Ze Kink 25.01.2005 10:05:03 | |
---|
ei todellakaan pidä paikkaansa. Ei niin. Itse ottaisin tuon mmv bo:n, eli sen kiinteätallaisen esp ltd:n. |
luopio 25.01.2005 18:12:33 | |
---|
Espi kiinteä. niinpä, halpa floikka on kirous... räppärit vituttaa |
mtt76 25.01.2005 19:20:04 | |
---|
Jos on pakko olla Rhoads-kopio, niin selvitä missä kohtaa on pluginreikä. Jos se on väärässä kohtaa, niin istualtaan soittaminen ei onnistu. Aito RR-design toimii istualtaan soitettaessa erinomaisesti, eilen viimeksi testasin kaverilla. Plugin pitää tulla riittävän ylös yläsarvessa että se ei osu jalkaan. Ystävän neuvo: osta basso matalia vireitä varten. -Jucciz |
Spike 25.01.2005 19:31:21 | |
---|
niinpä, halpa floikka on kirous... Tainnu sit osuu kohdalle vaan hyviä halpisfloikkia. Mikä niissä muka pettää? So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Lego 25.01.2005 19:39:16 | |
---|
Tainnu sit osuu kohdalle vaan hyviä halpisfloikkia. Mikä niissä muka pettää? Porukka ei vaan osaa. P = U * I |
BeeKoo 25.01.2005 20:09:41 (muokattu 25.01.2005 20:10:06) | |
---|
Aito RR-design toimii istualtaan soitettaessa erinomaisesti, eilen viimeksi testasin kaverilla. Plugin pitää tulla riittävän ylös yläsarvessa että se ei osu jalkaan. Tietääkö kukaan, onko tällä RR:n designilla (siis bodyn muodolla) jotakin tekemistä sen kanssa, että Randy itse oli alkujaan klassisen kitaran miehiä? |
Shagrion 25.01.2005 20:26:16 | |
---|
no tuosta Jaakon versiosta löytyy myös floikaton versio.. mutta mutta mä en ymmärrä mikä vittu ihmisillä on nii tuota floikkaa vastaan? ei mulla oo tullut viellä yhtäkään ongelmaa vastaan floikkien kans ja floikallinen kitara ollu jo 6 vuotta.. hyviä ne on jos osaa käyttää.. Christians to ashes, angels to dust |
VÄKIPÄÄ 25.01.2005 21:03:07 | |
---|
Turhaa paskanjauhamista. Jos ei suomenkielen sisälukutaito riitä tekstin ymmärtämiseen, vaikka siellä on kielioppivirheitä niin kannattais varmaan hakeutua tukiopetukseen. Ei sulle tule englanninkielisellä palstallakaan kukaan aukomaan päätään, vaikka ei kielioppi ihan putkeen mene. Kyllä sen tekstin sisällön kaikki ymmärtää. On tää hieno palsta. Joku tulee ensimmäistä kertaa kysäsemään jotain niin täällä on ties mitkä poliisit vastassa. Hjuva hjuva. nii no tääl ei paskaa muute jauhetakkaa ei oo lukia homma hakeutuu luki opetuksee jos kirjottaja ei osaa kirjottaa englanni kielisil sivuil ei kukaa purnaa ku ei amerikkalaiset osaa oikeesti englantii ne kirtjottaa ja kaikki ymmärtää kyl et ei ulko maalaiset kirjota niiku semmoset jotka puhuu englantii äidin kielenää ja sit mua vituttaa ku jengi kirjottaa nykyään kaiken jollai vitu irqqi peelo xiit ihq!!!1!!!!11 lol ounattu hä meinigil et ei saa vitu mitää vitu selvää vitu |
Spez 25.01.2005 21:33:53 (muokattu 25.01.2005 21:34:55) | |
---|
Jos on pakko olla Rhoads-kopio, niin selvitä missä kohtaa on pluginreikä. Jos se on väärässä kohtaa, niin istualtaan soittaminen ei onnistu. Aito RR-design toimii istualtaan soitettaessa erinomaisesti, eilen viimeksi testasin kaverilla. Plugin pitää tulla riittävän ylös yläsarvessa että se ei osu jalkaan. Rationaalisesti ajatteleva ostanee kuitenkin itselleen parhaan kitaran plugin sijainnista huolimatta, ja hankkii itselleen kulmaplugilla varustetun piuhan. Jolloin plugin sijainti alasarvessa ei pääse häiritsemään. Jason Becker. |
Kampuzzjeah! 25.01.2005 21:42:34 | |
---|
Tainnu sit osuu kohdalle vaan hyviä halpisfloikkia. Mikä niissä muka pettää? ne ei yksinkertaisesti pidä virettä Jos täällä yksikään osaa soittaa kitaraa paremmin kuin minä niin.........se ei ole mikään ihme.
