Aihe: Uusi kitara punk-rock soittoon.
1 2
TommyGun
29.11.2004 13:51:38
Tele tai Les Paul
2 suurta elämän totuutta on: 1.Oikeat basistit soittaa plektralla. 2.Laatuviineissä on kierrekorkit
simosiili
29.11.2004 15:47:43
Ai niin. Piti vielä kysyä, että mitä olennaista eroa noilla puoliakustisilla ja sähkökitaroilla on? Ja millainen soundi yleensä noissa puolakustisissa on?

hyi. puolakustinen punkkii. mihintää maailma on menossa
roknroll
Kjukka
29.11.2004 17:11:18

hyi. puolakustinen punkkii. mihintää maailma on menossa

Vetäähän Tom Delongeki tätä nykyä puolakustisella... ;E
ccrab
29.11.2004 19:02:47
Psychobilly menoon kyllä puoliakustinen on enemmän kuin paikallaan. Eivät nuo Sheratonit *niin* helpolla kierrä, ihan eri tavalla kuin täysakustiset jazz-kitarat.

Puoliakustisista kannattaa harkita Ibanezin artcore sarjaa. Siis ne Es-335 kopiot, eli ainakin AS73 ja AS83. Erityisesti tuo AS83 istui mulle käteen todella hyvin. Paljon kuviaan kauniimpi kitara muuten.

Eikä kannata puoliakustista kokeilematta ostaa. Ovat paljon enemmän yksilöitä kuin umpipuiset lankut. Sitä paitsi levytukussa oli hintalapuissa pienemmät hinnat kuin Thomannilla, tuo AS83 oli yli 20 ? halvempi...
HeavyMan
29.11.2004 19:11:20

Joo, eli huomenna olisi tarkoitus käydä tilaamassa koesoittoon tuo epiphonen alleykat. Tutuilta olen kuullut pelkkää hyvää siitä ja sitten nuo HC:n kommentit vielä varmistivat asian. Palaan asiaan kun olen kitaraa testaillut.
Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen? Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa (Zakk Wylde)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)