Niskamies 04.01.2005 11:53:33 | |
---|
Mä vaihdoin potikat mun Classicciin, rupes tonekin toimimaan. Vaihdan tohon C-1 FR:äänkin potikat jahka uudet mikit saan hommattua. Meitsi on meshissä. |
madu 04.01.2005 12:05:17 | |
---|
Mä vaihdoin potikat mun Classicciin, rupes tonekin toimimaan. Vaihdan tohon C-1 FR:äänkin potikat jahka uudet mikit saan hommattua. Täytyy vaihtaa jossain vaiheessa. Onneksi niin harovin tone potikkaan edes kosken. Salakka - Alburnus Alburnus |
Torniojaws 08.01.2005 01:25:50 | |
---|
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Niskamies 08.01.2005 19:40:33 | |
---|
Ei ole ainakaan tämän vuoden malli C-7:stä, voi ehkä olla vanhempi. Mun C-1 FR on viimevuoden mallia, ja ulkonäöllisiä eroja löytyy. Verratkaapa vaikka omakuvan kitaraa ja C-1 FR:ää Schecterin sivuilta. Meitsi on meshissä. |
hanninen1 16.01.2005 16:48:50 | |
---|
Ajattelin nyt pistää tähän ensimmäisen kokemukseni schecteristä. Olin tossa uudenvuoden jenkeissä ja ihan tuurilla löysin musakaupan jossa oli schecter c1/ea vai mikä nyt olikaan (se onttokoppanen malli f-aukoilla) Siinä sitä kokeilin ja pakkohhan se oli mukaan ottaa, hintaa tuli kotelon kera noin 450€ eli ei mun mielestä ollenkaan paha. Nyt oon ekat treenit päässy sillä vetämään ja ihan loistavalta vaikuttaa ainakin tähän mennessä. Suosittelen lämpimästi sitä jos joku on sellasest kinnostunu. |