Aihe: Paskimmat kitarasoundit -thread
1 2 3 4 5 6 7 8
carlos
27.03.2005 18:13:24
Sanasta "huono kitarasoundi" mieleeni tulee ensimmäisenä The Hives.

Tässä nyt taas tullaan siihen, että mikä on sitä paskaa.
Jos hivesillä olis kauhee metallisärö alla, olisko se sitten hyvää?

En pysty sanomaan, missä olis paskin kitarasaundi.. Mutta hivesin soundi sopiin bändin musiikkiin täydellisesti!
I can't hide but I can run for miles
Guitaristi
27.03.2005 18:17:42

Tässä nyt taas tullaan siihen, että mikä on sitä paskaa.

Jep. Ennustan tästä tulevan n. 10 sivua juupas-eipäs-väittelyä.
http://www.levytukku.fi/KUVAT/namm7.JPG Roudarin unelma. Pastilli??
mathias
27.03.2005 18:20:13
Tässä nyt taas tullaan siihen, että mikä on sitä paskaa

Nimenomaan. En tarkoittanutkaan tuota kommenttiani miksikään absoluuttiseksi totuudeksi, vaan kyse oli ainoastaan omasta mielipiteestäni.
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
Les Fender
27.03.2005 18:44:14
Joskus aivan paskat saundit kuulostaa hianoilta. Esim Beckin Odelay cdllä on joitain riffejä jotka on soitettu ihan hirveillä saundeilla.... toimii...
carlos
27.03.2005 18:45:51
Nimenomaan. En tarkoittanutkaan tuota kommenttiani miksikään absoluuttiseksi totuudeksi, vaan kyse oli ainoastaan omasta mielipiteestäni.

Millainen soundi sitten Hivesille olis parempi? Jos vain sitä kitarasaundia muutettais?
I can't hide but I can run for miles
Meisseli
27.03.2005 18:46:16

Shittikin voi olla hyvää..
Mull' on rytmi veressä, ja housut jalassa! www.strangefruitband.net
jannu
27.03.2005 18:47:37
Niissä biiseissä mitä olen kuullut Creamilta on mielestäni todella huonot kitarasaundit. Mutta mä oonkin hifistelijä.

Heh... Mun mielestä taas Claptonin soundit esim Disraeli Gearsilla on aivan kunikaat. Fuzz=ihQ.
:)

Täältä mielipiteiden aitastani voin myös kaivaa kamalimman soundin. Se on Ritchie Samboran soolosoundi Bon Jovin "Always":ssa.
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
Hammett89
27.03.2005 19:02:23

asiasta toiseen :S varmaan väärä topicci mutta sanonpa kuitenkin Justicesta sen verran että mun mielestä snaresoundi on surkea :S Kitarasoundin kanssa olen kyllä samaa mieltä, parempaa saa hakea! eka posti! aplodeja lol :D
mathias
27.03.2005 19:07:07
Millainen soundi sitten Hivesille olis parempi? Jos vain sitä kitarasaundia muutettais?

Mikä minä olen muiden soundeja muuttelemaan. Jokainen vetää niinkuin parhaakseen näkee. Osa tykkää, osa ei. Makuasioita.
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
Jormaz
27.03.2005 19:24:07
Mikä minä olen muiden soundeja muuttelemaan. Jokainen vetää niinkuin parhaakseen näkee. Osa tykkää, osa ei. Makuasioita.

Ehkä vika ei ole soundeissa vaan siinä että The Hives on ärsyttävää skeidaa. Näin täälläpäin :)
Jos joku ei uppoa musiikillisesti niin ei välttämättä tule annettua mahiksia niille soundeillekaan.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
LaXu
27.03.2005 19:34:14
Joskus aivan paskat saundit kuulostaa hianoilta. Esim Beckin Odelay cdllä on joitain riffejä jotka on soitettu ihan hirveillä saundeilla.... toimii...

Totta. Esim. Roy Buchanan veti sellaisella tosi diskanttivoittoisella soundilla, mutta jotenkin se sopii niihin biiseihin mainiosti.
Härski
27.03.2005 21:00:41
Kitarasaundit muuttuvat välittömästi aikas paskaksi jos vähänkään käytetään chorusta tai flangeria.

Olet väärässä. Tai no, flangeri nyt on vähän semmonen vätyslaite, phaser on parempi.
Pluto
27.03.2005 21:01:48
Rasmus livenä.
Dillon, you son of a bitch!
elbowski
27.03.2005 21:03:43
Rasmus livenä.

HOHO! Joo, saundit ovat aivan mielettömän huonot. Sama juttu Apulannalla.
Se en ollut minä, se oli Pastilli???
IMIK #25
Ärlä #017
Pluto
27.03.2005 21:05:29
HOHO! Joo, saundit ovat aivan mielettömän huonot. Sama juttu Apulannalla.

Joo, siis mä en ainakaan haluais enkä kehtais soittaa niillä soundeilla. En vaan pystyisi nauttimaan siitä.
Dillon, you son of a bitch!
Jucciz
27.03.2005 21:22:44
Täältä mielipiteiden aitastani voin myös kaivaa kamalimman soundin. Se on Ritchie Samboran soolosoundi Bon Jovin "Always":ssa.

Ja ei muuten ole. Rotovibe on hieno laitos.

Kamalimmat kitarasoundit tuntuu tänä päivänä olevan suurimmalla osalla pipohevibändeistä. Keskiääniä tulee ikävä.
kalamies#11 >-)))>
« kalusto · räpellystä »
Miikathebest
27.03.2005 21:26:44 (muokattu 27.03.2005 21:31:18)

Siinä illusion livessä on slashin soundi ainakin aika huono, mutta levyillä sillä on erinomainen soundi...
Tulipa mieleeni valvet revolver conanissa... hyi sentään... mitäköhän siinäkin oli käynyt...

Nämä nykyaikaiset sirinäsurinametallisounditkaan eivät oikein miellytä. mm. Nightwish, bodom ja kaikki jenkkipaskametalli yms. Siihen vielä se lätisevä bassari ja compurat päälle, niin voi ei..
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
Timesby
27.03.2005 21:31:58 (muokattu 27.03.2005 21:32:34)

Living Colorin kitaristilla on ihan hirvittävä soundi. Kuulostaa fenderin frontmanilta, mikä itsessään ei olisi miinus, jos vahvistimena todellakin olisi frontman.
"Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään."
Boltsa
27.03.2005 21:46:12 (muokattu 27.03.2005 21:47:49)
Makuasioita, mutta aika harvoin löytää pitkäsoitolta oikein huonoa soundia. Ja mikä nyt on mun mielestä hyvää niin esim. Stam1nan uutukaisella on loistavat kitarasoundit.

EDIT: ja kyllä mun mielestä nu-metalkitarasoundit vaan aikasta hyviä on. Esim Papa Roachin Infest levyllä on aika loistavat. Tai sellainen jenkkibändin kuin Pillar.
No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki!
Torniojaws
27.03.2005 21:50:15

Valitettavasti lähes kaikki 80-luvun metallilevytykset, varsinkin silloin kuin CD tuli yleiskäyttöön - onhan se lisädiskantti hieno asia, mutta kun muuta ei sitten melkein ollutkaan.
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)