Itselläni on Charvelin Mod4:ssa ja Mod6:ssa talttapäisillä ruuveilla ihan vakiona nuo lukkosatulat. Niin ja uudemmissa Charveleissa sekä joissakin Jacksoneissa on kuusiokoloavaimille sellainen pidike lavan takapuolella. Siinä pysyy avaimet mukana minne ikinä skitan kanssa meneekin :) Tietääkö joku muuten mistä noita kyseisiä kuusiokoloavainten pidikkeitä saisi hommattua? Haluaisin sellaisen tuohon Mod nelkkuun lisäillä... vaikka satulan saakin auki 10cent kolikolla hätätilassa niin olisi se silti hyvä että avaimet liikkuis kitaran mukana kun tuo on tuollainen "all-around" värkki :) Kuusiokolo-avain pidikkeitä valmistavat mm. Schaller (2 avainta) ja Gotoh (3 avainta). Noita pitäis saada ainakin Millbrookilta ja mahd. Musamaailmasta, Hesasta. Korjatkoon muut, jos olen väärässä. :) Itse olen kyllä sitä mieltä, että kuusiokolo-ruuvit ovat parempi vaihtoehto kuin tasakanta-ruuvit. IMHO. Ja jos hyvän työkalun kitarahommiin haluat ... osta Bondhus GorillaGrip (tm). Löytyy millisenä, tuumaisena ja tamperproofina. |