Kassu 15.01.2005 16:50:13 | |
---|
Se yksi särötin oli kanssa mahtava. Tube king? Jokatapauksessa Juccizella on sellainen. |
...And Justice For All 15.01.2005 19:16:47 | |
---|
Mä suosittelen aina mxr distortion +:aa. paras ! :D ...And Justice For Pastilli? |
Kassu 15.01.2005 20:02:21 | |
---|
Mä suosittelen aina mxr distortion +:aa. paras ! :D Hammet siis varmaan käyttää sitä? |
tommi_899 15.01.2005 20:28:35 | |
---|
pidetään se metallica pois tästä. ajattelin että tilaan sen ibanezin TS-7, se kuulosti ainakin kokeilujen mukaan hyvältä. ja bossin SD-1. en ole kokeillut, mutta voi sen vaikka modauttaa sitten. aarre on siellä mistä sen löytää
http://www.brokenfuture.tk/
pastilli. R.I.P - victims of tsunami
http://muusikoiden.net/extra/paita/ |
Jucciz 15.01.2005 20:39:31 | |
---|
Se yksi särötin oli kanssa mahtava. Tube king? Jokatapauksessa Juccizella on sellainen. Tube kingejä ei vaan monella oo. Tiedän kolme ihmistä itseni lisäksi. Pitää melkeen eBay:n suuntaan tähyillä jos TK-kerhoon mielii. :) On kyllä aivan erityisen maukas pedaali. http://mp3.jucciz.com/tubeking/ |
Kassu 15.01.2005 20:40:50 | |
---|
Tube kingejä ei vaan monella oo. Tiedän kolme ihmistä itseni lisäksi. Pitää melkeen eBay:n suuntaan tähyillä jos TK-kerhoon mielii. :) On kyllä aivan erityisen maukas pedaali. http://mp3.jucciz.com/tubeking/ Tuollaista mieleni tekisi. Ai samperi. En kyllä mistään ebaysta ala tilailla ja jos suomessa pyörii niin hinnat ovat varmaan alkuperäisen tubescreamerin tyylisiä elikkä 200-300. Voi jukra. Ei mahda mitään :) |
...And Justice For All 15.01.2005 20:44:29 | |
---|
Hammet siis varmaan käyttää sitä? vähän hauskaa. Ensinnäkään mua ei kiinnosta kirk hammett paskan vertaa enkä puhunut metallicasta mitään, vaan mielestäni hyvästä säröstä ...And Justice For Pastilli? |
goose 15.01.2005 20:45:08 | |
---|
Tuollaista mieleni tekisi. Ai samperi. En kyllä mistään ebaysta ala tilailla ja jos suomessa pyörii niin hinnat ovat varmaan alkuperäisen tubescreamerin tyylisiä elikkä 200-300. Voi jukra. Ei mahda mitään :) Silloin kun hommasin vuosi pari sitten oman Tube Kingini, niin hinnat pyöri 100-150e kieppeillä käytetystä. En usko, että on hirveesti muuttunu. Mulla oli myös samasta sarjasta kompura, joka oli myös aika mehevä. En sitten tiedä miksi molemmista oon tähän mennessä luopunu. Ei tainnu soundi vaan miellyttää ja tuhinaa ja suhinaakin ne tais pitää vaikka eri putkiakin kokeilin. Nyt voisin olla taas jo eri mieltä =). mielenkiintosta rompetta myytävänä!! tsekkaa pois. |
Kassu 16.01.2005 03:05:32 | |
---|
vähän hauskaa. Ensinnäkään mua ei kiinnosta kirk hammett paskan vertaa enkä puhunut metallicasta mitään, vaan mielestäni hyvästä säröstä "...And Justice For All: Mä oon 236554768% metallica-fani!" Hammet lienee osa metallicaa? |
zzy 16.01.2005 03:17:36 | |
---|
Ihme toimintaa, toinen ehdottaa pedaali-vaihtoehtoa ja heti tulee jotai "hei oot metallica teini" :) Nooh, mä en kyllä itse epäile yhtään että tuo mxr:n distortioni ois huono. |
