Aihe: Mistä laatupiuhoja Helsingistä?
1 2
Ocku
29.03.2005 11:46:26
Ja Klotzin piuhoja saa Soundatasta.

Tosi on. Klotz Soundatasta.

JustJazzGuitars testas piuhoja Klotzista Monstereihin ja Klotz oli vertailussa aika ylivoimainen.

"The top ranked Klotz guitar cable rates a 10 out of 10 in this comparison. Its lack of coloration and almost complete neutrality set it apart in the test. The Klotz also behaves well physically by coiling easily and connecting solidly to the guitar and amp."
Jungleman
29.03.2005 14:48:17
Nyt kiinnostaisi vaan tietää onko joku päässyt konkreettisesti vertaamaan Spectraflexin ja DiMarzion instrumentti-kaapelien eroja? Mitä hyvää? Mitä huonoa? (siis muutakin kuin hinta) =)

Minulla on ollut molempia n. 7 vuoden ajan säännöllisessä käytössä, sekä suorilla että kulmaplugeilla, 5 - 6 kappaletta. Soundieroja en ole edes yrittänyt kuunnella, molemmat ovat pahuksen kestäviä, häiriöitä ei ole esiintynyt. Plugit ovat tukevia ja pysyvät siellä minne ne tunkee. Spectraflexiä on tullut käytettyä hyppynarunakin, kun viime kesänä ennen yhtä pikkufestarikeikkaa oli vähän tekemisen puutetta...

DiMarziot ovat karvan verran jäykempia kuin Spectraflexit eivätkä mene aivan yhtä helposti sotkuun keikalla tai treeneissä pyöriessä, Spectraflexeissä taas sitten on kivempi värivalikoima.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
McNulty
29.03.2005 17:11:52
Minulla on ollut molempia n. 7 vuoden ajan säännöllisessä käytössä, sekä suorilla että kulmaplugeilla, 5 - 6 kappaletta. Soundieroja en ole edes yrittänyt kuunnella, molemmat ovat pahuksen kestäviä, häiriöitä ei ole esiintynyt. Plugit ovat tukevia ja pysyvät siellä minne ne tunkee. Spectraflexiä on tullut käytettyä hyppynarunakin, kun viime kesänä ennen yhtä pikkufestarikeikkaa oli vähän tekemisen puutetta...

DiMarziot ovat karvan verran jäykempia kuin Spectraflexit eivätkä mene aivan yhtä helposti sotkuun keikalla tai treeneissä pyöriessä, Spectraflexeissä taas sitten on kivempi värivalikoima.

Kiitoksia tästä... tiesin että joltain löytyy kokemusta kummastakin narusta. Ilmeisesti se pitää sitten vaan hommata pari Spectraflexiä tuohon... eipä noita johtoja ole koskaan liikaa. Tai no, on niitä liikaa lattialla ja aina solmussa mutta kuitenkin jostain välistä aina joku remmin uupuu :)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Boltsa
29.03.2005 21:13:50 (muokattu 29.03.2005 21:14:41)
Onko muita "käytössä hyviksi ja kestäviksi" havaittuja kaapeleita kitaran ja vahvistimen väliin tiedossa?

Hotlinen piuhat on mulla ainakin kestäny loistavasti. Vanhin taitaa olla 4 vuotta ja vieläkin toimii moitteetta. Keikallakin tuo piuha on ilmeisesti yli 20 kertaa käynyt, että ei senkään puoleen valittamista.
Tiedä sitten koska napsaisee poikki :)

Ja näitä ainakin pohjanmaalla useat liikket myyvät, joten miksei Helsingissäkin..
No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki!
McNulty
29.03.2005 23:00:36
Hotlinen piuhat on mulla ainakin kestäny loistavasti. Vanhin taitaa olla 4 vuotta ja vieläkin toimii moitteetta.

Minulla on yksi hotline ollut... toimi ihan ok, mutta vetää ittensä aina kauhealle sykkyrälle ja on aika häiriöaltis verrattuna DiMarzioon. Tosin, onhan niillä hinnassakin eroa.
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)