stagestar 15.11.2004 09:54:28 | |
---|
Itse ostin Ice Boxin kesällä. eka oli susi kappala, mutta tämä toinen on pelannut ihan hyvin ja saundista pidän todella paljon. |
fx 15.11.2004 10:24:53 | |
---|
Olen omistanut Ice Boxin nyt päälle kolme vuotta, ja hyvin on toiminut. Ihan perinteisestä hitaasta choruksesta nopeeseen Leslie väpätykseen...kaikki perus chorus-soundit löytyy kyllä. Toisaalta en ole itse kyllä lootaa bändin kanssa enää pariin vuoteen käyttänyt, mutta se johtuu siitä, että ei ole chorus hälpätykselle ollut tarvetta... "Minähän sanoin etteivät nämä Bonanzat pysy suodattimessa..." |
lexa53 15.11.2004 12:14:07 | |
---|
Muuntaja kun on kiinni pedaalissa, patteri ei ole käytössä, mutta jos virranjakelu jostain syystä pettää, on patteri turvaamassa. Useimmat pedaalit toimivat patterilla vasta kun muuntajan johto on irti pedaalista, eli katkeamatonta virransyöttöä tuo patteri ei takaa. K100#9 |
J-PPP 15.11.2004 12:18:28 | |
---|
Kivi, tai muu tietävä, onko mitään haittaa jos pitää pedaaleissa patterit sisällä vaikka käyttääkin muuntajaa? Se ikävä puoli tossa on että, joutuu irrottamaan pedaalien välipiuhat kuljetellessa (tai muutoin kun laudalle ei tule virtaa) jotta paristot eivät tyhjenisi itsestään. WANTED: Musta telecaster tai pelkkä body, tarjoa! |
lexa53 15.11.2004 12:32:50 (muokattu 15.11.2004 12:35:17) | |
---|
Se ikävä puoli tossa on että, joutuu irrottamaan pedaalien välipiuhat kuljetellessa (tai muutoin kun laudalle ei tule virtaa) jotta paristot eivät tyhjenisi itsestään. Paitsi jos antaa olla muuntajan johdon paikallaan, ei patteri tyhjene. Pedaaleissa on yleensä DC-in liittimessä mekaaninen kytkin, joka katkaisee paristolta lähtevän plussan silloin kun muuntajan plugi työnnetään pedaaliin kiinni. (riippumatta siitä tuleeko muuntajalta virtaa tai ei.) Tämä siis ainakin useimmissa perinteisissä pedaaleissa, ei välttämättä nykyajan digihärpäkkeissä. K100#9 |
mtt76 16.11.2004 12:38:15 | |
---|
Mulla oli joskus DODin Juice Box särö, joka oli kyllä aivan loistava hintaansa nähden; maksoin 200 mk. Semmonen tube screamerin ja SD-1:n sekoitus. Mulla on sellainen vieläkin. Hävitin SD-1:n kun löysin tämän. Ajaa saman asian mutta toimii mun käyttööni paremmin. Eikä erilliset basso- ja treble-säätimet haittaa yhtään. |