Stone 19.02.2005 10:08:13 | |
---|
Hey Stone, Mun mielestä Blues Juniorissa itsessään on superhyvä kermainen soundi hieman yliohjattuna, tarvitko todella pedaalia siihen? Säädä tasot kitarasta ja skitan volumepotikka täysille sitten soolojen ajaksi... edit: vai oletko vaihtanut putket vähempigainisiksi? Ei, kyllä putket ovat ihan alkuperäis tyyppiset. Tuo samainen ajatus on käynyt itsellänikin mielessä, mutta kenties "vain aavistus" lisä säröä. Mutta en voi valittaa perussaundista pätkääkään. "It´s Only Rock´n´Roll (But I Like It)" |
MrGuitarist 19.02.2005 14:02:58 | |
---|
Sparkle Drivelle ylistyksiä täältäkinpäin. Pelkästään tuolla pärjäisin tarvittaessa. Mutta en halua, tykkään polkea ;) |
jami87 19.02.2005 16:35:25 | |
---|
Aina tulee sitä Bossin pluus traiveria (eli BD-2:sta) kehuttua ja niin nytkin. Erinomaisin ja hyödyllisin pedaali, jonka olen omistanut. Irtoo niin soolobuustit, kevyet rosot kuin kunnon tiukat rokkisärötkin. Monipuolinen vekotin. Myin omani pois kuukausi sitten huutavan rahapulan takia ja kaduttaa ja on ikävä nyt jo. :( I'm Rock, but I don't Roll... |
Stone 19.02.2005 20:35:01 | |
---|
Kiitos teille, tykästyin Sparkle driven sekä Boss sd-1 soundiin ja näytin samplet myös tutulleni. No kaveri väänteli fulldrive 2 potikoita saadakseen "samanhenkistä" blues fiilaria ja totta tosiaan, mun mielestä se sai aivan loistavat soundit. Pehmeä od ilman suurempia äänen värityksiä. Taisi osua suoneen, mihin itse en ko. palikalla aikaisemmin pystynyt. Täytyy vaan laittaa kaverin säädöt muistiin, oli ne sen verran veren pysäyttävät soundit :) "It´s Only Rock´n´Roll (But I Like It)" |