-K- 21.11.2004 18:01:52 | |
---|
Ibanezin SZ320:aa voin suositella. Mikkipuoli toki kaipaa vaihtoa. Itse vedin aika halvalla sen kuntoon. Eli Kent Armstrongin distortion tallaan ja kaulassa saa alkuperäinen pysyä. Mukava tuntumaltaan, jopa yllättävänkin kevyt. Ei suotta elämys. |
trih 21.11.2004 18:34:24 | |
---|
LTD:t tehdään kaikki Koreassa ja ESP:t Japanissa. Näin olen ymmärtänyt. Jos vähän , nusasee ni ltd 50-,100-, ja 200-sarja tehdään indonesiassa. "Everybody knows that the dice are loaded" |
Gimba 21.11.2004 18:38:23 | |
---|
mielellään mahonki body sekä liimakaula. Kitaran hinta vois olla jotain 500€ pintaan. 80-luvun Tokai LP Japanissa tehtynä taitaa täyttää em. kriteerit. Ja kitara tulee ilmeisesti pitämään hyvin arvonsa jatkossakin. |
LaXu 21.11.2004 18:45:06 | |
---|
pistättekös jotain linkkejä mistä noita saa? Deania saa ainakin DLX-Musicista, Cortia myy (törkeään ylihintaan) Hellaspiano Helsingissä. Jos Cortia mielii ja Hellaspiano ei hinnoittelussa taivu, niin Thomannilta saa ainakin noita M600 ja M800 malleja. Deania saa Musik-Produktivista ( http://www.musik-produktiv.de) jos DLX Musicista ei haluttua mallia löydy tai saada nopeasti. Noissa EVOissa ja Cortin M-sarjan kepukoissa on mielestäni ihan asialliset vakiomikitkin, vaikka eivät merkkikamaa olekaan. Omaan kaksikaulaiseen Dean EVOoni en ole edes harkinnut mikkien vaihtoa, eivät häpeä mielestäni muiden kitaroideni Seymour Duncanien tai Mastertonejen rinnalla. |
LaXu 21.11.2004 18:46:44 | |
---|
80-luvun Tokai LP Japanissa tehtynä taitaa täyttää em. kriteerit. Ja kitara tulee ilmeisesti pitämään hyvin arvonsa jatkossakin. Harvemmin noita kuitenkaan taitaa 500€:lla liikkua? |
Gimba 21.11.2004 18:57:57 | |
---|
Harvemmin noita kuitenkaan taitaa 500€:lla liikkua? Näin eilen yhden erittäin hyväkuntoisen, mutten kerro missä, koska saatan mennä ostamaan sen huomenna ;) |
Kitarasankari 21.11.2004 21:11:41 | |
---|
Näin eilen yhden erittäin hyväkuntoisen, mutten kerro missä, koska saatan mennä ostamaan sen huomenna ;) jos et osta niin kerrot kyllä heti =) Jazz is not dead...it just smells funny... |
Kitarasankari 21.11.2004 21:31:33 | |
---|
Ibanezin SZ320:aa voin suositella. Mikkipuoli toki kaipaa vaihtoa. Itse vedin aika halvalla sen kuntoon. Eli Kent Armstrongin distortion tallaan ja kaulassa saa alkuperäinen pysyä. Mukava tuntumaltaan, jopa yllättävänkin kevyt. kerropa lisää...mites virittimet ja talla? työn jälki ja viimeistely? nauhat? soundi orkkismikeillä ja mikkienvaihdon jälkeen? halpa tuo on ja minusta ainakin tosi hyvän näköinen. Jazz is not dead...it just smells funny... |
Gimba 21.11.2004 21:34:13 | |
---|
Lupaan kertoa! Yritän aamulla käydä vääntämässä kauppaa. Mielelläni tunkisin kaikenlaista nurkkiin kertynyttä romua vaihtoon, mutta valitettavasti vastapuoli arvostaa sitä yhtä vähän kuin minä itsekin =# |
Quu 21.11.2004 23:02:46 | |
---|
Käyppä kattelemassa Korea-Hamereita F-Musiikissa, broidilla on kyseistä sarjaa oleva kepukka ja on kyllä hyvän kuuloinen ja kauniskin vielä. http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 420e/En tingi. |
Kitarasankari 21.11.2004 23:06:02 | |
---|
Käyppä kattelemassa Korea-Hamereita F-Musiikissa, broidilla on kyseistä sarjaa oleva kepukka ja on kyllä hyvän kuuloinen ja kauniskin vielä. voi olla vaikeeta lähtee kattelemaan ihan lähiaikoina tuonne pääkaupunkiin kun täällä syvällä savossa asustelen. Jazz is not dead...it just smells funny... |
gator 22.11.2004 01:33:53 | |
---|
