Aihe: Kokemuksia DanElectron mini pedaaleista
1 2
fridgebuzz
05.04.2005 13:23:42

Tremolo on mullakin ollut laudassa kiinni ilmestymisestään asti, on saanut runtua siinä missä muutkin pedaalit (jos ei enemmän), toimii kuin unelma. Loistavasoundinen (jos noin voi tremolopedaalista sanoa) pedaali. Ei ole ollut mitään ongelmia. Myös Chicken Salad vibraton omistin, ei ollut sellainen mitä hain.
POISTETAAN: Ibanez Modern Fusion; vaihto esim. virityskoneistoon, mikkeihin, muihin pedaaleihin (mm. EQ, Enhancer)
dfloreno
05.04.2005 17:36:30

Mulla oli Milkshake, eli chorus. En tiedä oliko yksilössäni vikaa mutta choruksen vibessä tuli yläpäässä selvästi tappi vastaan ennenkuin uusi kierto lähti liikkelle. Eli ei pyörinyt sujuvasti.

Tää ongelma esiintyy myös siinä Cool Cat Choruksessa ja mun mielestä noissan BOSSinkin joissain choruksissa, oisko ainakin CE-3... Cool Catissa se oli kyllä todella häiritsevä, vaikka soundi muuten ok.

Ja tosiaan, mulla on ollut Tunamel jo 3 vuotta laudassa kiinni ja ei mitään ongelmia, kestänyt jopa parit viimekesän ulkoilmakeikan vesisateet :).
joo, ei lähe.
Chemo
05.04.2005 19:43:17

Surf 'n Turf: ihan toimiva kompressori, ja hinta/laatusuhde on mainio. Kompura sopii tämmöiseksi pikkupedaaliksi, kun sitä ei tarvitse polkea usein päälle ja pois, kuten vaikka jotain säröä.

SnT on ollut mulla muutaman vuoden, mutta ei oo juuri nyt aktiivikäytössä. En aio kuitenkaan luopua tuosta.
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
konehes
06.04.2005 13:21:33
Tää ongelma esiintyy myös siinä Cool Cat Choruksessa ja mun mielestä noissan BOSSinkin joissain choruksissa, oisko ainakin CE-3... Cool Catissa se oli kyllä todella häiritsevä, vaikka soundi muuten ok.

Ai, enpä ole koskaan huomannut mitään tuollaista omassa Cool Catissani. Loistava Chorus, vaikkakin vähän mieto.
Musiikki on parhaimmillaankin paskaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)