Aihe: Hyvää kitarahuoltajaa etelä-suomessa?
1 2 3 4
DeWilde
30.03.2005 17:41:16
Heinolasta löytyy Pasi Luoto.

http://www.basementguitars.fi/

FAQ-ainesta?
Hevi on parhaimmillaankin paskinta.
Migo
30.03.2005 17:51:19
J. Salo

Järvenpää
040 775 5099
jarno.salo@surfeu.fi

Missäpäin järvenpäässä?? Ja ihan ylipäätänsä etsin järvenpää-helsinki akselilta noita huoltajia. Mites sitten noiden hinnat eroaako paljon ja onko työlaadulla eroja? Osaako kukaan sanoa?
Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....?
qranck
30.03.2005 22:05:13
Tuntuu tosiaan Oeschilla olevan tuo aikataulupuoli hyyyvin venyvä. Samanlaisia kokemuksia täälläkin. Vaan eipä se tunnu herraa itseään haittaavan...
Ben_D
30.03.2005 22:11:53

Tuntuu tosiaan Oeschilla olevan tuo aikataulupuoli hyyyvin venyvä. Samanlaisia kokemuksia täälläkin. Vaan eipä se tunnu herraa itseään haittaavan...

Luultavasti sitten vakioasiakkaat saa paremman kohtelun...
booster
30.03.2005 22:26:16
Tampereen Kitarafaktori (www.kitarafaktori.com) mainittiinkin jo, minulla on hyviä kokemuksia.
leroysmith
05.04.2005 18:22:02
onko kellään kokemuksia tapani kärnän luona käymisestä että tekeekö aikataulussa hommat ja onko kauheita hinta eroja muihin korjaajiin verrattuna? kun pitäisi oma kitara viedä sinne
...kitarismi is not a crime...
Pluto
06.04.2005 12:40:51
Missäpäin järvenpäässä?? Ja ihan ylipäätänsä etsin järvenpää-helsinki akselilta noita huoltajia. Mites sitten noiden hinnat eroaako paljon ja onko työlaadulla eroja? Osaako kukaan sanoa?

Salon verstas sijaitsee ihan Järvenpään juna-aseman tuntumassa, matkaa assalta ehkä 200 metriä. Samassa rakennuksessa on muistaakseni Puustellin myymälä, ja Salon paja on kyseisen kiinteistön kellarissa.

En osaa hintaeroista sanoa, mutta ainakin itse olen ollut oikein tyytyväinen Salon tekemiin korjauksiin ja säätöihin, sen verran kun olen hänellä kitaroita käyttänyt. Parilla kaverilla on myös Salon tekemät kitarat, ja laatupelejä ovat.
Dillon, you son of a bitch!
Olli.M
06.04.2005 13:20:07
Onko kouvolan suunnalla ketään alan ammattilaista???
Solemmie.
Tomtom
06.04.2005 13:23:05
Voisikos tähän kasata eri kaupunkien- tai alueiden huoltajat ja putsata sitten faqiksi?

Tyyliin:Pk- seutu, Turku, Tampere, Rovaniemi jne..
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
Da Make
06.04.2005 13:30:47
Joskus olen käyttänyt kitaran kitarapajalla ja olen tyytyväinen työn laatuun. Oli muistaakseni yläsatula teleen vaihdettavana. Muista ei ole kokemusta.
"Oh Yeah! E-minor!" - Patrick (from Sponge Bob) Katso omat plussasi täältä!
spellbound
06.04.2005 14:08:36
Entäs porvoo-kotka-kouvola akselilla?
Ei muuta kun lisää paskaa housuun vaan!
Migo
06.04.2005 14:15:20
Salon verstas sijaitsee ihan Järvenpään juna-aseman tuntumassa, matkaa assalta ehkä 200 metriä. Samassa rakennuksessa on muistaakseni Puustellin myymälä, ja Salon paja on kyseisen kiinteistön kellarissa.