ois myynnissä behringer GX-108 firebird 40€.pistä viestiä jos kiinnostaa. |
mhaarala 25.01.2005 21:55:21 | |
---|
No ei minulla ole pahemmin noita vireongelmia ollut, vaikka on ollut sekä Jacksonin että ESP-LTD:n halvimmasta päästä olevat lisenssivärkit. Jacksonin (Performer PS2) floikassa häiritsi lähinnä huonot hienoviritysruuvit ja surkea kammen kiinnitys, ESP-LTD:ssä lähinnä kampeen nopeasti syntyvä klappi ja se, että pitää tehdä itse sopiva avain kielen kiinnitysruuvien avaamiseen ja kiristämiseen. Mutta varsinaisia vireongelmia ei ole ollut. |
luopio 25.01.2005 23:18:47 | |
---|
Tainnu sit osuu kohdalle vaan hyviä halpisfloikkia. Mikä niissä muka pettää? Vire pysyy omasssani kohtalaisen hyvin, mutta vireeseen laittaminen ei ole herkkua koska hienosäätö ei ole tarkkaa. Lisäksi floikka lonksuu välilä käytettäessä ja saattaa jädää hieman eriasentoon kuin ennen vääntöä. Tämä tietenki vaikuttaa vireeseen. Omassa floikassani myös jouset ovat liian löysät, koska bendatessa floikka joustaa mukana ihan vitusti liikaa. Muutenki kielten liiallinen joustaminen on vittumainen ominaisuus. Lisäksi kampea on vaikeaa kiristää jäykäksi niin, että se myös pysyisi jäykkänä käytön aikana. Vieläkö tarvitsee keroa lisää vai havainnolistaako tämä edes vähän? Ja kyllä olen koittanut useampaa kuin yhtä lisenssifloikkaa. Kyllähän sillä kuitenki alkuun pääsee, jos joskus aikoo kunnollisen hommata. Pitemmällä tähtäimellä mielestäni kuitenkin kehno laite tämä lisenssifloikka. räppärit vituttaa |
luopio 25.01.2005 23:23:38 | |
---|
Jos on pakko olla Rhoads-kopio, niin selvitä missä kohtaa on pluginreikä. Jos se on väärässä kohtaa, niin istualtaan soittaminen ei onnistu. Aito RR-design toimii istualtaan soitettaessa erinomaisesti, eilen viimeksi testasin kaverilla. Plugin pitää tulla riittävän ylös yläsarvessa että se ei osu jalkaan. Jos on pakko ostaa Rhoads-mallinen kitara kannattaa totutella ajatukseen että enimmäkseen tulee soiteltua seisaalteen. Oikeesti ton mallista kitaraa ostaessa ei sitä istueltaan soittamista kannata ensiksi ajatella. Dinky sopii syliin ihanasti. räppärit vituttaa |
Ben_D 26.01.2005 00:27:03 | |
---|
Jos on pakko ostaa Rhoads-mallinen kitara kannattaa totutella ajatukseen että enimmäkseen tulee soiteltua seisaalteen. Oikeesti ton mallista kitaraa ostaessa ei sitä istueltaan soittamista kannata ensiksi ajatella. Dinky sopii syliin ihanasti. Ei ole mitään ongelmia soittaa istualtaan. Oletko kokeillut? |
mtt76 26.01.2005 00:53:06 | |
---|
plugin sijainti alasarvessa ei pääse häiritsemään. Kyllä se häiritsee :) Ystävän neuvo: osta basso matalia vireitä varten. -Jucciz |
LaXu 26.01.2005 01:09:08 (muokattu 26.01.2005 01:09:36) | |
---|
Tietääkö kukaan, onko tällä RR:n designilla (siis bodyn muodolla) jotakin tekemistä sen kanssa, että Randy itse oli alkujaan klassisen kitaran miehiä? Tokkopa. Kyllähän monet muut kitarat sopivat paremmin tuossa klassisessa asennossa soitettaviksi. Randy tykkäsi noista Flying V-kitaroista joten se lähti varmaan enemmän siitä. |
Spez 26.01.2005 07:09:28 | |
---|
Kyllä se häiritsee :) Ei minua. Tiedä sit. Jason Becker. |
Migo 26.01.2005 11:16:27 | |
---|
ne ei yksinkertaisesti pidä virettä Joo jotkut pitäää ja jotkut ei. Itselläni laite on toiminut mainiosti. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Spike 26.01.2005 14:20:29 | |
---|
Vire pysyy omasssani kohtalaisen hyvin, mutta vireeseen laittaminen ei ole herkkua koska hienosäätö ei ole tarkkaa. Lisäksi floikka lonksuu välilä käytettäessä ja saattaa jädää hieman eriasentoon kuin ennen vääntöä. Tämä tietenki vaikuttaa vireeseen. Omassa floikassani myös jouset ovat liian löysät, koska bendatessa floikka joustaa mukana ihan vitusti liikaa. Muutenki kielten liiallinen joustaminen on vittumainen ominaisuus. Lisäksi kampea on vaikeaa kiristää jäykäksi niin, että se myös pysyisi jäykkänä käytön aikana. Minkä takia se jää eriasentoon käytettäessä? Jos ne jouset on liian löysät, ni laita hyvä ihminen uudet jouset/lisää jousia. Ei pitäis olla mikään maailman kallein homma.... Mihin sitä kampea oikein kiristät? Tarkoitatko, että se pysyisi yhdessä asennossa? Aika monet jättää se roikkumaan löysälle. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
WelmerX 26.01.2005 15:20:15 | |
---|
Jos on pakko ostaa Rhoads-mallinen kitara kannattaa totutella ajatukseen että enimmäkseen tulee soiteltua seisaalteen. Oikeesti ton mallista kitaraa ostaessa ei sitä istueltaan soittamista kannata ensiksi ajatella. Dinky sopii syliin ihanasti. Tätä mullekin paasattiin joskus aikoinaan kun Rhoadsin ostin, mutta en kyllä ymmärrä mistä tällainen käsitys on peräisin. Rhoadshan on nimenomaan istuvalle kitaristille parhaassa mahdollisessa soittoasennossa. |