Lilli 16.01.2005 08:10:33 | |
---|
No tietenki oletan, että tyyppi kokeilujen kautta osaa tehä oman päätöksensä. Mutta miksi jättäisin kertomatta hänelle monen ihmisen mielipiteen? Sanokaappa mikä ero on Ibanezin TS7:lla verrattuna TS9:iin ? Onko tossa TS9:ssä oikeen kunnon putki sisällä ja TS7 yrittää vaa saada samanlaista saundia aikaan? TS9n ja TS7n välinen soundiero on ainoastaan kuuntelijan silmässä so kun valveutunut besserwisserkitaristi soittaa seiskalla ja ysillä, niin TOTTAKAI hän huomaa että ysi kuulostaa paljon paremmalta... EDIT: tuo SD-1:n modaaminen ei hullummalta kuulostanut. Modifioitu SD-1 on todella parhaita overdrive-pedaaleita...! 'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'. |
...And Justice For All 16.01.2005 11:28:02 | |
---|
"...And Justice For All: Mä oon 236554768% metallica-fani!" Hammet lienee osa metallicaa? Mä oon kyllä metallica-fani, mutta pidän hammettia äärimmäisen huonona soittajana. Hetfieldistä enemmän tykkään. MUTTA: en tässä topikissa tullut puhumaan metallicasta, vaan ehdottamaan hyvää rokkisäröpedaalia. ...And Justice For Pastilli? |
tommi_899 16.01.2005 22:01:31 | |
---|
kertokaas joku hyvä EQ-pedaali, aarre on siellä mistä sen löytää
http://www.brokenfuture.tk/
pastilli. R.I.P - victims of tsunami
http://muusikoiden.net/extra/paita/ |
Kassu 16.01.2005 22:04:37 | |
---|
kertokaas joku hyvä EQ-pedaali, Mulla on Boss GE-7, tästä on kokemusta ja tää on hyvä. Tai sanotaan että perus. Ei huippu, mutta ei missäännimessä huonokaan, hintakin on hyvä. 10-alueinen olisi tietysti parempi, mutta kalliimpi. |
Spez 17.01.2005 07:22:34 | |
---|
Mulla on Boss GE-7, tästä on kokemusta ja tää on hyvä. Tai sanotaan että perus. Ei huippu, mutta ei missäännimessä huonokaan, hintakin on hyvä. Olen tuollaista vähän ronkkinut kanssa, ja varmaankin ostan tuollaisen hieman muokkailemaan englin särömaailmaa. Tuohan ei nyt ketään kiinnostanut, niin: Hammet käyttää tubescreameria, mwahaha. Jason Becker. |
Milkop 17.01.2005 08:28:29 | |
---|
Onkos kokemuksia Bossin OD-20:sta, eli tuosta Drive Zone pedaalista? 22 eri säröä pitää sisällään, joten monipuolinen laite tuo on varmasti. Itseä vähän kiinnostaisi kokeilla, mutta onkos kellään ensikäden tietoa? "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
SDMF 17.01.2005 12:40:58 | |
---|
BOSS SD-1 toimii , itelläni semmone ! R.I.P Dimebag darrell |
askomiko 17.01.2005 12:58:52 | |
---|
Tube factor! |
fx 17.01.2005 13:15:11 | |
---|
Proco Rat on hyvä ja suht. halpa pedaali, saa kaikenlaiset säröt Metallicasta bluesiin... kannattaa harkita "She got TV eye on me" |
Miikathebest 17.01.2005 13:47:19 | |
---|
Onkos kokemuksia Bossin OD-20:sta, eli tuosta Drive Zone pedaalista? 22 eri säröä pitää sisällään, joten monipuolinen laite tuo on varmasti. Itseä vähän kiinnostaisi kokeilla, mutta onkos kellään ensikäden tietoa? Arvelisin että se on tehty samalla digitekniikalla kuin GT-6multiloota, joka syö signaalia bypass-tilassakin. (?) |