkietusista. Kolme kappaletta moisia omistan, enkä niihin ole yhteensäkkään laittanut rahaa yli 400€! Viimeisin ostos oli Peavey Rockmaster, kolmekanavainen putkietunen releohjauksella, cleanilla oma EQ, säröillä jaettu, jokaiselle kanavalle oma FX-loop, säröille myös yhteinen ja vielä masterlooppi. Ja tuosta maksoin 150€, että 500€ saa kyllä vaikka jokaiselle kanavalle oman EQ-spedun looppiin tms. Ulkoinen EQ voi olla tarpeen, koska tuossa on varsinkin clean-kanavassa huonosti toimiva middle-säätö ainakin mulle. Harmony-centrallissa joku väitti saaneensa asiaa korjattua pienellä modifikaatolla, mutta tiedä häntä. Säröt tuossa on mun makuun, erittäin hyvä atakki ja EQ osasto on aktiivinen eli laidasta laitaan löytyy. |