Aihe: Voisiko varastetuille kamoille olla oma alue?
1 2
Kimmo72
17.02.2005 18:08:51 (muokattu 17.02.2005 18:13:33)
No lukittu ei sitten taas toimis kun sinne ei vois jättää niitä ilmotuksiakaan.

Niin mutta soveltaa siihen hieman tuota mimimerkki p130 ideaa myös... vai meneeks tää jo vähä hankalaks :P

E: Siis se olis jonkun tietyn ajan tuossa näkyvillä kuten nytkin ja sitten jollei mitään tapahdu, se siirrettäisiin lukittuun ketjuun...?? Onkohan tässä nyt mitään järkeä?

toinen E: Tai sitte kirjoittas varastettu ilmon suoraan modelle joka heittäisi sen sitte sinne lukittuun osastoon...

(mulla on kuumetta)
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
jami87
17.02.2005 20:35:03
Entäpä jos varastetut kitarakamppeet näkyis ennen ku varsinaiselle Kitarakamat-alueelle pääsee? Eli se olis oma Varastetut kitarakamppeet -palsta, jonka alareunassa olis linkki Kitarakamat-keskustelualueelle vähän niinku toi Keskustelun säännöt -sivu.

Tämä siis:
http://muusikoiden.net/keskustelu/rules.php?

Toi Keskusteluun-namiska olis korvattu Kitarakamat-nappulalla, ja se olis sijotettu sivun alareunaan, että varastetut tavarat osuis ees jotenkin silmään.

Mulla on vähän kuumetta ja poskiontelotulehdus, joten voi olla tyhmä ja kuumehoureinen idea, mutta itestä ainakin tuntuis ihan järkevältä.
I'm Rock, but I don't Roll...
32788
17.02.2005 20:45:02
Entäpä jos varastetut kitarakamppeet näkyis ennen ku varsinaiselle Kitarakamat-alueelle pääsee? Eli se olis oma Varastetut kitarakamppeet -palsta, jonka alareunassa olis linkki Kitarakamat-keskustelualueelle vähän niinku toi Keskustelun säännöt -sivu.

Mun mielestä sen sääntösivunkaan ei tarttis olla siinä, pitää vaan turhaan klikkailla, että pääsee keskustelualueelle... Tohon etusivulle vois tehä vaikka jonkun osion (samanlaisen kuin esim. Keikat tjsp.), jossa uusimmat varastetut olisivat vaikka punaisella... Siitä niitä ehkä jaksaisikin lukea. Sitten niitten uudempien alapuolella olisi vaikka linkki omalle keskustelualueelle.
Tohon mä kyllä sitä bensaa laitoin...
Gypsy
17.02.2005 21:45:24 (muokattu 17.02.2005 21:47:02)
Mun mielestä sen sääntösivunkaan ei tarttis olla siinä, pitää vaan turhaan klikkailla, että pääsee keskustelualueelle...

Tuolla omalla sivulla on tämmönen: Näytä keskustelun säännöt. ja siitä voi ottaa rastin pois niin sitten ei pitäis näkyä sääntösivua. En tosin oo kokeillu.

Lisäys: Toimii se.
Tompsi
17.02.2005 23:46:46
Tuolla omalla sivulla on tämmönen: ja siitä voi ottaa rastin pois niin sitten ei pitäis näkyä sääntösivua. En tosin oo kokeillu.

Lisäys: Toimii se.

Voi pyhä vihannes, siellä on myös "Avaa linkki uudessa ikkunassa" -optio. Enpä olekkaan kuin muutaman vuoden hakannut päätä seinään näiden "M.netin paskojen linkkien" kanssa. Ei sen suuri vika tarvitse olla, kunhan se on päässä...
Gypsy
18.02.2005 00:01:48 (muokattu 18.02.2005 00:03:01)
Enpä olekkaan kuin muutaman vuoden hakannut päätä seinään näiden "M.netin paskojen linkkien" kanssa.

Noi on vasta ihan uusia juttuja. Tuli tässä vähän aikaa sitten kun m.netistä tuli 3.1.

Lisäys: Tuolla backstagella on lista mitä uusia ominaisuuksia tuli, ja kai niitä tulee lisääkin: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=27&t=81695&o=0&co=0
kulmahiomakone
18.02.2005 00:28:20
Voi pyhä vihannes, siellä on myös "Avaa linkki uudessa ikkunassa" -optio. Enpä olekkaan kuin muutaman vuoden hakannut päätä seinään näiden "M.netin paskojen linkkien" kanssa.

Vaihda selainta ja avaa linkit uusiin tabeihin rullaa painamalla. On meinaan näppärää. Montaa en vaihtaisi ja yksi niistä on tabbed browsing.
Tompsi
18.02.2005 00:37:08
Noi on vasta ihan uusia juttuja. Tuli tässä vähän aikaa sitten kun m.netistä tuli 3.1.

Lisäys: Tuolla backstagella on lista mitä uusia ominaisuuksia tuli, ja kai niitä tulee lisääkin: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=27&t=81695&o=0&co=0

Huh, hyvä tietää että ei tullut sittenkään päätä taottua lommoille ihan turhan takia...
kulmahiomakone
18.02.2005 11:31:21
Mun mielestä on aika absurdia, että m.netin lukijat yritetään saada "pakolla" tietoisiksi varastetuista tavaroista. Mietitään sitä, että miten kaikki tulisivat lukeneeksi mitä kulloinkin on varastettu ja hylätään palstan kehitysehdotuksia sen perusteella, että ihmiset eivät tällöin tulisi lukeneeksi viestejä, jotka eivät heitä kiinnosta.
Kimmo72
19.02.2005 10:49:26
Katos vaan. Kävin just tuolla bäbdi -osastolla, jossa en yleensä ikinä käy. Sielläkin näytti olevan yksi varastettu -ilmoitus jätetty 3.1. Tämänkin takia alisi parempi jos ne olisivat kaikki samassa paikassa eikä missä sattuu hujanhajan. Ja koska muitakin toki varastetaan kuin kitarakamoja, suosittelen niille jotain omaa palstaa.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)