Kossu 19.01.2005 14:04:21 | |
---|
Kyllä se Slashin keppi oli BC Rich Mockinbird sekä videolla että Helsingin keikalla samoilta ajoilta. Tuo Romanin kommentti koskee yhtä kitaraa jolla Slash soitti uran alkuaikoinana, eikä se ole mikään salaisuus vaan kaikkien tuntema tosiasia - ja se Max LP oli Gibson väärennös jolla oli tarkoitus kyniä rahaa. Se oikea alkuperäinen BC Rich on teki myös erinomaisia ja varsin perinteisiä akustisia kitaroita. ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
BeeKoo 19.01.2005 16:43:29 (muokattu 19.01.2005 17:16:07) | |
---|
Kyllä se Slashin keppi oli BC Rich Mockinbird sekä videolla että Helsingin keikalla samoilta ajoilta. OK. Muistin siis väärin. |
Reclez 20.01.2005 20:00:33 | |
---|
Oon vähän ajatellu tuollasen Mockingbirdin ostamista vaan kun tuppaavat jakautua halpisritsoihin ja jenkeissä käsintehtyihin ökyri++ malleihin niin on vähän hankalaa. Tuollasta NJ-sarjalaista oon vähän katellut vaan kun tuntuvat olevan vähän kiven alla jenkeissäkin. Kellään tietoa mistä noita voisi saada kohtuuhinnalla? Entäs käyttökokemuksia noista NJ-richeistä? juu itselläni on mockingbird Play your Guitar whit feeling |
Reclez 20.01.2005 20:05:05 | |
---|
kyllä niillä voi soittaa mitä vain.. ei nyt kaikilla mutta richillä löytyy vaikka mitä Play your Guitar whit feeling |
fox 20.01.2005 20:51:57 | |
---|
On oikeastaan jopa kummallista ettei tunnetuimmista BC Rich malleista ole - ainakaan tietääkseni - muiden valmistajien kopioita.. Johtava kopioija tai paremminkin sisar/yhteismerkkinsä Hondo teki rungoltaan 1:1 kopioita Rich Bichistä 80-luvulla. Lapaa eivät uskaltaneet kopioida, sillä juuri aikaisemmin oli kaksi kontillista Fernandesin Stratoja takavarikoitu ja kaulat sahattu poikki New Yorkissa. Se oli niitä myöhäis-lawsuitteja.. Eli tuosta alkuperäisestä 1975 lawsuitista lähtien on Amerikan markkinoilla tuo lapa-politiikka ollut se "viimeinen pisara"... BC Richin mallien johdannaisia kyllä tuossa 80-luvulla oli joitakin, mutta ilmeisesti ovat markkinamiehet silloin laskeneet, ettei kannata..:)
|
Explorer 20.01.2005 20:57:58 | |
---|
Jahas, nyt sekin selvisi, että millä hirviöllä se vetelee Appetite For Destructionin kansilehdessä. Appetiten kansilehdessä Slashilla on Warlock eikä Mockingbird. This fractal illusion burning away all structure toward the obscene. |
luopio 20.01.2005 22:39:27 | |
---|
Nuo "vanhat" jenkki- Bernie Chavez Ricot oli tuossa 80-luvulla tosi kovia rokkipelejä. Eaglet, Mockingbirdit ja vallanki RichBichit. Kyllä niillä soitteli muutkin kuin Slash. Sitäpaitsi niissä oli todella kehittyny elektroniikka, aivan huippua aikanaan. Hyviä kitaroita, tosin Suomessa jenkki BCRichit tuolta ajalta kovin harvassa.. juu eli ehkä oiski pitäny tarkentaa, eli näitä uusia hirviryksiä nyt lähinnä tarkoitin. enpä oo paljoo vanhoja ees nähny. räppärit vituttaa |
trih 20.01.2005 22:54:52 | |
---|
|
fox 20.01.2005 23:26:27 | |
---|
juu eli ehkä oiski pitäny tarkentaa, eli näitä uusia hirviryksiä nyt lähinnä tarkoitin. enpä oo paljoo vanhoja ees nähny. Eipä niitä tosiaan Suomessa varmaan olekaa ku ihan muutama.. Ihan jokusia noita olen testiny, ja mieluusti jättäisin ostamatta ainakin "body art"- mallit, siinä on vinyylitapetilla hintaa kun se on sinne runkoon laminoitu.. :) Yka Harri mulle kauppas Bich´s Backia, sanoi että on treeniksellä hieno, minä sanoin että.... =) |
Dinorocker 21.01.2005 08:26:11 | |
---|
Yhtä vanhempaa USA Richiä olen koittanut, se oli hurja ja hyvä! Outrider |
trih 21.01.2005 17:56:36 | |
---|
|
