Aihe: Uusi tallamikki stratocasteriin
1 2
Shaft
10.04.2005 18:33:31
Kinman, mikäli pitää olla hurinaton.
Ze Kink
31.05.2005 21:39:24
Nytpä tämä nousee. Eli sunnuntaina lähden kohti Kanadaa, ja sieltä aattelin nyt kattella ainakin tallamikkiä, tai mahdollisesti koko settiä jos ovat kovin paljon halvempia.

Hs-3 mietin nyt että tallaan laittaisin kuitenkin, mutta muista en tiedä. Tulin myös harkinneeksi Lace Sensoreita, mutten tiedä niistä juuri mitään.

Neuvoja otetaan vastaan.
Rölö
dfloreno
31.05.2005 22:50:57

Nytpä tämä nousee. Eli sunnuntaina lähden kohti Kanadaa, ja sieltä aattelin nyt kattella ainakin tallamikkiä, tai mahdollisesti koko settiä jos ovat kovin paljon halvempia.
Hs-3 mietin nyt että tallaan laittaisin kuitenkin, mutta muista en tiedä. Tulin myös harkinneeksi Lace Sensoreita, mutten tiedä niistä juuri mitään.
Neuvoja otetaan vastaan.

Ei kannata laittaa lace sensoreita, jos noi muut mikit on susta hyviä; noi lacet on hyviä, mutta ihan eri soundiset ja oloiset. Jos hurinatonta menoa etit, niin ehdottomasti Kinmanit, ne soi ja käyttäytyy ihan kun noi perinteiset mikit. Hs-3:sta en osaa sanoa sen enempää, varmaan aika hyvä :-).
God made me funky
Ze Kink
01.06.2005 18:17:11
Ei kannata laittaa lace sensoreita, jos noi muut mikit on susta hyviä; noi lacet on hyviä, mutta ihan eri soundiset ja oloiset.

Hmm, siis mitenkä nuo nyt eroaa "tavallisista" mikeistä? Tiedän että ovat huminattomat, mutta siihen tietoni jäävätkin.
Rölö
Jouni
01.06.2005 20:27:22
Minun soittooni ainakin istui tuo HS-3 kuin nenärähmä ovenkahvaan.. Ja olen soitellut sillä niin jatsileadeja kuin kasariheviäkin aikanaan. Nykyään palvelee bluessoitossa kuin unelma. Suosittelen.

Toivottavasti et pety (mikäli siihen päädyt) tämän hehkutukseni jälkeen, mutta kuten aiemminkin todettua, nämäkin ovat mielipideasioita ja tuo on istunut minun soittooni hyvin..

Hyvää kanadanmatkaa.. :-)
"On siinä pojilla piuhat ja saundit..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)