Mä kävin kans testaa tollasta Hameria f-musiikissa ja täytyy sanoa et mainio peli oli. Mikitkin soundas hyvälle. |
Kitarasankari 22.11.2004 10:58:56 | |
---|
Mä kävin kans testaa tollasta Hameria f-musiikissa ja täytyy sanoa et mainio peli oli. Mikitkin soundas hyvälle. paljos tolla oli hintaa, tarkalleen? Jazz is not dead...it just smells funny... |
juici 22.11.2004 17:53:54 (muokattu 22.11.2004 18:01:48) | |
---|
Moro! Ylioppilaaksi jouluna pääsen ja odotettavissa on varmaankin rahaa, joten voisinpa straton kaveriksi ostaa jonkun kitaran jossa on 2xhumpparit sekä kiinteä talla. mielellään mahonki body sekä liimakaula. Kitaran hinta vois olla jotain 500€ pintaan. Ibanezin sz320 mietin ja sit tokain lespakopioita. Osta minun Yamaha SG200. Liimakaula, kaks humpparia, SG -mallinen muotoilu ja kiinteä talla Tune-O-Maticilla. EDIT: Ja humbuckereiden soundit ovat hyvät. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Kitarasankari 22.11.2004 20:35:02 | |
---|
Osta minun Yamaha SG200. Liimakaula, kaks humpparia, SG -mallinen muotoilu ja kiinteä talla Tune-O-Maticilla. EDIT: Ja humbuckereiden soundit ovat hyvät. no, enpä tiiä... Jazz is not dead...it just smells funny... |
JuSu 23.11.2004 09:04:57 | |
---|
straton kaveriksi ostaa jonkun kitaran jossa on 2xhumpparit sekä kiinteä talla. mielellään mahonki body sekä liimakaula. Kitaran hinta vois olla jotain 500€ pintaan. Tällaisia tuli mieleen, käytettynä: - Fenix Les Paul -kopsut - Ibanezin Musicianit ja Studiot, ehkä Artist voisi tuurilla irrota...? - Vastaantulevat wanhat Westonet, Ariat yms. japsikepit 70-80 luvuilta kannattaa tsekata. JuSu Minä olen myyrä. |
JLM 23.11.2004 14:49:57 | |
---|
Osta ESP LTD EC-400AT, mikit Duncanin JB/59...alle 700 musamaailmassa...törkeen hyvä keppi. Tätä olisin minäkin suositellut. Valmistusmaa tuskin haittaa menoa. |
fox 23.11.2004 15:04:58 | |
---|
no, enpä tiiä... Mihkä sä sen Custom Agentin hukkasit?? |
Kitarasankari 23.11.2004 15:51:10 | |
---|
Mihkä sä sen Custom Agentin hukkasit?? myin pois jo jokin aika sitten, oli hirmuinen rahapula =( osaatkos vanha kettu sanoa mistä noita vanhempia artisteja sais ja missä hinnoissa liikkuu. Nuo uudet artistit (ainakaan halvemmat) ei kai ihan superhyviä oo, vai?? Jazz is not dead...it just smells funny... |
fox 23.11.2004 16:07:31 | |
---|
myin pois jo jokin aika sitten, oli hirmuinen rahapula =( No niin no, reilusti sanottuna se on lähinnä "looker", ei niinkää soitto-kone.. Ontto on hän..(mutta kyllähän sä sen taisit tietääkkin..) osaatkos vanha kettu sanoa mistä noita vanhempia artisteja sais ja missä hinnoissa liikkuu. Nuo uudet artistit (ainakaan halvemmat) ei kai ihan superhyviä oo, vai?? Noita uusia korealaisia on varmasti muuallaki kun T-kaupassa, uus AR300-reissue oli kuuskuuskuus euroo.. Puuttuu trisoundit siitä. Laadusta en tiedä mutta eiköhän se samoille mee kun muutkin Korean lankut, Tokait ja semmoset. Samat tehtaat. Vanhoja taas kannattaa iibeistä katella, Saksoista tai Briteistä. Jenkkilän tarjontaan tulee hintoja lisää niin paljo että kannattavuus kärsii, lähetyskuluja äkkiä paljon.. Saksan ebayssa näyttäs juuri olevan 3 vanhaa Artistia, halvin on tällä hetkellä kolmesattaa mutta 5 päinää jäljellä. Tuo yks AR300 lähtis huutamatta 745 euroon...Mikit vaihdettu ja ilmoittaa et vaan Saksaan toimittaa, mutta kyllä varmasti muuallekin.. On pikkusen halvemmasta päästä AR300:seksi. Parissa viime vuodessa on hinnat noussu melko runsaasti noissa vintage-Iboissakin.. Tokipa vaihtoehtona sitte uudet japsi-Artistit mutta ovat melkoisen kalliita nekin. No, elämä on... |