Dinorocker 21.01.2005 18:08:22 | |
---|
Neal Moser lähti viime/edellis? vuonna Richiltä tekemään omia skebojaan....ISO menetys.. Outrider |
Dinorocker 21.01.2005 18:10:37 (muokattu 21.01.2005 18:11:43) | |
---|
Halpis Richit on rear endistä. Outrider |
tupesaku 08.02.2005 20:27:20 | |
---|
Tilasin tossa justiin USA:sta ittelleni NJ Mockingbirdin (2003) ja täytyy sanoo, että se todistaa monet epäilijät vääriksi. Tosi hyvän tuntunen, ja tilauskin meni paremmin kuin hyvin...tuli 5:ssä päivässä perille. Joissain foorumeissa oltiin sitä mieltä, että ne huonommat mallit oli tossa muutama vuosi sitten ja, että varsinkin viimeisenä parina vuotena on laatu taas parantunu. En oo kauheesti muita malleja kokeillu kunnolla, mutta kyllä toi mun on enemmänkin kuin rahansa väärti. |
trih 08.02.2005 20:36:07 | |
---|
Tilasin tossa justiin USA:sta ittelleni NJ Mockingbirdin (2003) ja täytyy sanoo, että se todistaa monet epäilijät vääriksi. Eli onko tuo sillä Speedloaderilla? |
tupesaku 09.02.2005 00:21:18 | |
---|
Joo, on speedloaderilla. Pysyy hyvin vireessä eikä muuten mitään ongelmia paitsi: 1) kielet pitää tilata esim. suoraan Floyd Roselta tai vaikka thomannilta. Mutta tilaa vaan kerralla enemmän niin sillähän se hoituu. 2) Kielten säätäminen eri säveliin on vähän hankalaa, ainakin alkuun, mutta itte viritin ne H:n ja aattelin jättää ne siihen. Ei tartte sitten stressata siitäkään. En tiedä mitä muut noista "ongelmista" sanoo, mutta mulle ne ainakin on tottumiskysymyksiä. |
- Oka - 09.02.2005 00:28:53 | |
---|
Tilasin tossa justiin USA:sta ittelleni NJ Mockingbirdin (2003) ja täytyy sanoo, että se todistaa monet epäilijät vääriksi. Tosi hyvän tuntunen, ja tilauskin meni paremmin kuin hyvin...tuli 5:ssä päivässä perille. Joissain foorumeissa oltiin sitä mieltä, että ne huonommat mallit oli tossa muutama vuosi sitten ja, että varsinkin viimeisenä parina vuotena on laatu taas parantunu. En oo kauheesti muita malleja kokeillu kunnolla, mutta kyllä toi mun on enemmänkin kuin rahansa väärti. Mistäpä tilasit?? Hinta?? Postikulut yms.?? Tuliko laukkua/pussukkaa mukaan?? Homon mielestä nainti on poikaa. |
tupesaku 09.02.2005 01:01:07 | |
---|
Tilasin www.music123.com:sta, Kitara oli kaupan hyllymalli joten porukka oli päässy testaileen sitä...ei kuitenkaan ollu yhtään naarmua ja siihen tuli normi takuu. Hintaa oli 360 dollaria + posti n. 100 dollaria ja verot n. 90 euroo.Tuotiin kotiovelle. Eli yhteensä tuli maksaan suurinpiirtein 450 euroo. Suomessa vastaava liikkeen kautta tilattuna olis kai ollu 950!!! Laukku ei kuulunu mukaan, mutta ostin suomesta sit ihan perus pehmeen laukun kolmellakympillä. Ne ei kuitenkaan pysty jostain syystä lähettään kaikkia merkkejä ulkomaille eli kannattaa pistää niille mailia eka ja varmistaa. |
yellow 06.07.2007 19:46:47 | |
---|
BC Rich Warlockin tilasin ja hyvältähän tuo keppi tuntuu. Hyvä soittotuntuma ja mukavan kevyt. Tuo siis Metal Master-versiona. Hintaansa nähden ei valittamista. Tiukka ulkonäkö plussaa. |
haggi goira 06.07.2007 23:25:09 | |
---|
Oon vähän ajatellu tuollasen Mockingbirdin ostamista vaan kun tuppaavat jakautua halpisritsoihin ja jenkeissä käsintehtyihin ökyri++ malleihin niin on vähän hankalaa. Tuollasta NJ-sarjalaista oon vähän katellut vaan kun tuntuvat olevan vähän kiven alla jenkeissäkin. Kellään tietoa mistä noita voisi saada kohtuuhinnalla? Entäs käyttökokemuksia noista NJ-richeistä? Moi, mun muistaakseni musamaailmassa olis ollu nj seriesin mockinbird (floikalla ja tollasinlla salmiakki otelauta merkillä) |