En osaa hintaeroista sanoa, mutta ainakin itse olen ollut oikein tyytyväinen Salon tekemiin korjauksiin ja säätöihin, sen verran kun olen hänellä kitaroita käyttänyt. Parilla kaverilla on myös Salon tekemät kitarat, ja laatupelejä ovat.

Ai se liike.. Kuulin, että olisi lopettanut toimintansa??
Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....?
tonicaster
06.04.2005 18:11:29
Laitetaanpas nyt tähän samalla sitten, että löytyykös vaasasta (tai lähialueilta) ketään asiansa osaavaa tuohon hommaan?

Alakuha Jussi, Töysä, en pohjanmaalta yhtäkkiä tiedä muita paitsi se joku jannu Kokkolassa oli aikoinaan riffissä juttua..
standby
06.04.2005 19:57:55

Kuulostaa vähän erikoiselta. Vuosia olen Kristianin kanssa asioinut ja huollattanut ja säädättänyt kitaroitani sekä asennuttanut erilaisia juttuja.

Kiirettä on hänellä aina ollut (paljon asiakkaita, tekee hyvää duunia), mutta olen etukäteen sopinut sekä ajan milloin tuon kitarani sekä sen, milloin sen sitten saan noutaa. Ja aina on aikataulu pitänyt.

Sääli on, jos tällainen aikataulujen lipsuminen nyt vaikuttaa siihen mitä mieltä asiakkaat ovat hänestä kaiken kaikkiaan. Työn laatu on mun mielestä ensiluokkaista ja aina käydessä saa ihan ilmaiseksi hyviä neuvoja. Muutenkin on mukava heppu.
Corba
06.04.2005 20:08:50 (muokattu 06.04.2005 20:20:10)

Kiirettä on hänellä aina ollut (paljon asiakkaita, tekee hyvää duunia), mutta olen etukäteen sopinut sekä ajan milloin tuon kitarani sekä sen, milloin sen sitten saan noutaa. Ja aina on aikataulu pitänyt.

Sama juttu! Itse olen pari kuukautta ennen vientiä sopinut vientiajan ja koska tulen hakemaan kitaran pois. Kun vielä mainitsee, että tarttee kitaraa keikalla, niin en usko, et takaisin saanti aikataulu lipsuu...
Twist! Beat! Tulta ja tunnelmaa!!!
kiriminni
06.04.2005 20:52:51
Ruokankaalla oli oma kitara ei valittamista. Kitara oli sovittuna
päivänä valmis ja hinta-arvio piti.Samalla reissulla sai kokeilla 4000€ Dukea Floyd Rosella.
uduwudu
06.04.2005 20:54:39
onko kellään kokemuksia tapani kärnän luona käymisestä että tekeekö aikataulussa hommat ja onko kauheita hinta eroja muihin korjaajiin verrattuna? kun pitäisi oma kitara viedä sinne

Mulla oli siellä basso huollossa ja basso oli valmiina juuri silloin kuin Kärnä lupasikin. Hintoja en osaa muihin verrata, mutta eipä tuo kauhean kallista ollut. Eli voin kyllä suositella häntä. Onko Turussa edes muuten muita soitinkorjaajia?
hoffe
06.04.2005 22:35:27
Salon verstas
Kuulin, että olisi lopettanut toimintansa?

Voihan vidu, just ajattelin käyttää siellä keppini, ja kun autoa ei ole niin ei varmaa sitten tule vietyä muuallekaan...
"Musta on paras väri, kunnes löytyy jotain tummempaa."
Ben_D
06.04.2005 22:37:31

Mä kanssa soitan aina Oeschille, sovin ajan vien kitaran ja haen sovittuna päivämääränä pois. Yksinkertaista.
riff
06.04.2005 23:00:40
Menee kai ohi eteläsuomen mutta jyväskylässä suurta kunnioitusta omaava A.P. Paasonen. Firma nimeltään Jasesoi.
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)